Νέο Nissan Qashqai: Ντεμπούτο για τη νέα γενιά του SUV των Ιαπώνων

Το Nissan Qashqai ανοίγει επίσημα νέο κεφάλαιο στην ιστορία του με τους Ιάπωνες να μας αποκαλύπτουν την ολοκαίνουρια τρίτη γενιά του SUV τους.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Nissan Qashqai νέο 2021

Αδιαμφησβήτητα το Nissan Qashqai είναι ένα από τα best sellers της κατηγορίας και δεν θα μπορούsε να είναι διαφορετικά αφού το ίδιο βοήθησε στη δημιουργία της με την παρουσίαση της πρώτης γενιάς. Δεκατέσσερα χρόνια και τρία εκατ. πωλήσεις μετά οι Ιάπωνες μας αποκαλύπτουν τη νέα γενιά του ιδιαίτερα δημοφιλούς και στη χώρα μας μικρομεσαίου SUV που θέλει να γίνει ξανά σημείο αναφοράς στην κατηγορία του.

Όπως και για τα προκάτοχα μοντέλα το το στιλ του ολοκαίνουριου Qashqai επιμελήθηκε η ομάδα της Nissan Design Europe που εδρεύει στην Αγγλία, ενώ την μηχανολογική του εξέλιξη ανέλαβε να καθοδηγεί το Nissan Technical Center Europe που βρίσκεται επίσης στη Γηραιά Αλβιώνα.

Διαβάστε επίσης: Ανανεωμένο Nissan Micra. Οι τιμές του μικρού των Ιαπώνων στην Ελλάδα


Διατηρώντας σε ένα σημαντικό βαθμό τις γενικές σχεδιαστικές γραμμές του υπάρχοντος Qashqai, η τρίτη γενιά που βασίζεται στη νέα πλατφόρμα CMF-C, είναι αναμενόμενα πιο μυώδης και δυναμική, ενώ για πρώτη φορά τοποθετούνται στο μικρομεσαίο ιαπωνικό SUV τροχοί 20 ιντσών που τονίζουν ακόμη περισσότερο τον δυναμισμό των γραμμών του. Σε σχέση με την υπάρχουσα γενιά το πλαίσιο είναι πιο στιβαρό, ενώ το βάρος του αυτοκινήτου παρουσιάζεται μειωμένο κατά 60 κιλά.

Και στον τομέα των διαστάσεων το νέο μοντέλο παρουσιάζεται μεγαλύτερο από το υπάρχον. Το μεταξόνιο έχει αυξηθεί κατά 20 χλστ. στα 2.666 και το συνολικό μήκος κατά 35 χλστ. στα 4.425. Το ύψος έχει αυξηθεί κατά 10 χλστ. στα 1.635, ενώ το πλάτος έχει κερδίσει 32 χλστ. και φτάνει πλέον στα 1.838 χλστ.

 

Αντίστοιχα μοντέρνα είναι και η εικόνα του εσωτερικού με τους Ιάπωνες να στοχεύουν και στη βελτίωση της χρηστικότητας αλλά και της ποιότητας κατασκευής. Πίσω από το τιμόνι βλέπουμε μια μεγάλη TFT οθόνη πληροφοριών με διαγώνιο στις 12,3 ίντσες που προσφέρει πλήθος επιλογών εξατομίκευσης αναφορικά με την προβολή των πληροφοριών. Διαθέσιμο υπάρχει και HUD με επιφάνεια προβολής τις 10,8 ίντσες.

Το σύστημα πολυμέσων που ενσωματώνει και wifi για έως και επτά συσκευές φέρει νέα οθόνη υψηλότερης ευκρίνειας με διαγώνιο στις εννέα ίντσες. Συμβατό με Android Auto και Apple CarPlay, το σύστημα λειτουργεί ως ψηφιακή πύλη για τις ρυθμίσεις της πλοήγησης, της ψυχαγωγίας, αλλά και του οχήματος, ενώ επιτρέπει και απομακρυσμένες εντολές μέσω του smartphone σας.

Διαβάστε επίσης: Ντεμπούτο για το νέο 8θέσιο Nissan Pathfinder

Αναφορικά με την εργονομία το νέο παρμπρίζ προσφέρει ευρύτερη οπτική γωνία χάρη και στις λεπτότερης σχεδίασης εμπρός κολόνες με τους καθρέπτες να έχουν τοποθετηθεί στις πόρτες. Το νέο Qashqai με τις μεγαλύτερες διαστάσεις υπόσχεται παράλληλα μεγαλύτερη ευρυχωρία για του πίσω επιβάτες και περισσότερο χώρο για τα κεφάλια των εμπρός και των πίσω, αλλά και αύξηση για τον χώρο αποσκευών πάνω από 50 λίτρα έναντι της προηγούμενης γενιάς.

Το νέο Nissan Qashqai θα είναι διαθέσιμο για πρώτη φορά με τον κινητήρα βενζίνης 1.3 DiG-T εξοπλισμένο με υβριδική τεχνολογία, αλλά και με το υβριδικό σύστημα e-POWER που αντλεί τεχνολογίες από το LEAF. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε 2κινητη ή 4κίνητη έκδοση σε συνδυασμό με χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο ή το νέο Xtronic CVT κιβώτιο των Ιαπώνων.

Το υπετροφοδοτούμενο μοτέρ βενζίνης συνδυάζεται με ήπια υβριδικό σύστημα 12V, το οποίο λειτουργεί ως start-stop, υποστηρίζει τον θερμικό κινητήρα κατά τις επιταχύνσεις και φορτίζει και την μπαταρία του στις επιβραδύνσεις. Κατά την επιτάχυνση (μεταξύ 20-110 χλμ./ώρα), η ενέργεια της μπαταρίας ιόντων λιθίου προσφέρει υποβοήθηση στον κινητήρα με επιπλέον ροπή 6 Nm, για έως και 20 δευτερόλεπτα.

Το αναβαθμισμένο 1.3 DiG-T μοτέρ θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις από πλευράς ισχύος με 140 και 158 ίππους, όπου στην τελευταία η μέγιστη ισχύς αποδίδεται στις 5.500 σ.α.λ. και η ροπή φτάνει στα 270 Nm στις 1.750 σ.α.λ.

E-POWER
Με το νέο Qashqai πραγματοποιείται και το ντεμπούτο του καινοτόμου συστήματος κίνησης e-Power της Nissan στην Ευρώπη. Διαθέσιμο αποκλειστικά από την Nissan και αποτελώντας βασικό συστατικό της στρατηγικής ευφυούς κινητικότητας της εταιρείας, το σύστημα e-Power προσφέρει μια μοναδική προσέγγιση στην ηλεκτροκίνηση κάνοντας συναρπαστική την καθημερινή οδήγηση.

Το νέο σύστημα e-Power του Qashqai αποτελείται από μπαταρία υψηλής απόδοσης και σύστημα μετάδοσης κίνησης που ενσωματώνει έναν κορυφαίο στην κατηγορία βενζινοκινητήρα μεταβλητής συμπίεσης 157 ίππων, γεννήτρια ισχύος, μετατροπέα και ηλεκτρικό κινητήρα 190 ίππων και 330 Nm παρόμοιου μεγέθους και εξόδου ισχύος με τα αμιγώς ηλεκτρικά Nissan.

Αυτό που κάνει μοναδικό το e-Power είναι ότι ο βενζινοκινητήρας χρησιμοποιείται αποκλειστικά για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, ενώ οι τροχοί κινούνται αποκλειστικά από τον ηλεκτροκινητήρα. Για την ευρωπαϊκή του έκδοση (διαβάστε εδώ για την ιαπωνική στο Note e-Power) το θερμικό μοτέρ των 1,2 λίτρων έχει αντικατασταθεί από ένα μεγαλύτερο 1,5 λίτρων. Χάρη στην πλήρη ηλεκτροκίνηση, δεν υπάρχουν απώλειες στην μετάδοση όπως με ένα κινητήρα εσωτερικής καύσης..

Το νέο Qashqai θα είναι εξοπλισμένο με την επόμενη γενιά του συστήματος υποστήριξης οδηγού ProPilot που χρησιμοποιεί δεδομένα και από το σύστημα πλοήγησης για να ρυθμίσει την ταχύτητα του. Επιπλέον, το ProPILOT με Navi-link μπορεί τώρα να επικοινωνήσει με τα ραντάρ τυφλών σημείων (blind spot) του Qashqai, επεμβαίνοντας διορθωτικά στο σύστημα διεύθυνσης, προκειμένου να αποτρέψει έναν ελιγμό αλλαγής λωρίδας, εάν υπάρχει όχημα στη ζώνη τυφλού σημείου.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]