Νέο Audi RS 7 Sportback: V8, με 600 ίππους και ανατριχιαστικές επιδόσεις

Η Audi ετοιμάζεται να προκαλέσει τρόμο με το νέο RS 7 Sportback, που διαθέτει υβριδικό κινητήρα και εντυπωσιακές επιδόσεις

Βρείτε μας στο


Το Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης επέλεξε η Audi, για να παρουσιάσει τη 2η γενιά του RS 7 Sportback. Λίγες εβδομάδες μετά την παρουσίαση του νέου Audi RS 6 Avant, τη σκυτάλη παίρνει η ισχυρότερη εκδοχή των “απλών” A7. Όπως συμβαίνει με όλα τα μοντέλα της γκάμας RS, το συγκεκριμένο έχει δεχθεί τις περιποιήσεις των ανθρώπων της Audi Sport.

Εξωτερικά, οι κοινές καταβολές με το Audi A7 Sportback είναι εμφανείς, με κοινό καπό, οροφή, εμπρός πόρτες και πορτ παγκάζ. Ωστόσο, το RS 7 Sportback διαθέτει νέα, πιο φαρδιά μάσκα, με τη χαρακτηριστική γρίλια των μοντέλων RS. Ο σχεδιασμός κάνει το αυτοκίνητο να δείχνει πιο χαμηλό, ενώ χαρακτηριστικές είναι οι μεγάλες εισαγωγές αέρα. Στο πίσω μέρος, ο προφυλακτήρας είναι ειδικά σχεδιασμένος για την έκδοση RS. Παράλληλα, τη διαφορά κάνουν ο διαχύτης και μια αεροτομή, που εμφανίζεται σε ταχύτητες άνω των 100 χλμ./ώρα.

Στο ίδιο μήκος κύματος βρίσκεται και το εσωτερικό του 5θυρου Audi RS 7 Sportback. Τα αρχικά RS κοσμούν τα σπορ καθίσματα και το δερμάτινο τιμόνι, το οποίο διαθέτει paddles για τις αλλαγές ταχυτήτων. Ταυτόχρονα, ειδικές απεικονίσεις RS προσφέρουν λεπτομέρειες για μεγέθη όπως πίεση ελαστικών, ροπή, θερμοκρασία λαδιού, πίεση τούρμπο, δυνάμεις g ενώ υπάρχει και δυνατότητα χρονομέτρησης. Ιδιαίτερη σημασία όμως, έχει και το γεγονός ότι το νέο RS 7 Sportback θα είναι 5θέσιο, αφού το πίσω κάθισμα μπορεί να υποδεχθεί για πρώτη φορά, 3 επιβάτες.

Το νέο Audi RS 7 Sportback, διαθέτει κινητήρα βενζίνης 4.0 TFSI V8 με διπλό τούρμπο, ισχύος 600 ίππων και ροπής 800 Nm μεταξύ 2100-4500 στροφών. Για την επιτάχυνση 0-100 χρειάζονται μόλις 3,6 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Παράλληλα, το RS 7 Sportback εφοδιάζεται με ήπια υβριδικό σύστημα (Mild Hybrid System – MHEV), που συνδυάζει τον βενζινοκινητήρα με ηλεκτρικό σύστημα 48 Volt. Το σύστημα έχει τη δυνατότητα αποθήκευσης 12 kW σε μπαταρία ιόντων λιθίου, υπό μορφή ηλεκτρικής ενέργειας. Εφόσον ο οδηγός αφήσει το γκάζι με ταχύτητα μεταξύ 55-160 χλμ./ώρα, το σύστημα έχει τη δυνατότητα ανάκτησης ενέργειας, για μείωση της κατανάλωσης. Ακόμη, στην παλέτα τεχνολογικών συστημάτων περιλαμβάνει το Cylinder on Demand (COD).

Το Audi RS 7 Sportback διαθέτει αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεων Tiptronic, launch control και τετρακίνηση Quattro. Μέσω του μηχανικού κεντρικού διαφορικού, η κατανομή στους εμπρός και πίσω τροχούς είναι 40:60. Η κατανομή μπορεί να κυμαίνεται από 70:30 εμπρός, έως 15:85 πίσω. Το RS 7 Sportback διαθέτει προσαρμοζόμενη αερανάρτηση που ελέγχει το βαθμό απόσβεσης, με βάση 3 οδηγικά προφίλ. Στην κατάσταση “Normal”, η ανάρτηση είναι 20 χιλιοστά χαμηλότερη από εκείνη του A7 Sportback, ενώ για ταχύτητες άνω των 120 χλμ./ώρα, χαμηλώνει περαιτέρω κατά 10 χιλιοστά. Το διαφορικό quattro sport, καθώς και η δυνατότητα ελέγχου ροπής ανά τροχό, υπόσχονται βέλτιστο κράτημα και επιδόσεις για το RS 7 Sportback.

Μέσω του Audi Drive Select, ο οδηγός του Audi RS 7 Sportback μπορεί να διαλέξει ανάμεσα σε 6 προφίλ οδήγησης. Ο λόγος για τα comfort, auto, dynamic, efficiency και το RS Mode -που ενεργοποιείται από ειδικό κουμπί,- το οποίο διαθέτει τα επιμέρους RS1 και RS2. Τα συγκεκριμένα προφίλ επηρεάζουν αναλόγως ποικίλες λειτουργίες του αυτοκινήτου σε μετάδοση, κινητήρα, σύστημα διεύθυνσης, ανάρτηση κλπ.

Τέλος, το νέο Audi RS 7 Sportback διαθέτει τροχούς 21 ή 22 ιντσών, ενώ τα φρένα του έχουν διάμετρο 420 και 370 χιλιοστών εμπρός και πίσω, αντίστοιχα.

mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: ndouzinas@traction.gr