Νέο Ford Bronco Sport, το μικρό… αχαλίνωτο πουλάρι

Επωφελούμενη από την επιστροφή του Bronco στην παραγωγή η Ford μας παρουσιάζει και το μικρότερο μέλος της οικογένειας Bronco Sport.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
2021 Ford Bronco Sport

Με τα δύο νέα Bronco το διάσημο όνομα της Ford στον κόσμο των SUVs επιστρέφει στην παραγωγή. Η αμερικάνικη εταιρία δεν έμεινε ωστόσο μόνο σε αυτά με την γκάμα να περιλαμβάνει και το νέο και μικρότερο σε διαστάσεις Bronco Sport που διευρύνει τις επιλογές του κοινού, τουλάχιστον στις αγορές της Β.Αμερικής όπου θα είναι διαθέσιμο.

Ως το τρίτο και μικρότερο μέλος της νέας οικογένειας Bronco, το Sport απευθύνεται σε ένα πιο νεανικό κοινό, αν και σύμφωνα με τη Ford παραμένει πιστό στη φιλοσοφία G.O.A.T. (goes over any type of terrain-περνάει πάνω από κάθε είδους έδαφος) που επιδεικνύει και το μεγαλύτερο μοντέλο της σειράς, στη δίθυρη και την τετράθυρη έκδοση του. Το μήκος του φτάνει στα 4.386,5 χλστ., το πλάτος στα 1.887 και το ύψος στα 1.783 χλστ., με το μεταξόνιο να φτάνει στα 2.669 χλστ.

Διαβάστε επίσης: Ford Bronco, επιστροφή με κάθε επισημότητα


Στο εσωτερικό η Ford φαίνεται να έχει δώσει ιδιαίτερη έμφαση στην πρακτικότητα και σε έξυπνες λύσεις. Μερικές από αυτές είναι οι τσέπες στα πίσω καθίσματα με φερμουάρ, οι έξτρα γάντζοι πρόσθεσης στο χώρο των αποσκευών για την ασφαλή στερέωση μεγαλύτερων αντικειμένων αλλά και οι δυνατοί LED προβολείς στην πόρτα του πορτμπαγκάζ που μπορούν να φωτίσουν μια επιφάνεια έως 12 τ.μ. και θα φανούν πολύ χρήσιμοι τη νύχτα στην ερημιά.

Η Ford ανακοινώνει ότι το Bronco Sport μπορεί και κινείται γρήγορα και διασκεδαστικά εκτός δρόμου, ενώ για την κατηγορία που ανήκει φέρνει πολλές πρωτιές, με στόχο την κορυφή της, όπως είναι το πίσω διαφορικό με τους δύο συμπλέκτες, το οποίο παράλληλα κλειδώνει. Τα προγράμματα λειτουργίας G.O.A.T. που φέρει το Sport ανέρχονται συνολικά σε επτά εκ των οποίων τα Normal, Eco, Sport, Slippery και Sand ανήκουν στον στάνταρ εξοπλισμό με τα “Mud/Ruts” “Rock Crawl” να ενσωματώνονται στον εξοπλισμό των πλουσιότερων εκδόσεων. Το Bronco Sport φέρει επίσης και ένα σύστημα που ονομάζεται “Trail Control”.

Η λειτουργία του είναι αντίστοιχη του cruise control και επιτρέπει στο SUV να κινείται με σταθερή ταχύτητα έως και 32 χλμ./ώρα σε σαθρό έδαφος με τον οδηγό να ελέγχει έτσι μόνο την πορεία χωρίς να χρειάζεται να επεμβαίνει σε γκάζι και φρένο.

Οι διευρυμένες δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμου ενισχύονται και από την προστασία στο πάτωμα του SUV με τέσσερις ατσάλινες πλάκες να κρύβουν πίσω τους ζωτικά σημεία ενώ στο εμπρός μέρος μπορούν να τοποθετηθούν άγκιστρα για τη ρυμούλκηση του.

Στο προαιρετικό εξοπλισμό βλέπουμε επίσης και κάμερα που τοποθετείται το εμπρός μέρος, φέρει το δικό της πλυστικό σύστημα και επιτρέπει στον οδηγό να βλέπει το μονοπάτι από την οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων. Το τελευταίο είναι το SYNC 3 της Ford, είναι συμβατό με Apple CarPlay και Android Auto και η οθόνη του έχει διαγώνιο οχτώ ίντσες.

Με ανεξάρτητη ανάρτηση σε όλους τους τροχούς, το Bronco Sport κινείται από τον EcoBoost κινητήρα βενζίνης των 1,5 λίτρων της Ford, ο οποίος αποδίδει για την περίσταση 181 ίππους και 257 Nm ροπής. οι κορυφαίες εκδόσεις του χρησιμοποιούν τον δίλιτρο EcoBoost με την απόδοση του να ανέρχεται στους 245 ίππους και τα 373 Nm ροπής. Και με τα δύο μοτέρ η κίνηση φτάνει φυσικά και στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων.

H τιμή του Bronco Sport στις Η.Π.Α. ξεκινά από τα 23.210 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]