Νέα MV Agusta Brutale 1000 RR, με 208 ίππους

H MV Agusta επιτίθεται ξανά στις αισθήσεις μας με τη νέα Brutale 1000 RR, το 4κύλινδρο γυμνό κτήνος των 1.000 κ.εκ. και 208 ίππων.
2020 MV Agusta Brutale 1000 RR

Η νέα MV Agusta Brutale 1000 RR βασίζεται στη κορυφαία Χρυσή Σειρά (Serie Oro) της γυμνής ιταλικής sport μοτοσικλέτας και έρχεται να πάρει τη θέση της στη γκάμα ως το πιο προσιτό μοντέλο μεταξύ των δύο. Σύμφωνα με την ανακοίνωση των Ιταλών, η παραγωγή της ξεκίνησε.

Στον κόσμο της MV Agusta βέβαια το προσιτό είναι κάτι το σχετικό αν σκεφτεί κανείς ότι η τιμή της Brutale 1000 RR, μετά και την αφαίρεση των πιο εξωτικών εξαρτημάτων και περιφεριακών και την αντικατάσταση τους με αλλα “φθηνότερα”, ανέρχεται σχεδόν στα 35.000 ευρώ. Χρήματα ωστόσο που αξίζει και δικαιολογούνται βάσει ονόματος αλλά και επιπέδου περιφεριακού εξοπλισμού.

Η σημαντικότερες αλλαγές που παρατηρούνται αφορούν στην αντικατάσταση των ανθρακονημάτινων τροχών με σφρήλατους αλουμινένιους, ενώ πολλές από τις χρυσές σε χρώμα λεπτομέρειες έχουν δώσει τη θέση τους σε άλλες μαύρου κι ασημί χρώματος.

Ο εξοπλισμός ωστόσο, παραμένει κατά τα άλλα εξίσου πλούσιος. Η TFT οθόνη των πέντε ιντσών παραμένει και την ανάλογη εφαρμογή στο κινητό επιτρέπει τη σύνδεση και την απεικόνιση περισσότερων πληροφοριών αλλά και ακριβέστερες και πιο άνετες ρυθμίσεις στην ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση της Ohlins αλλά και του σταμπιλιζατέρ. Από την ίδια εφαρμογή ο αναβάτης μπορεί να ελέγχει τις ρυθμίσεις τόσο του ABS όσο και του Traction Control .

Ο 4κύλινδρος κινητήρας της Brutale 1000 RR ένας από τους ισχυρότερους που υπάρχουν αυτή τη στιγμή σε γυμνή μοτοσυκλέτα διατηρεί αυτούσια τα χαρακτηριστικά του σε σχέση με τη Serie Oro, όπως και τα πιστόνια του από τιτάνιο. Η ισχύς του ανέρχεται στους 208 ίππους στις 13.450 σ.α.λ. και η μέγιστη ροπή στα 116,5 Nm με τη βοήθει και τις 4-1-4 ξάτμισης της Arrow. Ο οδηγός έχει στη διάθεση του τέσσερα διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας τα Sport, Race, Rain και Custom, τα οποία επηρεάζοτν την απόδοση του μοτέρ αλλά και εκείνη της ανάρτησης και των ηλεκτρνικών συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού, όπως είναι το σύστημα ελέγχου ανύψωσης του πίσω τροχού αλλά και εκείνο που ελέγχει την… πορεία του εμπρός, γνωστό και ως anti-wheelie control.

Αλλαγές δεν υπάρχουν ούτε και στο πλαίσιο με τις διαστάσεις και τα γεωμετρικά του χαρακτηριστικά να παραμένουν ίδια με εκείνα της Serie Oro, με το μεταξόνιο να φτάνει στα 1.415 χλστ. και το ίχνος στα 97 χλστ.. Στο σύστημα πέδησης βλέπουμε να διατηρούνται και οι πανίσχυρες ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες Stylema της Brembo που συνδυάζονται με δίσκους διαμέτρου 320 χλστ. Το βάρος της 4κύλινδρης γυμνής μοτοσυκλέτας έχει διατηρηθεί στα 186 στεγνά κιλά.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το μποτιλιάρισμα είναι το "τέρας" των πόλεων που τρώει ένα μεγάλο μέρος από τον πολύτιμο χρόνο μας. Μπορούμε να το μειώσουμε κάνοντας τα παρακάτω....
Όλα έχουν μια αρχή και εκείνη για το Nissan GT-R έγινε πριν από 51 χρόνια με τον "παππού" του σύγχρονου coupe επιδόσεων των Ιαπώνων, το...
Η Porsche 911 Turbo "993" σηματοδότησε το τέλος μιας ολόκληρης εποχής για το εμβληματικό μοντέλο των Γερμανών και την την αρχή μιας άλλης....
Δεν το είδαμε ποτέ στην Ευρώπη, αλλά είναι ένα σημαντικό αυτοκίνητο στην ιστορία της φίρμας. Γνωρίστε το «σκληρό» Skoda Trekka, τον πρόγονο των SUV......
Η Mazda έχει δημιουργήσει κατά καιρούς πολλά ενδιαφέροντα αυτοκίνητα. Αυτό που ίσως δεν γνωρίζετε είναι το... Αυτοκίνητο Βαλίτσα των 90s!...
Δείτε μερικά από τα πλέον ιδιαίτερα αλλά και άγνωστα στο ευρύ κοινό αυτοκίνητα που έχει κατασκευάσει η Seat στο πέρασμα των χρόνων!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Ολυμπία Οδός

Νέες τιμές διοδίων στην Ολυμπία Οδό από το 2026: Πόσο θα κοστίζει το ταξίδι Αθήνα – Πάτρα

Mercedes CLA τιμές στην Ελλάδα 2025

Νέα Mercedes CLA: Έναρξη πωλήσεων στην Ελλάδα (+τιμές)

Traction trailer 3

TractioN: Δείτε το επίσημο trailer του 3ου επεισοδίου της 27ης σεζόν