Νέο Ford Kuga με κορυφαία κατανάλωση

Η Ford διατείνεται πως το νέο Kuga θα έχει την καλύτερη οικονομία καυσίμου στην κατηγορία του. Δείτε τι σημαίνει αυτό σε νούμερα.

Το νέο, εξηλεκτρισμένο Ford Kuga είναι το πρώτο μοντέλο της μάρκας που προσφέρεται με ήπια υβριδική, υβριδική και plug-in υβριδική τεχνολογία. Με τη συμβολή της plug-in υβριδικής τεχνολογίας, το Kuga επιτυγχάνει τις καλύτερες τιμές κατανάλωσης, εκπομπών CO2 και αμιγώς ηλεκτρικής αυτονομίας από οποιοδήποτε μεσαίο SUV σύμφωνα με την Ford, καθώς μπορεί να διανύσει 72 χιλιόμετρα κινούμενο αποκλειστικά με τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας ( κύκλος μετρήσεων NEDC).

Το Kuga Plug-In Hybrid και το Kuga EcoBlue Hybrid (το τελευταίο με ήπια υβριδική τεχνολογία 48 volt) εισάγουν εξηλεκτρισμένα συστήματα κίνησης για πρώτη φορά στο Kuga. Και οι δύο αυτές εκδόσεις θα διατίθενται ήδη με το λανσάρισμα του μοντέλου, το οποίο αναμένεται να πραγματοποιηθεί μέσα στη χρονιά που διανύουμε. Αμέσως μετά θα ακολουθήσει το Kuga Hybrid με αυτοφορτιζόμενη, πλήρως υβριδική τεχνολογία. Το νέο Ford Kuga θα διατίθεται επίσης με τους προηγμένους κινητήρες ντίζελ και βενζίνης, Ford EcoBlue και Ford EcoBoost αντίστοιχα.

Η αεροδυναμική απόδοση του νέου Ford Kuga έχει βελτιωθεί συγκριτικά με εκείνη του απερχόμενου μοντέλου, παρά την αύξηση των συνολικών διαστάσεων του αμαξώματος. Τα βελτιστοποιημένα καλύμματα-ποδιές στο κάτω τμήμα του αμαξώματος, οι τσιμούχες στις πόρτες και οι ράγες οροφής που δεν προεξέχουν συμβάλλουν καθοριστικά στη μείωση της αεροδυναμικής αντίστασης κατά περίπου 4%.

­­

Ποικίλη γκάμα κινητήριων συνόλων

Kuga Plug-In Hybrid:
Συνδυάζει ένα βενζινοκινητήρα 2.5L που λειτουργεί σύμφωνα με τον κύκλο Atkinson, ηλεκτροκινητήρα και γεννήτρια με μπαταρία ιόντων λιθίου 14,4 kWh.

Η μπαταρία μπορεί να φορτίζεται μέσω μιας υποδοχής φόρτισης στον εμπρός προφυλακτήρα αλλά και αυτόματα εν κινήσει, μέσω της τεχνολογίας αναγεννητικής πέδησης που ανακτά την κινητική ενέργεια η οποία συνήθως χάνεται στο φρενάρισμα.

Οι οδηγοί μπορούν να επιλέγουν πότε και πώς να αξιοποιούν την ενέργεια της μπαταρίας χρησιμοποιώντας τα προφίλ EV Auto, EV Now, EV Later και EV Charge. Όταν η μπαταρία φτάνει στο κατώτερο επίπεδο φόρτισης, το Kuga αυτόματα επιστρέφει σε EV Auto συμπληρώνοντας για μέγιστη οικονομία καυσίμου την ισχύ του βενζινοκινητήρα με υποβοήθηση από τον ηλεκτροκινητήρα με χρήση της ανακτημένης ενέργειας

Kuga EcoBlue Hybrid:
Ο 2.0L EcoBlue diesel κινητήρας των 150 ίππων αναβαθμίζεται με τη χρήση ήπιας υβριδικής τεχνολογία 48-volt.

Μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) με κίνηση μέσω ιμάντα αντικαθιστά τον στάνταρ εναλλάκτη, επιτρέποντας την ανάκτηση και αποθήκευση ενέργειας κατά την επιβράδυνση σε μία αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου 48 Volt.

Το σύστημα BISG λειτουργεί και σαν μοτέρ, χρησιμοποιώντας την αποθηκευμένη ενέργεια τόσο για την παροχή πρόσθετης ροπής υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης και επιτάχυνσης, όσο και για τη λειτουργία των περιφερειακών ηλεκτρικών συστημάτων του οχήματος. Με το σύστημα των 48 Volt, η τεχνολογία Auto Start-Stop του Kuga λειτουργεί σε περισσότερες περιπτώσεις, για πρόσθετη εξοικονόμηση καυσίμου.

Kuga EcoBoost:
Ο κινητήρας 1.5L EcoBoost διατίθεται σε εκδόσεις με 120 και 150 ίππους. Με την υποστήριξη του πρώτου στη βιομηχανία συστήματος απενεργοποίησης κυλίνδρου της Ford για τρικύλινδρο κινητήρα, η συγκεκριμένη τεχνολογία μπορεί αυτόματα να απενεργοποιήσει έναν από τους κυλίνδρους σε συνθήκες κίνηση με χαμηλά φορτία.

Kuga EcoBlue:
Οι κινητήρες 2.0L EcoBlue και 1.5L EcoBlue που αποδίδουν αντίστοιχα ισχύ 190 ίππων και 120 ίππων βελτιστοποιούν την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων με συστήματα και τεχνολογικές εφαρμογές όπως ο ψεκασμός καυσίμου υψηλής πίεσης και η ενσωματωμένη πολλαπλή εισαγωγής.

Kuga Hybrid:
Η συγκεκριμένη έκδοση του νέου Ford Kuga αναμένεται αργότερα μέσα στη χρονιά που διανύουμε, χρησιμοποιώντας ένα αυτοφορτιζόμενο, πλήρες υβριδικό σύστημα κίνησης που προσφέρει αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία. H μονάδα κίνησης συνδυάζει ένα βενζινοκινητήρα 2.5L που λειτουργεί σύμφωνα με τον κύκλο Atkinson, ηλεκτροκινητήρα, γεννήτρια, μπαταρία ιόντων λιθίου και αυτόματο, power-split κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο έχει εξελίξει η Ford.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όνομα και... πράγμα η νέα έκδοση του T-Roc, καθώς προσφέρεται πλέον με εμπλουτισμένο εξοπλισμό αλλά και όφελος 5.000 ευρώ!...
Οι οδηγοί Ford μπορούν να βελτιώσουν το μοντέλο τους αισθητικά και χρηστικά μέσω της νέας ιστοσελίδας που παρουσίασε η ελληνική αντιπροσωπεία....
Το σκληροτράχηλο pick up με το plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης κατάφερε να αποσπάσει μία ακόμη διεθνή διάκριση....
Υπάρχει ένα κινέζικο που κατασκευάζεται στην Αυστρία, στο εργοστάσιο της Magna Steyr και έχει 5 αστέρια στον Euro NCAP ήρθε Ελλάδα. Ας μάθουμε περισσότερα για...
Ευέλικτες λύσεις χρηματοδότησης και μίσθωσης από την Ford! Δείτε πιο αναλυτικά τι ισχύει και ποιοι είναι οι όροι......
Ο Άγγλος παρουσιαστής και δημοσιογράφος Richard Hammond δοκίμασε και τελικά έκανε δικό του το αμερικάνικο coupe με τον V8 των πέντε λίτρων....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Απόσυρση από την Citroen

Νέο πρόγραμμα με οφέλη από τη Citroen – Ισχύει για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων

Toyota GR GT

Πρώτη “γεύση” από το supercar της Toyota που έρχεται – Υβριδικός V8 και τουλάχιστον 650 ίπποι

Ολυμπία Οδός

Νέες τιμές διοδίων στην Ολυμπία Οδό από το 2026: Πόσο θα κοστίζει το ταξίδι Αθήνα – Πάτρα