Οι νέες εξατμίσεις της Akrapovic που προορίζονται για την cruiser των Βαυαρών είναι πιο κοντές έναντι των εργοστασιακών τελικών της BMW R 18 κατά 97 χλστ. Είναι κατασκευασμένες από ανοξείδωτο ατσάλι ενώ είναι βαμμένες σε μαύρο ματ χρώμα. Φέρουν επίσης ασημί απόληξη ρυθμιζόμενη κατά 90 μοίρες και χαρίζουν στο πίσω τμήμα της R 18 μία πιο ελαφριά όψη.
Διαβάστε επίσης: Δεύτερη ζωή για τα παλιά δίχτυα ως ανταλλακτικά αυτοκινήτων
Το στιλιζαρισμένο λογότυπο της μάρκας BMW – η “προπέλα” – στο κέντρο της απόληξης λειτουργεί σαν μία εκλεπτυσμένη, ανώτερης ποιότητας λεπτομέρεια και στοιχείο ταυτότητας. Μία βιδωμένη πλάκα θερμικής προστασίας στην περιοχή της σύνδεσης των τελικών με την πολλαπλή, προστατεύει τα παπούτσια του αναβάτη στη περιοχή αυτή.
Με συνδυασμένο βάρος 8,2 κιλών, τα δύο πίσω τελικά Akrapovič είναι συνολικά ένα κιλό ελαφρύτερα από τα στάνταρ. Τα νέα πίσω τελικά είναι βέλτιστα ρυθμισμένα για τον “Big Boxer των 1.802 κ.εκ. της R 18 και ευθύνονται για τον εξαιρετικά πλούσιο, δυναμικό ήχο. Δεν απαιτούν ξεχωριστή καταχώρηση στα έγγραφα του οχήματος, καθώς είναι νόμιμα για κυκλοφορία στο δρόμο.
Διαβάστε επίσης: Αυτές είναι οι εταιρείες που ανακοίνωσαν vegan μοντέλα
Τα νέα πίσω τελικά Akrapovic και το BMW Motorrad Bobber Kit που προορίζονται για την R 18 ολοκληρώνουν εξαιρετικά το ένα το άλλο. Η μονή σέλα Hommage της BMW Motorrad σε στυλ bobber, το επίπεδο πίσω φτερό και η μαύρη βάση της πινακίδας δημιουργούν ένα ιδιαίτερα κοντό, ζωηρό πίσω τμήμα, που υπογραμμίζεται άριστα από τα νέα πίσω τελικά.