Το αμιγώς ηλεκτρικό Fiat 600e και το ήπια υβριδικό 600 Hybrid συνθέτουν την πλήρως εξηλεκτρισμένη γκάμα του μοντέλου που σηματοδοτεί την ολοκληρωτική επιστροφή της Fiat στο B-Segment.
Διαβάστε επίσης – Fiat X1/9: 50α γενέθλια για το… supercar του λαού!
Το νέο 600 συγκεντρώνει όλα τα χαρακτηριστικά που λατρεύει το κοινό της συγκεκριμένης κατηγορίας και τα αναβαθμίζει από κάθε άποψη σύμφωνα με την ιταλική εταιρεία καθώς δίνει περισσότερο χώρο, περισσότερη αυτονομία ακόμα πιο ευχάριστη αίσθηση, ασφάλεια και ευκολία στην οδήγηση.
Το νέο μοντέλο είναι άμεσα αναγνωρίσιμο ως το μεγαλύτερο αδερφάκι του 500e, αποτελώντας μια εξέλιξη του θρυλικού DNA με μεγαλύτερες διαστάσεις και πέντε πόρτες για υψηλή πρακτικότητα.
Αντίστοιχοι σχεδιαστικοί δεσμοί με το 500e υπάρχουν και στην καμπίνα που έχει χώρο για πέντε ενήλικους και 15 λίτρα αποθηκευτικών χώρων για μικροπράγματα. Έχει επίσης εύκολη επιβίβαση και αποβίβαση χάρη στο μεγάλο άνοιγμα των θυρών, υψηλή εξατομίκευση και κορυφαία τεχνολογία για την άνεση, την ασφάλεια και την ψυχαγωγία, ενώ ο πλούσιος εξοπλισμός περιλαμβάνει μέχρι ηλεκτρική ρύθμιση και λειτουργία μασάζ στο κάθισμα του οδηγού.
Διαβάστε επίσης: Εσείς πόσα θα δίνατε γι’ αυτό το άριστο Panda 4X4;
Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 7 ιντσών μαζί με την οθόνη αφής των 10,25 ιντσών του συστήματος πολυμέσων βάζουν στιβαρές βάσεις για την ποιοτική ψηφιακή εμπειρία στην καμπίνα του νέου Fiat 600, ενώ οι υπηρεσίες “Connected” την ολοκληρώνουν.
Το νέο 600e χρησιμοποιεί το πλέον εξελιγμένο ηλεκτρικό σύστημα του ομίλου Stellantis, που είναι μικρό σε διαστάσεις και αποδοτικό. Η συστοιχία των μπαταριών έχει χωρητικότητα 54 kWh και συνεργάζεται με ηλεκτρικό κινητήρα ισχύος 156 ίππων, εξασφαλίζοντας αυτονομία πάνω από 400 χλμ. κατά WLTP σε μικτές συνθήκες και πάνω από 600 χλμ. σε καθαρά αστικό περιβάλλον.
Η φόρτιση υποστηρίζει έως 100 kW σε ρεύμα DC που σημαίνει ότι η μπαταρία φτάνει στο 80% σε λιγότερο από μισή ώρα. Για το εναλλασσόμενο ρεύμα (AC) ο on board φορτιστής είναι 11 kW και μια πλήρης φόρτιση ολοκληρώνεται σε κάτω από έξι ώρες. Παράλληλα το αμιγώς ηλεκτρικό 600e ολοκληρώνει την επιτάχυνση 0-50 χλμ./ώρα σε 4,4 δευτερόλεπτα και τα 0-100 χλμ./ώρα σε 9 δεύτερα.
Θέλοντας να εξασφαλίσει σε όλους τη δυνατότητα να επιλέξουν το σύστημα κίνησης που ταιριάζει τέλεια στις ανάγκες τους, η FIAT μέσα στο 2024 θα διαθέσει και την ήπια υβριδική έκδοση του μοντέλου.
Το 600 Hybrid δίνει αληθινή υβριδική εμπειρία, με ιδιαίτερα πολιτισμένη λειτουργία και αμιγώς ηλεκτρική κίνηση, τόσο στο καθαρά αστικό πεδίο με ταχύτητα έως 30 χλμ./ώρα όσο και στον πιο ανοιχτό δρόμο όταν οι απαιτήσεις ισχύος είναι χαμηλές.
Το σύστημα αποτελείται από έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης με χωρητικότητα 1,2 λίτρα, ισχύ 100 ίππων και λειτουργία στο θερμοδυναμικό κύκλο Miller. Το σύστημα φέρει επίσης μια μπαταρία ιόντων λιθίου τάσης 48V και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων που είναι έξι σχέσεων και τεχνολογίας διπλού συμπλέκτη. Το τελευταίο φιλοξενεί τον ηλεκτρικό κινητήρα 28,6 ίππων, το inverter και την κεντρική μονάδα ελέγχου του συστήματος μετάδοσης.
Το νέο 600 Hybrid ολοκληρώνει την διαδικασία 0-100 χλμ./ώρα σε σχεδόν 11 δευτερόλεπτα, σύμφωνα με την ιταλική εταιρεία (τιμή προς τελική έγκριση) και η ροπή του ηλεκτρικού κινητήρα στις πολύ χαμηλές στροφές βελτιώνει τα χαρακτηριστικά απόδοσης και δίνει ζωντανή απόκριση στο πάτημα του γκαζιού.
Το 600 Hybrid ξεκινάει 100% ηλεκτρικά περιορίζοντας ουσιαστικά την κατανάλωση, διαθέτει λειτουργία e-creeping με την οποία κινείται προς τα εμπρός χωρίς ο οδηγός να αγγίζει το γκάζι (e-queueing), ενώ πλήρως ηλεκτρικό μπορεί να είναι και το παρκάρισμα.
Συγκεντρώνοντας όλα τα πλεονεκτήματα του εξηλεκτρισμού σε ολόκληρη την γκάμα του, το νέο 600 υπογραμμίζει την ηχηρή επιστροφή των Ιταλών στο B-Segment, μια κατηγορία στην οποία παραδοσιακά δείχνει το δρόμο.