Νέο ηλεκτρικό Volkswagen ID.6. Παρουσίαση στην Κίνα

Με επτά θέσεις, απόδοση έως 306 ίππους και αυτονομία έως 588 χλμ. η VW αποκάλυψε στην Κίνα το νέο ηλεκτρικό SUV ID.6.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Νέο ηλεκτρικό SUV Volkswagen ID.6 Κίνα 2021

Το νέο επταθέσιο ηλεκτρικό SUV ID.6 που αποκαλύφθηκε από τη γερμανική εταιρία στο Σαλόνι της Σαγκάης απευθύνεται στην αχανή εγχώρια αγορά της Κίνας θα παράγεται στα δύο εργοστάσια του Anting και του Foshang, στην ανατολική και κεντρική Κίνα αντίστοιχα, σε δύο ξεχωριστές κοινοπραξίες της Volkswagen με τοπικούς συνεταίρους.

Το ηλεκτρικό ID.6 θα είναι διαθέσιμο στο κινέζικο κοινό σε δύο εκδόσεις, τις Crozz και X με την επταθέσια διάταξη να παραμένει διαθέσιμη και στις δύο περιπτώσεις.

Διαβάστε επίσης: To VW Polo ανανεώθηκε


“Με το νέο ID.6, θέτουμε τα θεμέλια για τουλάχιστον το 50% των αυτοκινήτων μας που πωλούνται στην Κίνα να είναι ηλεκτρικά, έως το 2030”, δήλωσε ο Ralf Brandstätter, Διευθύνων Σύμβουλος της Volkswagen και πρόσθεσε: “Μέχρι το 2023, η Volkswagen θα έχει λανσάρει συνολικά οκτώ ID. μοντέλα στην Κίνα, κάνοντας διαθέσιμη την MEB σε όλη την επικράτεια. Οι οικονομίες κλίμακας που έχουμε επιτύχει μας επιτρέπουν να προσφέρουμε την πλέον σύγχρονη τεχνολογία σε προσιτή τιμή – και συνεπώς να εντείνουμε την ηλεκτρική μας επίθεση.”

Όπως και τα μικρότερα ID.3 και ID.4, το τρίτο μέλος της αμιγώς ηλεκτρικής οικογένειας βασίζεται επίσης στην αρθρωτή πλατφόρμα ΜΕΒ. Με μήκος 4,68 μ. το ID.6 είναι μακρύτερο περισσότερα από 300 χλστ. σε σύγκριση με το ID.4, ενώ είναι ειδικά προσαρμοσμένο στις ανάγκες και τις επιθυμίες των Κινέζων πελατών, όσον αφορά στη λειτουργικότητα και τον σχεδιασμό: εκτενής χρήση ατμοσφαιρικού φωτισμού στο εσωτερικό και υλικά απολύτως του γούστου των κατοίκων της αχανούς χώρας.

Διαβάστε επίσης: VW Group: Έρχεται νέα προσιτή μπαταρία για όλα τα μοντέλα του

Το ID.6 διατίθεται σε τέσσερις διαμορφώσεις, με ισχύ έως 306 ίππους, ενώ τα συστήματα IQ.Drive ανήκουν στον βασικό του εξοπλισμό. Οι δύο διαθέσιμες μπαταρίες, κάτω από την καμπίνα επιβατών, έχουν καθαρή χωρητικότητα 58 kWh και 77 kWh, με τη μέγιστη αυτονομία 436 και 588 χλμ. αντίστοιχα -κατά το πρότυπο NEDC της Κίνας. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 6,6 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να φτάνει στα 160 χλμ./ώρα.

Στην καμπίνα του ID.6 δεν υπάρχουν φυσικά κουμπιά και διακόπτε. Βλέπουμε οθόνη αφής 12 ιντσών – και τον “Hello ID” φωνητικό έλεγχο. Παράλληλα και σύμφωνα με την VW, το καινοτόμο ID.Light εσωτερικά – μια στενή λωρίδα φωτός κάτω από το παρμπρίζ – παρέχει στον οδηγό διαισθητική υποστήριξη.

Μια head-up οθόνη επαυξημένης πραγματικότητας είναι διαθέσιμη ως προαιρετική, η οποία συγχωνεύει ορισμένες ειδοποιήσεις με την πραγματικότητα – για παράδειγμα, τα βέλη στροφής από το σύστημα πλοήγησης προβάλλονται σε απόσταση μπροστά από το όχημα, πάνω στη σωστή λωρίδα στο δρόμο. Η μεγάλη πανοραμική γυάλινη οροφή είναι στάνταρ ενώ προαιρετικά διατίθεται και ως ανοιγόμενη. Το μοντέλο θα μπορεί να ενημερώνεται “over the air”, παραμένοντας σύγχρονο και τεχνολογικά προηγμένο σε όλο τον κύκλο ζωής του.

Το ηλεκτρικό ID.6 αποτελεί μέρος του στρατηγικού πλάνου “ACCELERATE” των Γερμανών. Θα διαδραματίσει σημαντικό ρόλο ώστε μέχρι το 2030 τουλάχιστον το 50% των αυτοκινήτων που θα πουλά η μάρκα στην Κίνα να είναι ηλεκτρικά, ίδιο ποσοστό με αυτό της Β. Αμερικής, ενώ το αντίστοιχο για την Ευρώπη αναμένεται να φτάνει στο 70%.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]