Με το νέο Puma Gen-E η Ford έρχεται να πραγματοποιήσει ένα ακόμα βήμα για την μετάβαση των πελατών στην ηλεκτροκίνηση προσφέροντας το δημοφιλές της SUV σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, σε δύο πλούσιες εκδόσεις από πλευράς εξοπλισμού τις Style και Premium.
Διαβάστε επίσης: Πιο προσιτές εκδόσεις για δύο μοντέλα της Ford – Διαθέσιμα με επιτόκιο 0.9%
Και οι δύο εκδόσεις του αμιγώς ηλεκτρικού Puma αξιοποιούν τον ισχυρό ηλεκτρικό κινητήρα της Ford που δίνει κίνηση στους εμπρός τροχούς και αποδίδει 168 ίππους και 290 Nm ροπής. Με αυτό το μοτέρ το Puma χρειάζεται οχτώ δευτερόλεπτα για να ολοκληρώσει τη διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα και η τελική του φτάνει τα 160 χλμ./ώρα.
Με την μπαταρία των 43 kWh η αυτονομία φτάνει έως και τα 523 χλμ. στον αστικό κύκλο του WLTP και έως τα 376 στον μικτό κύκλο στην έκδοση Style, ενώ στην έκδοση Premium η αντίστοιχες αυτονομίες είναι 506 και 364 χιλιόμετρα. Η μπαταρία έχει μέγιστο ρυθμό φόρτισης 121-135 χλμ./10 λεπτά και μπορεί να φορτίσει από το 10% έως και το 80% της ενεργειακής της χωρητικότητας σε μόλις 23 λεπτά.
Διαβάστε επίσης: Τα Ford με επιπλέον όφελος ανταλλαγής αυτοκινήτου
Ήδη ο εξοπλισμός του βρίσκεται σε υψηλό επίπεδο από την έκδοση Style η οποία φέρει ό,τι μπορεί να χρειαστεί ο οδηγός στην καθημερινότητά του και όχι μόνο.
Το Puma Gen-E Style φέρει στάνταρ νέες ζάντες ελαφρού κράματος 17 ιντσών, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέφτες με ενσωματωμένα φλας, full LED προβολείς που ρυθμίζουν αυτόματα τη μεγάλη σκάλα τους, πίσω αεροτομή, LED πίσω φωτιστικά σώματα και φιμέ κρύσταλλα.
Στο εσωτερικό ξεχωρίζει ο ατμοσφαιρικός κρυφός φωτισμός LED πολλαπλών χρωμάτων, με τον οδηγό να έχει στη διάθεσή του ασύρματη φόρτιση φορητών συσκευών, ηλεκτρικό χειρόφρενο και λειτουργία οδήγησης λειτουργία οδήγησης με ένα πεντάλ που κάνει πιο εύκολη την κίνηση στην πόλη. Στην πρακτικότητα έρχεται να προσφέρει το συρόμενο υποβραχιόνιο, ενώ το τιμόνι έχει δερμάτινη επένδυση.
Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει επίσης, μεταξύ άλλων, αυτόματο ηλεκτρονικό σύστημα κλιματισμού, ηλεκτρικά παράθυρα, κάμερα οπισθοπορείας, κάθισμα οδηγού και συνοδηγού χειροκίνητα ρυθμιζόμενο με 4 ρυθμίσεις και ρύθμιση στήριξης της μέσης και υφασμάτινη επένδυση καθισμάτων με γκρι ραφή.
Στις υπηρεσίες του οδηγού, που ενημερώνεται από οθόνη πληροφοριών 12,8 ιντσών, βρίσκεται παράλληλα το στάνταρ σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί, το σύστημα υποβοήθησης έναντι σύγκρουσης (Pre-Collision Assist) και το αυτόματο φρενάρισμα μετά από σύγκρουση (Post Impact Braking), το σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας (Lane Keeping Aid), το cruise control και οι αισθητήρες απόστασης στάθμευσης πίσω. Στην ασφάλεια συνεισφέρουν επίσης οι αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες, το σύστημα αναγνώρισης οδικών σημάτων, η ειδοποίηση παραβίασης απαγορευτικού σήματος και το σύστημα αναγνώρισης κόπωσης οδηγού, ενώ ο οδηγός έχει και διαφορετικά επιλέξιμα προφίλ οδήγησης για να προσαρμόζει τη λειτουργία του ηλεκτρικού Puma ανάλογα με τις συνθήκες.
Την ψυχαγωγία και τη διασκέδαση αναλαμβάνει το σύστημα Sync 4 με οθόνη αφής 12 ιντσών και έξι ηχεία. Το σύστημα φέρει ψηφιακό ραδιόφωνο, δύο θύρες USB και δυνατότητα ασύρματων ενημερώσεων (ενσωματωμένο modem 5G), ενώ φέρει και λειτουργία πλοήγησης (1 χρόνος δωρεάν συνδρομή) με ασύρματη σύνδεση Apple Car Play και Android Auto.
Το Puma Gen-E Premium φέρει επιπλέον του Style ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, ημιδερμάτινη επένδυση καθισμάτων Sensico, μαρσπιέ αλουμινίου με το λογότυπο του Puma, B&O ηχοσύστημα ήχου με 10 ηχεία απόδοσης 575, ηλεκτρική πόρτα αποσκευών, κατευθυντικούς προβολείς Matrix LED με αντιθαμβωτική λειτουργία (Glare Free), εξωτερικούς καθρέφτες με προβολή του λογότυπου του Puma στο έδαφος και σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί.
Στα δυνατά σημεία του ηλεκτρικού Puma περιλαμβάνεται ο μεγάλος αποθηκευτικός χώρος των 523 λίτρων, στον οποίο έχει ενσωματωθεί και το Gigabox των 145 λίτρων, ενώ επιπλέον αποθηκευτικό χώρο 45 λίτρων θα βρείτε κάτω από το καπό.
Το νέο Ford Puma Gen-E είναι διαθέσιμο με από 25.900, με χρηματοδότηση της Ford Finance, με επιτόκιο 0,9% και 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση Ford Protect.