Αυτό είναι το πρώτο ηλεκτρικό SUV της Porsche με έως 639 ίππους

Η Porsche αποκάλυψε επίσημα τη νέα γενιά της Macan, η οποία αποτελεί το δεύτερο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο στη γκάμα της γερμανικής εταιρείας.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Η πρώτη γενιά της Porsche Macan αποδείχθηκε ένα ιδιαίτερα επιτυχημένο μοντέλο για τη γερμανική εταιρεία αφού στα 10 χρόνια που παρέμεινε στην αγορά κατάφερε περισσότερες από 800.000 πωλήσεις.

Διαβάστε επίσης: Ακραίες δοκιμές για την αμιγώς ηλεκτρική Porsche Macan

Η δεύτερη και ολοκαίνουργια γενιά είναι πλέον γεγονός για τη Macan, όπως γεγονός είναι και τα αμιγώς ηλεκτρικά συστήματα κίνησης που θα φέρει αποκλειστικά το μικρότερο SUV της Porsche που αποχαιρετά τους θερμικούς κινητήρες.


Χάρη στις πιο έντονες αναλογίες και το σχεδιαστικό DNA της Porsche η νέα Macan εντυπωσιάζει με τη δυναμική και επιβλητική της εμφάνιση. Οι κλασικές αναλογίες Porsche έχουν εξελιχθεί ακόμη περισσότερο ώστε να τονίζεται ακόμη περισσότερο η σχεδίαση της Macan, η οποία φτάνει σε μήκος τα 4.784 χλστ., με το πλάτος και το ύψος να βρίσκονται στα 1.938 και 1.622 χλστ. αντίστοιχα. Η νέα Macan διατίθεται με τροχούς έως 22 ιντσών με ελαστικά διαφορετικών διαστάσεων μπροστά και πίσω.

Διαβάστε επίσης: Η ηλεκτρική Porsche πέρασε το Tesla Model S στο Nurburgring, αλλά…

Το μεταξόνιο, με μήκος κατά 86 χλστ. μεγαλύτερο από το προηγούμενο μοντέλο (2.893 χλστ.), αντισταθμίζεται από μικρότερου μήκους πρόβολους μπροστά και πίσω.

Η Porsche χρησιμοποιεί κατ’ αποκλειστικότητα την τελευταία γενιά κινητήρων μόνιμου μαγνήτη PSM στη νέα της δημιουργία, και στους δύο άξονες για εξαιρετική αποδοτικότητα και απόλυτη σταθερότητα στην παραγωγή ισχύος.

Σε συνδυασμό με το σύστημα Launch Control, η Macan 4 αποδίδει ισχύ overboost έως 408 ίππων, ενώ η Macan Turbo φτάνει τους 639 ίππους. Η μέγιστη ροπή είναι 650 και 1.130 Nm αντίστοιχα και διασφαλίζει εξαιρετικές οδηγικές επιδόσεις.

Η Macan 4 επιταχύνει από 0 στα 100 χλμ./ώρα μέσα σε 5,1 δεύτερα, ενώ η Macan Turbo χρειάζεται μόλις 3,3 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 220 και 260 χλμ./ώρα, αντίστοιχα.

Νέα τεχνολογία Premium Platform Electric με αρχιτεκτονική στα 800 V
Οι ηλεκτροκινητήρες τροφοδοτούνται από μια μπαταρία ιόντων λιθίου στο κάτω μέρος του αμαξώματος, με μικτή χωρητικότητα 100 kWh, από τα οποία μπορούν να αξιοποιηθούν ενεργά έως και 95 kWh.

Η μπαταρία υψηλής τάσης είναι κεντρικό στοιχείο στη νέα πλατφόρμα Premium Platform Electric (PPE) με αρχιτεκτονική στα 800 V, την οποία η Porsche χρησιμοποιεί για πρώτη φορά στη νέα Macan. Η ισχύς φόρτισης DC φτάνει τα 270 kW, με την μπαταρία να φορτίζεται από το 10 στο 80% μέσα σε περίπου 21 λεπτά σε κατάλληλο σταθμό ταχείας φόρτισης.

Σε σταθμούς 400 V, ένας διακόπτης υψηλής τάσης στο εσωτερικό της μπαταρίας ενεργοποιεί τη λειτουργία “bank charging” χωρίζοντας την μπαταρία 800 V σε δύο μπαταρίες, η καθεμία με ονομαστική τάση 400 V. Έτσι επιτυγχάνεται εξαιρετικά αποδοτική φόρτιση, με έως και 135 kW, χωρίς να απαιτείται πρόσθετος ενισχυτής υψηλής τάσης. Η οικιακή φόρτιση AC αγγίζει τα 11 kW.

Η ανάκτηση ενέργειας από τους ηλεκτροκινητήρες φτάνει έως και 240 kW κατά τη διάρκεια της οδήγησης. Το ενσωματωμένο σύστημα ισχύος Integrated Power Box (IPB) βελτιώνει ακόμη περισσότερο την αποδοτικότητα των νέων μοντέλων Macan, ενώ παράλληλα μειώνει το βάρος και εξοικονομεί χώρο. Το καινοτόμο και μικρών διαστάσεων σύστημα IPB συνδυάζει τρία στοιχεία – τον φορτιστή AC επί του οχήματος, τον θερμαντήρα υψηλής τάσης και τον μετατροπέα DC/DC. Η συνδυασμένη αυτονομία κατά WLTP αγγίζει τα 613 χλμ. για τη Macan 4 και τα 591 χλμ. για τη Macan Turbo.

Η Macan συνδυάζει το σχεδιαστικό DNA της Porsche με στοιχεία αεροδυναμικής ειδικά βελτιστοποιημένα για μεγαλύτερη αυτονομία. Χάρη στην τεχνολογία Porsche Active Aerodynamics (PAA) με στοιχεία ενεργητικής και παθητικής αεροδυναμικής, η Macan έχει συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις 0,25, ως ένα από τα πλέον αεροδυναμικά SUV στην αγορά.

Το σύστημα PAA περιλαμβάνει το ενεργό πίσω spoiler, ενεργά πτερύγια ψύξης στις μπροστινές εισαγωγές αέρα και εύκαμπτα καλύμματα στο πλήρως στεγανοποιημένο κάτω μέρος του αμαξώματος. Οι αεραγωγοί κάτω από τη μονάδα προβολέων σε συνδυασμό με το χαμηλωμένο μπροστινό βελτιώνουν τη ροή του αέρα. Στο πίσω μέρος, οι εκλεπτυσμένες άκρες και ο διαχύτης με τα πτερύγια εγγυώνται βελτιωμένη αεροδυναμική.

Η νέα Macan υπόσχεται εντυπωσιακές επιδόσεις αλλά δεν θυσιάζει την πρακτικότητα στην καθημερινή χρήση, τα πλούσια επίπεδα εξοπλισμού και την ευρυχωρία για τους επιβάτες της.

Σύμφωνα με τους Γερμανούς, με τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση εξοικονομήθηκε περισσότερος χώρος αποσκευών στο εσωτερικό της Macan. Ανάλογα με το μοντέλο και τον εγκατεστημένο εξοπλισμό, η χωρητικότητα πίσω από το ενιαίο κάθισμα φτάνει τα 540 λίτρα. Επιπλέον, υπάρχει ένας δεύτερος χώρος αποσκευών μπροστά, με χωρητικότητα 84 λίτρων και έτσι η νέα Macan έχει συνολικά 127 περισσότερα λίτρα έναντι του προηγούμενου. Στον εξαιρετικά πρακτικό σχεδιασμό της Macan έρχεται να προστεθεί η μέγιστη ικανότητα ρυμούλκησης που φτάνει έως τους δύο τόνους.

Ανάλογα με το μοντέλο και τον εγκατεστημένο εξοπλισμό, το κάθισμα του οδηγού και του συνοδηγού έχουν χαμηλώσει κατά 28 χλστ. σε σχέση με το παρελθόν, ενώ οι πίσω επιβάτες κάθονται κατά 15 χλστ. χαμηλότερα, απολαμβάνοντας περισσότερο χώρο για τα πόδια.

Ο εσωτερικός χώρος είναι αναμφίβολα Porsche: το πλατύ πιλοτήριο τονίζεται με το ενσωματωμένο μαύρο ταμπλό, ενώ η κεντρική κονσόλα έχει σχεδιαστεί με ανοδική κλίση ώστε να ενισχύει την αίσθηση της χαμηλής και εστιασμένης στην απόδοση θέσης του οδηγού εντός του οχήματος. Ταυτόχρονα, τα μεγάλα παράθυρα δημιουργούν έναν πιο φωτεινό και ευάερο εσωτερικό χώρο.

Εκτός από το μοντέρνο ψηφιακό περιβάλλον χρήστη, έχουν επίσης τοποθετηθεί επιλεγμένα αναλογικά στοιχεία ελέγχου – για παράδειγμα, στους αεραγωγούς και στα χειριστήρια του συστήματος κλιματισμού. Μια LED light strip έχει ενσωματωθεί στην έξυπνα σχεδιασμένη διακοσμητική λωρίδα του πιλοτηρίου και των πορτών, η οποία χρησιμεύει ως ατμοσφαιρικός φωτισμός αλλά και ως φωτισμός επικοινωνίας.

Προηγμένη υπολογιστική ισχύς και συνδεσιμότητα
Η Macan διαθέτει τελευταίας τεχνολογίας σύστημα οπτικής παρουσίασης και λειτουργικό σχεδιασμό με έως και τρεις οθόνες, στις οποίες περιλαμβάνεται η ανεξάρτητη κυρτή οθόνη 12,6 ιντσών του πίνακα οργάνων και η κεντρική οθόνη 10,9 ιντσών. Για πρώτη φορά, ο συνεπιβάτης μπορεί πλέον να βλέπει πληροφορίες, να προσαρμόζει ρυθμίσεις στο σύστημα infotainment ή να κάνει video streaming μέσω της δικής του προαιρετικής οθόνης 10,9 ιντσών ενώ το αυτοκίνητο είναι εν κινήσει.

Επίσης για πρώτη φορά, η τεχνολογία Porsche Driver Experience περιλαμβάνει μια οθόνη προβολής στο παρμπρίζ με τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας. Στοιχεία εικονικής πραγματικότητας, όπως βέλη πλοήγησης, ενσωματώνονται οπτικά στον πραγματικό κόσμο με απόλυτη αρμονία. Η εικόνα εμφανίζεται στον οδηγό σε απόσταση 10 μέτρων και αντιστοιχεί στις διαστάσεις μιας οθόνης 87 ιντσών.

Το νέας γενιάς σύστημα infotainment χρησιμοποιεί το λειτουργικό σύστημα Android Automotive. Την ίδια στιγμή, το σύστημα διαχείρισης επικοινωνιών Porsche (PCM) της νέας Macan ανεβάζει τον πήχη στην υπολογιστική απόδοση. Για παράδειγμα, ο φωνητικός βοηθός “Hey Porsche” προτείνει διαδρομές, αλλά και στάσεις για φόρτιση, “με ταχύτητα φωτός”, σύμφωνα με τους Γερμανούς. Μέσω του νέου Porsche App Centre οι επιβάτες μπορούν να έχουν άμεση πρόσβαση σε δημοφιλείς εφαρμογές τρίτων παρόχων και να τις εγκαθιστούν απευθείας στη νέα Macan.

Τόσο η Macan 4 όσο και η Macan Turbo διαθέτουν τετρακίνηση. Οι δύο ηλεκτροκινητήρες ελέγχονται μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος ισχύος σε σχεδόν πραγματικό χρόνο. Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα διαχείρισης πρόσφυσης Porsche Traction Management (ePTM) λειτουργεί σχεδόν πέντε φορές ταχύτερα από ένα συμβατικό σύστημα τετρακίνησης και αποκρίνεται στην ολίσθηση μέσα σε 10 χιλιοστά του δευτερολέπτου.

Επιπλέον, η κατανομή της τετρακίνησης ελέγχεται από το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης. Το σύστημα κατανομή ροπής Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus), ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό στον πίσω άξονα, συνδράμει στην πρόσφυση, την ευστάθεια οδήγησης και την πλευρική δυναμική της Macan Turbo.

Τα μοντέλα Macan με αερανάρτηση – περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό της Turbo – διαθέτουν το ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης ανάρτησης Porsche Active Suspension Management (PASM) που μπορεί επίσης να συνδυαστεί προαιρετικά με την ανάρτηση με ατσάλινα ελατήρια.

Το PASM διαθέτει επίσης αμορτισέρ με τεχνολογία δύο βαλβίδων. Η πιο διευρυμένη διάταξη των αμορτισέρ εγγυάται μεγαλύτερη άνεση αλλά και βελτιωμένες επιδόσεις. Έτσι οι διαφορές μεταξύ των προγραμμάτων οδήγησης γίνονται ακόμη πιο εύκολα αντιληπτές.

Για πρώτη φορά, η Macan διαθέτει προαιρετικό σύστημα τετραδιεύθυνσης στον πίσω άξονα, με μέγιστη γωνία διεύθυνσης πέντε μοιρών. Το συγκεκριμένο σύστημα επιτρέπει μικρό κύκλο στροφής 11,1 μέτρων μέσα στην πόλη και κατά την εκτέλεση ελιγμών, ενώ ταυτόχρονα παρέχει εξαιρετική οδηγική ευστάθεια σε υψηλότερες ταχύτητες, υποβοηθούμενο από το σύστημα διεύθυνσης μπροστινού άξονα με την εγγυημένη συνέπεια και ακρίβεια μιας Porsche.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.