Το X-Bow GTX αποτελεί την τελευταία αγωνιστική έκδοση του γνωστού μοντέλου της KTM με τους Αυστριακούς να το παρουσιάζουν για να συμμετέχουν στην νέα κλάση GT2, κόντρα σε κατασκευαστές όπως είναι η Porsche και η Audi. Από την τελευταία μάλιστα προέρχεται και ο πανίσχυρος 5κύλινδρος TFSi κινητήρας των 2,5 λίτρων, η απόδοση του οποίου ξεπερνά τους 600 ίππους για το GTX με το βάρος να βρίσκεται περίπου στα 1.000 κιλά.
Η KTM, που αποτελεί παράλληλα και τον μεγαλύτερο Ευρωπαίο κατασκευαστή μοτοσυκλετών, είναι η πρώτη εταιρία που θα συμμετέχουν στη νέα κλάση, η οποία παρουσιάζει ομολογκαρισμένο μονοκόκ πλαίσιο σε συνδυασμό με ομολογκαρισμένο κλωβό ασφαλείας κλάσης GT. Αυτά τα δύο μπορεί παράλληλα να τα συνδυάσει κατόπιν απαίτησης του ενδιαφερόμενου και με ομολογκαρισμένο “προηγμένο” κάθισμα. Για μία ακμόμη φορά η εξέλιξη του αγωνιστικού μοντέλου έγινε σε συνεργασία με την Reiter Engineering.
Αν και επί της ουσίας είναι δίτροχη, η KTM καταφένει να αφήσει το σημάδι της και στους αγώνες αυτοκινήτου με το X-BOW GT4 να κερδίζει πέρσι το γερμανικό πρωτάθλημα ADAC GT4, έχοντας στο βιογραφικό του νίκες και πρωταθλήματα και στις δύο πλευρές του Ατλαντικού. Το X-BOW βρίσκεται στην παραγωγή, ως μοντέλο δρόμου και αγωνιστικό εδώ και 12 χρόνια και ενώ αρχικά η παραγωγή είχε προγραμματιστεί για 500 αντίτυπα, το νούμερο αυτό σήμερα ανέρχεται στα 1.300 αυτοκίνητα.
Τα πρώτα 20 αγωνιστικά μοντέλα θα είναι διαθέσιμα στο κοινό εντός του 2020 και εφόσον το GTX λάβει τις απαραίτητες εγκρίσεις η KTM και οι πελάτες της θα μπορούν να λάβουν μέρος σε όλα τα πρωταθλήματα της κλάσης GT2, μαζί με τις Audi και Porsche που θα συμμετέχουν επίσης στη νέα κατηγορία.
Περισσότερα στοιχεία και τεχνικά χαρακτηριστικά για το νέο αγωνιστικό της KTM δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστά από τους Αυστριακούς.