Με την ευκαιρία της αναβάθμισης του scooter της ώστε να πληροί τις προδιαγραφές ρύπων Euro 5+, η Piaggio βελτίωσε συνολικά τον υγρόψυκτο μονοκύλινδρο κινητήρα του 300ριού Beverly, σε τέτοιο βαθμό που το 70% των μηχανικών του μερών είναι καινούργια.
Διαβάστε επίσης: Νέο Piaggio Liberty – Αισθητική ανανέωση και καλύτερος εξοπλισμός
Σημαντικότερη αλλαγή είναι εκείνη του κυβισμού που αυξήθηκε από τα 278 στα 310 κ.εκ. με την αύξηση της διαδρομής του εμβόλου από τα 63 στα 70 χλστ. με την ισχύ να φτάνει τους 27,7 ίππους, με ανάλογη αύξηση και στη ροπή με τον κύλινδρο να είναι πλέον offset σε σχέση με τον στρόφαλο, κάτι που μειώνει τις τριβές και αυξάνει την απόδοση. Βελτιώσεις έχουν γίνει και στη μετάδοση για ακόμη πιο ήσυχη λειτουργία.
Άλλες αλλαγές δεν υπάρχουν στο Beverly, το οποίο έλαβε την τελευταία σημαντική ανανέωση το 2021 με την αισθητική του να παραμένει επίκαιρη. Στον εξοπλισμό του συναντάμε full LED φώτα και LCD πίνακα πληροφοριών 5,5 ιντσών, όπως και σύστημα ενεργοποίησης/εκκίνησης χωρίς κλειδί αλλά και στάνταρ θύρα USB για φόρτιση ηλεκτρονικών συσκευών.
Διαβάστε επίσης: Παρουσιάστηκε η ισχυρότερη Vespa όλων των εποχών, η GTS 310
Εκτός από τη στάνταρ έκδοση το Beverly θα είναι διαθέσιμο και σε έκδοση S με πιο σπορ λεπτομέρειες και διαφορετικά βασικά χρώματα. Το Beverly θα είναι διαθέσιμο σε λευκό και μαύρο χρώμα, ενώ το Beverly S θα είναι διαθέσιμο στα τέσσερα χρώματα Grigio Mercurio, Nero Meteora, Verde Jungle και Blu Zaffiro.
Εκτενής είναι ο κατάλογος των εργοστασιακών αξεσουάρ του Beverly, στον οποίο μπορεί να βρει κανείς ακόμη και θερμαινόμενα γκριπ και σέλα, εκτός από τα “παραδοσιακά” στοιχεία όπως είναι οι έξτρα ζελατίνες και τα δύο -διαφορετικής χωρητικότητας- top box.