Η Motor Bike Expo είναι μία από τις μεγαλύτερες εκθέσεις custom μοτοσικλετών της Ευρώπης, το κατάλληλο event για τις custom δημιουργίες της BMW που έχουν ως βάση την R 18.
Στη φετινή έκθεση η BMW παρουσίασε δύο ακόμη εντυπωσιακές προτάσεις, οι οποίες δημιουργήθηκαν από την BMW Motorrad Ιταλίας και το δίκτυο της σε συνεργασία με δύο διάσημους custom βελτιωτές της γειτονικής χώρας.
Διαβάστε επίσης: BMW και TVS διευρύνουν τη συνεργασία τους και στα ηλεκτρικά
Η R 18 M είναι μια μοτοσικλέτα που έγινε πραγματικότητα με τη συνεργασία του ιταλικού περιοδικού LowRide και της American Dreams. Αυτό που την κάνει να ξεχωρίζει με την πρώτη ματιά είναι η θρυλική τριχρωμία του τμήματος M της BMW.
Η τριχρωμία η οποία κάνει την εμφάνιση της στο ρεζερβουάρ αλλά και στην custom ουρά της R 18 και “χωρίζει” την άσπρη από αριστερά και μαύρη από δεξιά βαφή της μοτοσικλέτας που έγινε από την Dox Art Factory. Οι αλλαγές προχωρούν στην ενσωμάτωση των φώτων εντός της κοντής ουράς που τονίζει ακόμη περισσότερο το πλάτος του ελαστικού. Το μικρό μασκάκι, η νέα σέλα της L.R. Leather και οι πολύ κοντές μαύρες ματ εξατμίσεις της ER Exhaust Revolution δίνουν έναν έξτρα σπορ τόνο στην κατασκευή, κάτι που άλλωστε ήταν και ο στόχος.
Οι αλλαγές έδωσαν στην ελαφρύτερη από τη στάνταρ R 18 M μια νέα θέση οδήγησης που προσφέρει σύμφωνα με τους δημιουργούς της ακόμη καλύτερο έλεγχο.
Διαβάστε επίσης: Custom BMW R 18 “The Wal” από τον Shinya Kimura
Η R 18 Aurora είναι η δεύτερη που αξιοποιεί ως βάση την cruiser των Βαυαρών και φέρει τις “υπογραφές” της BMW Motorrad Ρώμης και της Garage 221. Εδώ έχουμε μια πιο “παραδοσιακή” προσέγγιση με την έμπνευση να έρχεται από τις cruiser μοτοσικλέτες της 10ετίας του ’70, ενώ πολλά μέρη προέρχονται από παλιότερες BMW όπως είναι η σέλα που ανηκε σε μια BMW 1200 C του 2005!
Το πίσω μέρος ξεχωρίζει για τις μίνιμαλ γραμμές ενώ μπροστά κυριαρχεί το Batwing φέρινγκ. Και σε αυτή την περίπτωση οι στάνταρ εξατμίσεις έχουν δώσει τη θέση τους σε νέες σαφώς κοντύτερες της Leo Vince. Έμπνευση από το παρελθόν της BMW δόθηκε και το χρώμα αφού ως βάση του χρησιμοποιήθηκε εκείνο της RT 100 του 1983. Highlight το κάλυμμα του ψυγείου λαδιού στο εμπρός μέρος που θυμίζει τα “νεφρά” από τα αυτοκίνητα της BMW της 10ετίας του ’60.