Η μετατροπή κλασικών αυτοκινήτων σε ηλεκτρικά είναι ιδιαίτερα δημοφιλής το τελευταίο διάστημα, με αρκετές εταιρείες να δοκιμάζουν την τύχη τους. Μία από αυτές, η βρετανική Electrogenic, προσφέρει σε ιδιοκτήτες κλασικών οχημάτων ένα έτοιμο kit, για τη μετατροπή του αυτοκινήτου τους σε ηλεκτρικό.
Τα συγκεκριμένα kit είναι εύκολα στην εγκατάσταση, ενώ θα είναι διαθέσιμα ανά την υφήλιο για τα μοντέλα Land Rover Defender, Jaguar E-Type και Porsche 911. Τα kit μετατροπής περιλαμβάνουν ειδικό σύστημα διαχείρισης, πλακέτες τυπωμένων κυκλωμάτων (PCB), καθώς και ψηφιακά όργανα. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τρία προγράμματα οδήγησης (Sport, Eco, Traffic), τα οποία βελτιώνουν την οδηγική εμπειρία. Επιπλέον, στην περίπτωση του Defender, διαθέσιμη είναι και ακόμη μία επιλογή, αυτή του ελέγχου κατάβασης έντονης κατωφέρειας.
Παράλληλα, η Electrogenic ισχυρίζεται ότι έχει αναπτύξει ένα μοναδικό σύστημα για τη δημιουργία μπαταριών υψηλής πυκνότητας. Μάλιστα, τα kit της βρετανικής εταιρείας έχουν σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο, ώστε να διατηρούν την υπάρχουσα δομή και αρχιτεκτονική των οχημάτων. Προφανώς, αυτό διασφαλίζει ότι η μετατροπή σε ηλεκτρικό όχημα είναι πλήρως αναστρέψιμη.
Τώρα, σε ότι αφορά το πακέτο για το Land Rover, είναι διαθέσιμο για τα μοντέλα Defender 90, 110 και 127, με έτος κατασκευής πριν το 2016. Για την ακρίβεια, υπάρχουν τρεις επιλογές μπαταρίας/ηλεκτροκινητήρα στον κατάλογο της Electrogenic. Ο πρώτος συνδυασμός αφορά το kit Ε62, το οποίο περιλαμβάνει μία μπαταρία 62 kWh, καθώς και ένα ηλεκτρικό μοτέρ 120 kW. Η συνολική αυτονομία που προσφέρει το συγκεκριμένο πακέτο είναι 193 χιλιόμετρα, σύμφωνα με τους ανθρώπους της Electrogenic. Επιπλέον, διαθέσιμα είναι τα E70 και E93, τα οποία διαθέτουν κινητήρα 150 kW με χωρητικότητα μπαταρίας 70 kWh και 93 kWh, αντίστοιχα και προσφέρουν αυτονομία 209 χιλιομέτρων (Ε70) και 241 χιλιομέτρων για το (Ε93).
Η Jaguar E-Type, αποτελεί ένα βρετανικό αυτοκίνητο-σύμβολο, για το οποίο η Electrogenic προσφέρει δυνατότητες μετατροπής της σε EV. Οι περισσότερες επιλογές διαθέτουν είτε μία μπαταρία με χωρητικότητα 43 kWh, είτε με 62 kWh. Και στις δύο περιπτώσεις, συνεργάζονται με ένα ηλεκτροκινητήρα 120 kW και προσφέρουν αυτονομία 240 και 320 χιλιομέτρων αντίστοιχα.
Ωστόσο, υπάρχει διαθέσιμη και μία σπορ παραλλαγή με μπαταρία 48 kWh και κινητήρα 150 kW. Έτσι, η ηλεκτρική E-Type, για το 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται λιγότερο από πέντε δευτερόλεπτα, ενώ η αυτονομία της είναι στα 267 χιλιόμετρα.
Τέλος, για την Porsche 911 και πιο συγκεκριμένα για τις G-Body και 964, υπάρχουν διαθέσιμα δύο kit, εξοπλισμένα με μία μπαταρία χωρητικότητας 62 kW. Το kit Ε62 εφοδιάζεται με ένα ηλεκτροκινητήρα 160 kW και επιτυγχάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 5 δευτερόλεπτα.
Το δεύτερο διαθέσιμο πακέτο Ε62s, προσφέρει αξιοσημείωτες επιδόσεις στο γερμανικό κλασικό σπορ μοντέλο. Με ένα ηλεκτρικό μοτέρ των 240 kW, το εξηλεκτρισμένο Porsche χρειάζεται μόλις 3,8 δευτερόλεπτα ώστε να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα από στάση. Μία επίδοση, την οποία θα ζήλευαν αρκετές σπορ μοντέλα του σήμερα, με θερμικό κινητήρα. Τέλος, σύμφωνα με την Electrogenic, αμφότερα τα κιτ προσφέρουν αυτονομία περίπου 320 χιλιομέτρων στο κλασικό κουπέ μοντέλο.