Το φρεσκάρισμα των ανανεωμένων BMW X5 και X6, οι οποίες κατασκευάζονται στο εργοστάσιο Spartanbug στις Η.Π.Α. ξεκινά από την εξωτερική σχεδίαση των δύο μοντέλων των Βαυαρών και συνεχίζεται στο εσωτερικό τους για να «περάσει» και στα κινητήρια σύνολα της γκάμας.
Διαβάστε επίσης: Η “ιταλική” BMW (+video)
Τα δύο ανανεωμένα μοντέλα της BMW φέρουν ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, τα οποία τονίζουν ακόμη περισσότερο την συναμική σχεδίαση των αμαξωμάτων τους, ενώ μπροστά αναθεωρημένη παρουσιάζεται και η χαρακτηριστική μάσκα νεφρών της BMW.
Η φωτιζόμενη μάσκα νεφρών BMW Iconic Glow προσφέρεται τώρα ως προαιρετική επιλογή για τις εξακύλινδρες εκδόσεις της νέας BMW X5, με τον κλιμακούμενο φωτισμό της να δημιουργεί μια χαρακτηριστική φωτεινή “υπογραφή”. Οι κάθετες αεροκουρτίνες και η κάτω εισαγωγή αέρα του προφυλακτήρα, με διακοσμητικές λεπτομέρειες σε Pearl-effect Chrome και τριγωνικά ανοίγματα στα εξωτερικά τμήματα βάζουν επίσης το δικό του λιθαράκι στην αναθεωρημένη αισθητική των X5 και Χ6.
Διαβάστε επίσης: Αυτή είναι πιθανόν η τελευταία BMW με χειροκίνητο κιβώτιο
Η καμπίνα των X5 και X6 έχει δεχτεί επίσης αλλαγές, ειδικά στο ταμπλό τους και παρουσιάζεται πιο τεχνολογικά αναβαθμισμένη από ποτέ. Η ενσωμάτωση του BMW Operating System 8 και της τελευταίας γενιάς του συστήματος ελέγχου/λειτουργίας iDrive έφεραν μαζί τους την κυρτή οθόνη BMW Curved Display.
Η BMW Curved Display αποτελείται από μια οθόνη πληροφοριών 12,3 ιντσών πίσω από το τιμόνι και μια οθόνη ελέγχου με διαγώνιο 14,9 ιντσών – και οι δύο βρίσκονται πίσω από μια ενιαία γυάλινη επιφάνεια. Η λειτουργία αφής της οθόνης ελέγχου έχει επιφέρει σημαντική μείωση του αριθμού των κουμπιών και των διακοπτών προς όφελος του ψηφιακού ελέγχου για πολλές λειτουργίες.
Ο στάνταρ εξοπλισμός και για τα δύο μοντέλα περιλαμβάνει τώρα έναν πίνακα οργάνων με επένδυση Sensafin (ένα υλικό που μοιάζει με δέρμα) και ένα κομψό καμπυλωτό στοιχείο από υψηλής ποιότητας ξύλο. Ένα άλλο νέο χαρακτηριστικό είναι η μπάρα φωτισμού περιβάλλοντος με εντυπωσιακό κρυφό φωτισμό LED, ενσωματωμένο κάτω από την επένδυση στην περιοχή του συνοδηγού. Η σχετική επιγραφή του μοντέλου – “X5” ή “X6” – προστίθεται στο γραφικό της μπάρας φωτισμού – στα δύο κορυφαία μοντέλα εμφανίζει το λογότυπο M. Ο πίνακας ελέγχου στην κεντρική κονσόλα περιλαμβάνει πρόσθετες επιφάνειες αφής και έναν νέας σχεδίασης επιλογέα ταχυτήτων.
Στον τομέα των κινητήρων οι ανανεωμένες BMW X5 και X6 είναι διαθέσιμες με 8κύλινδρο και εξακύλινδρο κινητήρα βενζίνης αλλά και έναν εν σειρά εξακύλινδρο κινητήρα πετρελαίου. Όλα τα μοτέρ συνδυάζονται με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης 48V. Ο ηλεκτρικός κινητήρας του συστήματος ενσωματώνεται στο νέο 8τάχυτο κιβώτιο Steptronic Sport και προσφέρει 12 επιπλέον ίππους και πιο σημαντικά 200 Nm ροπής έξτρα, υποβοηθώντας έτσι στη μείωση της κατανάλωσης.
Στη γκάμα της X5 έρχεται να προστεθεί και η νέα plug-in υβριδική έκδοση BMW X5 xDrive50e, η οποία, έναντι του μοντέλου που αντικαθιστά έχει ανεβάσει την ισχύ της σχεδόν κατά 100 ίππους. Η συνδυασμένη απόδοση του υβριδικού συστήματος φτάνει πλέον στους 490 ίππους και τα 700 Nm ροπής, χάρη στην αύξηση της απόδοσης του θερμικού μοτέρ αλλά και το νέο ηλεκτρικό κινητήρα που είναι επίσης ενσωματωμένος στο αυτόματο κιβώτιο και η ονομαστική του ισχύς φτάνει στους 197 ίππους.
Το νέο υβριδικό σύστημα επιτρέπει στην X5 xDrive50e να ολοκληρώσει την διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,8 δευτερόλεπτα σύμφωνα με τους Βαυαρούς. Νέα είναι και η μπαταρία με την μεγαλύτερη ενεργειακή χωρητικότητα, η οποία φτάνει τώρα στα 25,7 kWh και επιτρέπει αμιγώς ηλεκτρική κίνηση έως και 110 χλμ. κατά το πρότυπο WLTP.
Νέος είναι και ο V8 βενζινοκινητήρας των 4,4 λίτρων, ο οποίος προέρχεται από τα κινητήρια σύνολα των μοντέλων υψηλών επιδόσεων της BMW M GmbH. Η μέγιστη ισχύς του φτάνει στους 530 ίππους και η ροπή στα 750 Nm με αποτέλεσμα να χρειάζονται μόλις 4,3 δευτερόλεπτα στα 0-100 χλμ./ώρα τόσο για την X5 M60i xDrive όσο και για τη νέα έκδοση X6 M60i xDrive.
Ο εξακύλινδρος εν σειρά βενζινοκινητήρας τελευταίας γενιάς των τριών λίτρων που χρησιμοποιείται στην X5 xDrive40i έχει αυξήσει επίσης την απόδοσή του κατά 47 ίππους έναντι του προηγούμενου και αποδίδει πλέον 380 ίππους και 520 Nm ροπής, αυξημένα κατά 70 Nm. Αυτή μπορεί να αυξηθεί έως και στα 540 Nm με τη συμβολή του ήπιου υβριδικού συστήματος. Ο κινητήρας επιταχύνει τόσο τη νέα X5 xDrive40i όσο και τη νέα X6 xDrive40i από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 5,4 δευτερόλεπτα.
Ο νέος κινητήρας diesel “ενώνει” επίσης τις δυνάμεις του με το ήπιο υβριδικό σύστημα με την απόδοσή του να φτάνει στους 298 ίππους και 670 Nm ροπής. Αυτό επιτρέπει τόσο στις νέες X5 xDrive30d και X6 xDrive30d να επιταχύνουν από στάση έως και τα 100 χλμ./ώρα σε 6,1 δεύτερα.
Η άνεση και η ασφάλεια στη νέα BMW X5 και τη νέα BMW X6 μπορούν να αναβαθμιστούν σε νέα επίπεδα με μια σημαντικά διευρυμένη γκάμα συστημάτων αυτοματοποιημένης οδήγησης και στάθμευσης. Οι αναβαθμίσεις περιλαμβάνουν βελτιωμένες δυνατότητες για το στάνταρ σύστημα προειδοποίησης εμπρόσθιας σύγκρουσης, το οποίο μπορεί πλέον να μειώσει επίσης τον κίνδυνο σύγκρουσης με ποδηλάτες, πεζούς ή την αντίθετη κυκλοφορία σε μία στροφή του δρόμου.
Μεταξύ των διαθέσιμων επιλογών, είναι η αυτόματη υποβοήθηση ορίου ταχύτητας, η προειδοποίηση εξόδου, η ενεργή πλοήγηση, ο έλεγχος ταχύτητας διαδρομής, η αναγνώριση φωτεινών σηματοδοτών (ανάλογα με την αγορά), ο βοηθός στάσης έκτακτης ανάγκης, ο βοηθός αλλαγής λωρίδας και το Merging Assistant.
Εκτός από την κάμερα υποβοήθησης οπισθοπορείας και τον βοηθό οπισθοπορείας , το στάνταρ σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης περιλαμβάνει τώρα και τις λειτουργίες παρακολούθησης παρέκκλισης από την πορεία και βοηθού ρυμούλκησης (Trailer Assistant).