Νέα BMW i4 με έως 544 ίππους και αυτονομία έως 590 χλμ.

Η BMW προχώρησε στην αποκάλυψη των λεπτομερειών της ηλεκτρικής BMW i4, η οποία θα είναι διαθέσιμη σε δύο εκδόσεις, με κίνηση στους δύο και τέσσερις τροχούς.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
BMW i4 2021

H ολοκαίνουρια ηλεκτρική BMW i4 έρχεται να ανοίξει ένα νέο κεφάλαιο στα σεντάν επιδόσεων της γερμανικής εταιρίας με το νέο μοντέλο να είναι διαθέσιμο στο λανσάρισμα του στο κοινό σε δύο εκδόσεις, την eDrive40 και την M50. Ειδικά η δεύτερη και ισχυρότερη έκδοση έχει ιδιαίτερη σημασία καθώς είναι το πρώτο ηλεκτρικό της BMW πάνω στο οποίο βάζει το χέρι της η BMW M. Το τελευταίο εγγυάται, πέρα από τις υψηλότερες επιδόσεις και την σπορ συμπεριφορά με την “υπογραφή” της M να μπαίνει τόσο στις αναρτήσεις όσο και στα φρένα. Πάμε όμως να δούμε μαζί τις λεπτομέρειες που αποκάλυψε η γερμανική εταιρία για τα δύο νέα μοντέλα της.

Ξεκινάμε από το εσωτερικό τις i4, το οποίο και βλέπουμε για πρώτη φορά. Κυρίαρχο στοιχείο εδώ είναι ένα οδηγοκεντρικό cockpit, προσεγμένο στις λεπτομέρειες του με στόχο την αίσθηση πολυτέλειας και ευρυχωρίας, σύμφωνα με τους Βαυαρούς. Ηχομονωτικά κρύσταλλα και λειτουργίες pre-heating και pre-conditioning διατίθενται στάνταρ, όπως και τα σπορ καθίσματα και ένα σπορ τιμόνι. Ο επιλογέας μετάδοσης, το BMW Controller και τα πλήκτρα λειτουργιών είναι τοποθετημένα σε ένα πάνελ στην μοντέρνας σχεδίασης κεντρική κονσόλα.

Διαβάστε επίσης – BMW M4 Competition: Αναλύοντας ένα μοτέρ με αγωνιστικό DNA (+video)

Η 5η γενιά της τεχνολογίας BMW eDrive που φέρει η i4 περιλαμβάνει συστήματα κίνησης που συνδυάζουν τον ηλεκτροκινητήρα, τα ηλεκτρονικά ισχύος και το κιβώτιο σε ένα κέλυφος. Η φιλοσοφία του συστήματος προσφέρει υψηλή ενεργειακή πυκνότητα έως 2,14 kW/κιλό.

Η μπαταρία υψηλής τάσης των ιόντων λιθίου ανήκει στην τελευταία μέχρι στιγμής γενιά και η βαρυμετρική ενεργειακή πυκνότητα της είναι περίπου 20% υψηλότερη από την αντίστοιχη της μπαταρίας που χρησιμοποιείται στην BMW i3. Η χωρητικότητα της φτάνει στα 83.9 kWh με καθαρό ενεργειακό περιεχόμενο τα 80,7 kWh και είναι κοινή τόσο για την i4 eDrive40 όσο και για την M50.

Η στάνταρ BMW i4 eDrive40 χρησιμοποιεί για την κίνηση της έναν ηλεκτρικό κινητήρα στον πίσω άξονα με απόδοση που φτάνει στους 340 ίππους και τα 430 Nm ροπής. Το μεσαίο σεντάν μήκους 4.783 χλστ. χρειάζεται 5,7 δευτερόλεπτα για τη διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα και η τελική της περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 190 χλμ./ώρα., ενώ η αυτονομία κατά το πρότυπο WLTP μπορεί να φτάσει έως και τα 590 χλμ.

Η σαφώς ισχυρότερη i4 M50 προσθέτει έναν ακόμη ηλεκτρικό κινητήρα στον εμπρός άξονα και συνδυάζει έτσι την 4κίνηση με 544 ίππους αλλά και 795 Nm ροπής που “προσφέρουν” 0-100 χλμ./ώρα σε 3,9 δευτερόλεπτα και τελική της τάξης των 225 χλμ./ώρα. Εδώ η αυτονομία που προσφέρει η μεγάλης χωρητικότητας μπαταρία είναι ελαφρώς μικρότερη και φτάνει έως και τα 510 χλμ./ώρα.

Ντεμπούτο με τη ολοκαίνουρια i4 κάνει και το νέας γενιάς σύστημα πολυμέσων iDrive. Το νέο σύστημα επεκτείνει την αλληλεπίδραση μεταξύ οδηγού και οχήματος σε φυσικό διάλογο. Βασίζεται στο νέο λειτουργικό BMW Operating System 8 και έχει σχεδιαστεί με έμφαση στη λειτουργικότητα οθόνης αφής του BMW Curved Display και στη λεκτική επικοινωνία με τον εκτενώς αναβαθμισμένο ψηφιακό βοηθό BMW Intelligent Personal Assistant. Σε αυτό το πλήρως ψηφιακό “περιβάλλον”, το τμήμα της οθόνης ενδείξεων για τον οδηγό, των 12,3” ιντσών και η οθόνη ελέγχου των 14,9 ιντσών συγχωνεύονται σε μια μονάδα πίσω από ένα ενιαίο κρύσταλλο κεκλιμένο προς αυτόν που κρατά το τιμόνι. Το ψηφιακό Intelligent Personal Assistant έχει αποκτήσει πρόσθετες ικανότητες και χρησιμοποιεί νέα γραφικά για να επικοινωνεί με τους επιβάτες.

Το αυτόματο σύστημα ελέγχου κλιματισμού τριών ζωνών που τοποθετείται στάνταρ στην BMW i4 χρησιμοποιεί τεχνολογία φίλτρου νανοϊνών για τον καθαρισμό του αέρα μέσα στην καμπίνα και ελέγχεται τώρα μέσω μιας οθόνης αφής. Η θερμοκρασία προσαρμόζεται μέσω της έξυπνα συντονισμένης ενεργοποίησης ροής αέρα, της θέρμανσης των καθισμάτων και του θερμαινόμενου τιμονιού.

Περίπου 40 λειτουργίες υποστήριξης προσφέρονται στάνταρ ή προαιρετικά για ασφαλή και άνετη οδήγηση και διαδικασία στάθμευσης. Ξεχωρίζουν το Active Cruise Control με αυτόματο Speed Limit Assist, η παρακολούθηση διαδρομής, η λειτουργία ανίχνευσης φωτεινού σηματοδότη (διατίθεται στη Γερμανία), και τα Steering και Lane Control Assistant.

Προειδοποίηση εμπρόσθιας σύγκρουσης, Speed Limit Info, Lane Departure Warning, Park Distance Control και Reversing Assist Camera προσφέρονται επίσης στον στάνταρ εξοπλισμό, ενώ προαιρετικά διατίθενται τα Parking Assistant με Reversing Assistant, και Parking Assistant Plus με περιμετρική θέαση αλλά και 3D απομακρυσμένη θέαση.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr