Το Ford Puma είναι ένα μοντέλο που διαπρέπει στην ευρωπαϊκή αγορά και μέχρι πρότινος το μεγαλύτερο ενδιαφέρον του κοινού εστιαζόταν στην ήπια υβριδική του έκδοση. Πλέον εισάγει για πρώτη φορά τη φιλοσοφία μηδενικών εκπομπών ρύπων στο μοντέλο της εταιρείας με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην Ευρώπη. Πάμε να γνωρίσουμε, λοιπόν, το νέο Ford Puma Gen-E.
Δείτε επίσης: Ούτε ένα ηλεκτρικό στο Top-10 της Ευρώπης – Το Dacia που “έπιασε” και πάλι κορυφή
Ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση, το νέο Ford Puma Gen-E διαφοροποιείται στο εμπρός τμήμα λόγω της “κλειστής” μάσκας. Στο πίσω μέρος υπάρχει μία διακριτική αεροτομή, ενσωματωμένη στο αμάξωμα, ενώ νέα σχέδια ζαντών δίνουν έμφαση στην καλύτερη αεροδυναμική απόδοση του νέου Ford Puma Gen-E.
“Καίει” 13,1 kWh στα 100 χλμ.
Την κίνηση του ηλεκτρικού Puma αναλαμβάνει ένας ολοκαίνουργιος ηλεκτροκινητήρας, ο οποίος εξασφαλίζει εντυπωσιακή αποδοτικότητα που ανέρχεται σε μόλις 13,1 kWh/100 χλμ. Το νέο Puma Gen-E μπορεί να διανύσει έως και 376 χιλιόμετρα με μια πλήρη φόρτιση της μπαταρίας του, έτσι ώστε τα μακρινά ταξίδια να είναι εφικτά. Στην πόλη, η αυτονομία φτάνει τα 523 χιλιόμετρα, γεγονός που σημαίνει ότι δεν θα χρειαστεί επαναφόρτιση για αρκετές ημέρες στο πλαίσιο των αστικών μετακινήσεων των πελατών.
Με τη χρήση ταχυφορτιστή, η φόρτιση από το 10% στο 80% διαρκεί περίπου 23 λεπτά, ενώ η απρόσκοπτη επιτάχυνση από στάση έως τα 100 km/h σε 8,0 δευτερόλεπτα και η ταχύτερη απόκριση του τιμονιού προσφέρουν χαρακτηριστικά που παραπέμπουν στο Puma ST, αλλά σε ηλεκτρική μορφή.
Περνώντας στο εσωτερικό, infotainment τελευταίας γενιάς SYNC 4 της Ford διαθέτει σύστημα πλοήγησης που είναι συνδεδεμένο στο cloud για να μπορεί το Puma Gen-E
να κινείται άνετα στην πόλη, ενώ την ίδια στιγμή, χάρη στα ασύρματα Apple CarPlay και Android Auto, οι εφαρμογές και οι πληροφορίες συγχρονίζονται μεταξύ των smartphone των επιβατών και του αυτοκινήτου χωρίς τη χρήση καλωδίων. Επίσης, διατίθεται και ασύρματη φόρτιση τηλεφώνου, ώστε να είναι πάντα φορτισμένο στο τέλος του ταξιδιού.
Από το Mega box… στο Giga Box!
O ήδη καινοτόμος αποθηκευτικός χώρος MegaBox στο πορτμπαγκάζ του Puma έχει μετατραπεί σε GigaBox, εξασφαλίζοντας συνολική χωρητικότητα για την μεταφορά αποσκευών έως και 574 λίτρα σε 5-θέσια διαμόρφωση (φορτωμένο μέχρι την οροφή) – δηλαδή περισσότερα από όσα είναι σε θέση να προσφέρουν σήμερα μεγαλύτερα SUV. Στο εμπρός μέρος, ένα frunk με χωρητικότητα 43 λίτρων αξιοποιεί ιδανικά τον χώρο που θα καταλάμβανε ο βενζινοκινητήρας.