Νέες First Edition εκδόσεις για BMW X5 και X6 M Competition

Οι νέες εκδόσεις First Edition των BMW X5 M Competition και BMW X6 M Competition συνδυάζουν αποκλειστικότητα με υψηλές επιδόσεις για λίγους και εκλεκτούς.

Βρείτε μας στο
BMW X6 M Competition First Edition

Οι BMW X5 και X6 M Competition είναι οι κορυφαίες εκδόσεις των δύο SUVs και οι νέες First Edition εκδόσεις θα παραχθούν στον περιορισμένο αριθμό των 250 αντιτύπων για κάθε αυτοκίνητο και θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο των Βαυαρών στο Spartanburg των Η.Π.Α.

Η ματ απόχρωση Frozen Dark Silver της BMW Individual διατίθεται αποκλειστικά για τις ειδικές εκδόσεις και αναδεικνύει τη μυώδη σιλουέτα των νέων BMW X5 M Competition και BMW X6 M Competition. Οι δύο ειδικές εκδόσεις μπορούν επίσης να παραγγέλνονται στον ξεχωριστό χρωματισμό BMW Individual Frozen Marina Bay Blue, από τα αποκλειστικά φινιρίσματα της BMW που τώρα διατίθενται από το εργοστάσιο και για τις X5, X6 και X7.

Διαβάστε επίσης: Νέα έκδοση BMW 116i Advantage πιο προσιτή από ποτέ

Οι χρωματισμοί συνδυάζονται  στις First Edition με ζάντες αλουμινίου M σε σχέδιο “αστεριού” και γυαλιστερό Jet Black φινίρισμα αποκλειστικά για τις ειδικές εκδόσεις. Οι ζάντες (21 και 22 ιντσών εμπρός και πίσω αντίστοιχα) συνδυάζονται με ελαστικά διαφορετικών διαστάσεων.

Ιδιαίτερο στιλιστικό ενδιαφέρον παρουσιάζουν στοιχεία του αμαξώματος από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP) όπως είναι τα καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών και η πίσω αεροτομή της νέας X6 M Competition που ενισχύει τη σπορ εικόνα του SUV με τις coupe επιρροές. Από CFRP είναι και το κάλυμμα του V8 κινητήρα των 625 ίππων.

Διαβάστε επίσης: BMW R 1250 GS – Μικρή ανανέωση και επετειακές εκδόσεις

Στο εσωτερικό των First Edition βλέπουμε πλήρως δερμάτινες επενδύσεις BMW Individual Merino σε αποκλειστική διχρωμία Silverstone/Midnight Blue να εναρμονίζεται με τους διαθέσιμους χρωματισμούς για την καμπίνα από τη σειρά Individual. Ένθετα από μαύρο alcantara προσκέφαλα και πορτοκαλί ραφές τονίζουν τη σπορ σχεδίαση των καθισμάτων πολλαπλών λειτουργιών M με την οροφή να έχει επενδυθεί με alcantara σε σκούρο μπλε χρώμα. Τα ανθρακονήματα έχουν έντονη παρουσία και στο εσωτερικό τόσο στο ταμπλό όσο και στην κεντρική κονσόλα, νεώ κάθε μοντέλο φέρει τη δική του πλακέτα με τον αύξοντα αριθμό που υποδηλώνει το περιορισμένο της παραγωγής.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr