VW Group: Έρχεται νέα προσιτή μπαταρία για όλα τα μοντέλα του

Την στρατηγική που θα ακολουθήσει αναφορικά με τις μπαταρίες αλλά και το δίκτυο φόρτισης των ηλεκτρικών μοντέλων του παρουσίασε το VW Group.

Βρείτε μας στο
Volkswagen Group Power Day 2021

Ειδικότερα ο γερμανικός όμιλος παρουσίασε τα πλάνα του για τις μπαταρίες και τα ηλεκτρικά μοντέλα του για την επόμενη 10ετία σε μια ειδική διαδικτυακή εκδήλωση που εύστοχα ονομάστηκε για την περίσταση από τους ανθρώπους του VW GroupPower Day“.

Διαβάστε επίσης – VW Golf GTI: Με “άρωμα γυναίκας” δύο εμβληματικά στοιχεία του

Συγκεκριμένα ο γερμανικός κολοσσός αναμένεται να έχει δημιουργήσει έως και το τέλος της τρέχουσας 10ετίας έξι μέγα-εργοστάσια μπαταριών με συνολική παραγωγικότητα τα 240 GWh και 40 GWh έκαστο. Τα δύο πρώτα που θα τεθούν σε λειτουργία θα βρίσκονται αντίστοιχα σε Σουηδία και Γερμανία. Στο πρώτο εργοστάσιο του γερμανικού ομίλου, θα κατασκευάζονται μπαταρίες για τα πιο premium μοντέλα του, ενώ το δεύτερο θα παράγει μπαταρίες για πιο μαζικά μοντέλα από το 2025. Και τα δύο θα τροφοδοτούνται με ηλεκτρισμό από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.

Με στόχο την δραματική μείωση του κόστους παραγωγής των μπαταριών που θα κάνει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πιο προσιτά στο ευρύτερο κοινό οι Γερμανοί αναμένεται να παρουσιάσουν ένα νέο πρισματικό “ενιαίο μπλοκ μπαταρίας”, το οποίο αναμένεται να βρίσκεται στην αγορά τα επόμενα δύο χρόνια (έως το 2023) και έως το τέλος της 10ετίας θα χρησιμοποιείται από το 80% όλων των ηλεκτρικών οχημάτων του ομίλου. Οι μπαταρίες των “entry level” μοντέλων έχουν εδώ προτεραιότητα αφού ο όμιλος στοχεύει σε μια σταδιακή μείωση της τάξης στο κόστος των μπαταριών που θα φτάσει έως και το 50%, με το κόστος για κάθε κιλοβατώρα να πέφτει κάτω από τα 100 ευρώ.

Διαβάστε επίσης: Τιμές Audi Q2. Στην Ελλάδα η ανανεωμένη έκδοσή του

Αναφορικά με τα σχέδια για το δίκτυο φόρτισης των μοντέλων του το VW Group σχεδιάζει σημαντική επέκταση του δημόσιου δικτύου γρήγορης φόρτισης (ταχυφόρτισης) με επένδυση περίπου 400 εκατομμυρίων ευρώ και λειτουργία περίπου 18.000 δημόσιων σημείων ταχυφόρτισης μόνο στην Ευρώπη, έως το 2025. Προς τούτο, το Group έχει ήδη συμφωνήσει συνεργασίες με εταιρείες ενέργειας στην Ευρώπη, τις BP (Μεγάλη Βρετανία), Iberdrola (Ισπανία) και Enel (Ιταλία).

Σε συνεργασία με την BP θα δημιουργηθούν περίπου 8.000 νέα σημεία ταχυφόρτισης με τα περισσότερα από αυτά να βρίσκονται σε Γερμανία και Μ. Βρετανία. Με την Iberdrola, το γκρουπ θα καλύψει τις κύριες οδούς κυκλοφορίας στην Ισπανία, ενώ στην Ιταλία και σε συνεργασία με την Enel θα δημιουργηθεί δίκτυο ταχυφόρτισης τόσο στους αυτοκινητόδρομους όσο και στις αστικές περιοχές.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr