Νέο Audi Q3: Το οδηγούμε στην Ελλάδα (+τιμές/εκδόσεις)

Το νέο Audi Q3 βρίσκεται στην χώρα μας και το Traction.gr είχε την πρώτη οδηγική εμπειρία μαζί του. Δείτε τι εντυπώσεις μας άφησε αλλά και τις τιμές του.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Παράλληλα με την παρουσίαση επί ελληνικού εδάφους του νέου Audi A1 Sportback, η ελληνική αντιπροσωπεία της Audi πραγματοποίησε και την παρουσίαση του νέου Audi Q3. Ένα SUV το οποίο σύμφωνα με τα στελέχη τη μάρκας έρχεται στην δεύτερη γενιά του για να αποτελέσει την πλέον ολοκληρωμένη πρόταση της κατηγορίας και να εδραιωθεί ως σημείο αναφοράς σε αυτή. Το Traction.gr βρέθηκε φυσικά στην παρουσίαση του νέου Audi Q3, για το οποίο μπορείτε να διαβάσετε στις πιο κάτω γραμμές.

Εξολοκλήρου νέος σχεδιασμός

Το νέο Audi Q3 δεν μοιάζει σε κανένα σημείο με τον προκάτοχό του, καθώς έχει σχεδιαστεί εξολοκλήρου από την αρχή. Εμπρός, κυριαρχεί η οκτάγωνη μάσκα με τις μεγάλες εισαγωγές αέρα και τα λεπτά φώτα με την τεχνολογία LED (Matrix LED για τις κορυφαίες εκδόσεις). Πλευρικά, ο δυναμισμός του νέου Audi Q3 υπογραμμίζεται από τα τονισμένα φτερά, που εξέχουν από το υπόλοιπο αμάξωμα και το κάνουν να φαίνεται ακόμη πιο φαρδύ, με τα μαύρου χρώματος τόξα να τονίζουν τον εκτός δρόμου χαρακτήρα του. Φυσικά, όπως κάθε σύγχρονο μοντέλο που σέβεται τον εαυτό του, έτσι και το νέο Audi Q3 παρέχει στους υποψήφιους αγοραστές του πολλές επιλογές εξατομίκευσης, προκειμένου να κάνουν το αυτοκίνητό τους μοναδικό. Όσον αφορά στις διαστάσεις του, το μήκος του νέου Audi Q3 είναι 4.485 χιλιοστά (+97 χλστ. από το απερχόμενο μοντέλο), το πλάτος του έχει αυξηθεί κατά 25 χλστ. στα 1.856 χλστ. ενώ από την άλλη, το ύψος του είναι στα 1.585 χλστ. μειωμένο κατά 5 χλστ. μόλις.


Έμφαση στην τεχνολογία, την ποιότητα και την πρακτικότητα

Εντελώς ανασχεδιασμένο είναι και το εσωτερικό του νέου Audi Q3. Το ταμπλό διαιρείται στα δύο, με το άνω μέρος του να περιλαμβάνει τους αεραγωγούς και το κάτω το black-panel με την ψηφιακή οθόνη αφής για το σύστημα πολυμέσων MMI. Ο οδηγοκεντρικός χαρακτήρας του εσωτερικού, τονίζεται από την κλίση 10 μοιρών του ταμπλό προς τον οδηγό, ενώ ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 10.25 ιντσών είναι στα highligts του. Τα υλικά στο εσωτερικό είναι από το… πάνω ράφι, ενώ το αίσθημα πολυτέλειας τονίζεται και από την επένδυση αλκαντάρα στο ταμπλό αλλά και στα πάνελ των θυρών. Και στην ευρυχωρία όμως, το νέο Audi Q3 τα καταφέρνει μια χαρά αφού η αύξηση του μεταξονίου κατά 77 χλστ. (πλέον είναι στα 2.680 χλστ.) εξασφάλισε καλύτερη εκμετάλλευση χώρων στο εσωτερικό. Επιπροσθέτως, χάρη στο στάνταρ συρόμενο πίσω κάθισμα κατά 150 χιλιοστά, διαιρούμενο σε αναλογία 40/20/40 και με ρυθμιζόμενη κλίση πλάτης, η πρακτικότητα αυξάνεται κατακόρυφα. Το ίδιο ισχύει και για τον χώρο αποσκευών, ο οποίος είναι στα 530 ή 675 λίτρα (ανεξαρτήτως θέσης του καθίσματος) και με την αναδίπλωση της πίσω σειράς φτάνει στα 1.525 λίτρα. Φυσικά, ο εξοπλισμός του νέου Audi Q3 είναι κορυφαίος, καθώς ακόμη και στην έκδοση με το στάνταρ MMI touch υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων με οθόνη διαγώνιου 10,25 ιντσών, και οθόνη αφής 8,8 ιντσών που βρίσκεται στο κέντρο του ταμπλό. Στην κορυφαία έκδοση εξοπλισμού MMI navigation plus η οθόνη είναι 10,1 ίντσες και προαιρετικά ο πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών μπορεί να αναβαθμιστεί στις 12,5 ίντσες.

Από 1.500 κ.εκ. και 150 ίππους

Στην δεύτερη γενιά του, το νέο Audi Q3 θα προσφέρεται σε τέσσερις συνολικά εκδόσεις, δύο βενζίνης και δύο πετρελαίου, ενώ θα υπάρχουν εκτός από τις προσθιοκίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις quattro. Συγκεκριμένα, το νέο Audi Q3 θα το δούμε στις εκδόσεις βενζίνης Q3 35 TFSI με τον 1.5 λτ. κινητήρα των 150 ίππων (με σύστημα απενεργοποίησης των δύο κυλίνδρων) και Q3 45 TFSI quattro με τον 2.0 λτ. των 230 ίππων. Οι πετρελαιοκίνητες εκδόσεις θα είναι οι Q3 35 TDI με 150 ίππους και Q3 40 TDI quattro με 190 ίππους. Εμείς κατά την διάρκεια της σύντομης παρουσίασής του επί ελληνικού εδάφους, είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το Audi Q3 45 TFSI quattro S Tronic. Το γερμανικό SUV αποδείχτηκε εξαιρετικά ικανό σε κάθε τερέν, με την ποιότητα κύλισής του να ξεχωρίζει από τα πρώτα χιλιόμετρα και τη νέα ανάρτηση να χαρίζει άμεσες αντιδράσεις στο αμάξωμα παρά το μέγεθος του αυτοκινήτου και το βάρος του. Στον αυτοκινητόδρομο ταξιδεύει με ησυχία και παροιμιώδη άνεση. Χάρη στο σύστημα Audi drive select ο οδηγός έχει να επιλέξει ανάμεσα σε έξι οδηγικά προφίλ που μεταβάλλουν ανάλογα την απόκριση του γκαζιού, την αίσθηση του τιμονιού και του κιβωτίου S tronic, καθώς και τον βαθμό απόσβεσης της ανάρτησης.

Από 32.900 ευρώ

Οι τιμές του νέου Audi Q3 στην χώρα μας ξεκινούν από τα 32.900 ευρώ για το Q3 35 TFSI, το οποίο στην έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S Tronic κοστίζει 35.500 ευρώ. Το κορυφαίο βενζινοκίνητο Q3 45 TFSI quattro S Tronic κοστίζει 50.900 ευρώ. Το πετρελαιοκίνητο Audi Q3 ξεκινά από τα 42.750 ευρώ στην έκδοση 35 TDI S tronic και φτάνει στα 50.500 ευρώ στην έκδοση 40 TDI Quattro S tronic. Τέλος, ο εξοπλισμός του είναι αναμενόμενα πλουσιοπάροχος καθώς μεταξύ άλλων διαθέτει φώτα LED, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, δερμάτινο τιμόνι με χειριστήρια, ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, ΜΜΙ με οθόνη αφής 8,8 ιντσών, κλιματισμό, Audi Pre sense με δυνατότητα αυτόματης πέδησης, σύστημα προειδοποίησης και υποβοήθησης αλλαγής λωρίδας, ηλεκτρομηχανικό χειρόφρενο με Hill Hold και ράγες οροφής. Αξίζει να σημειώσουμε πως οι προπαραγγελίες του αυτοκινήτου έχουν ξεκινήσει, ενώ οι παραδόσεις του θα ξεκινήσουν οσονούπω.

Στο video που ακολουθεί πιο κάτω μπορείτε να δείτε το νέο Audi Q3.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: [email protected]