Στην παραγωγή η εντυπωσιακή MV Agusta Rush των 208 ίππων

Άλλο ένα γλυπτό σε δύο τροχούς μπαίνει στην παραγωγή από την MV Agusta με την Rush 1000 να προορίζεται για εξαιρετικά λίγους και εκλεκτούς.

Βρείτε μας στο
MV Agusta Rush 1000

Η γυμνή 4κύλινδρη πρόκληση που ακούει στο όνομα MV Agusta Rush 1000 βασίζεται πάνω σε ένα άλλο “κτήνος” των Ιταλών, την Brutale 1000RR, από την οποία και δανείζεται το 4κύλινδρο ατμοσφαιρικό μοτέρ των 998 κ.εκ. το οποίο αποδίδει 208 ίππους και 116,5 Nm ροπής στις 13.000 και 11.000 σ.α.λ. αντίστοιχα.

Με την έξτρα εξάτμιση η ισχύς ανεβαίνει στους 212 ίππους με την ηχητική υπόκρουση να ενισχύεται ανάλογα. Ο έντονα δραματικός τόνος είναι εμφανής στη σχεδίαση της ιταλικής δημιουργίας όπως και η εκτενής χρήση των ανθρακονημάτων, σε μια μοτοσυκλέτα με ακραία σχεδίαση ακόμη και για την κατηγορία των streetfighters που ανήκει, με επιρροές και από τις dragsters.

Παρά την ισχύ των 208 ίππων και τα μόλις 186 κιλά που ζυγίζει η Rush, οι Ιταλοί κάνουν λόγο για μια πολύ ευκολοδήγητη μοτοσυκλέτα χάρη και στην προηγμένη διαχείριση του συστήματος ψεκασμού της αλλά και το ρυθμιζόμενο σε 8 στάδια traction control. Στα ηλεκτρονικά περιλαμβάνεται επίσης σύστημα ελέγχουν ανύψωσης του εμπρός τροχού (anti-wheelie) αλλά και σύστημα αλλαγής σχέσεων EAS 2.1, πάνω και κάτω, χωρίς τη χρήση του συμπλέκτη.

Την επιβράδυνση έχουν αναλάβει οι νέες κορυφαίες μονομπλόκ δαγκάνες Stylema της Brembo με τα τέσσερα πιστόνια, οι οποίες συνεργάζονται με την επίσης κορυφαία έκδοση του ABS της Bosch, Plus Race που φέρει και σύστημα ελέγχου ανύψωσης του πίσω τροχού, ώστε να διατηρεί η μοτοσυκλέτα τη σταθερότητα της στα ακραία φρεναρίσματα. Τέλος, η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση εμπρός και πίσω προέρχεται από την Ohlins. Πληροφοριακά και για όσους έχουν μαλώσει με τον σβέρκο τους, η τελική της Rush ξεπερνά τα 300 χλμ./ώρα σύμφωνα με τους Ιταλούς.

Η παραγωγή της Rush 1000 θα ξεκινήσει τον ερχόμενο Ιούνιο και η τιμή της ξεκινά στην Ιταλία από τα 34.000 ευρώ. Και επειδή οι φωτογραφίες δεν είναι ποτέ αρκετές, δείτε καλύτερα κάποιες από τις λεπτομέρειες της ιταλικής μοτοσυκλέτας στο ακόλουθο video.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr