Νέο Piaggio Beverly: Ντεμπούτο για τη νέα γενιά του ιταλικού scooter

Είκοσι χρόνια μετά την παρουσίαση της 1ης γενιάς, η Piaggio μας αποκαλύπτει το ολοκαίνουριο μεσαίου κυβισμού Beverly. Με δύο κινητήρες, σε δύο εκδόσεις.

Βρείτε μας στο
Piaggio Beverly 2021 νέο

Το Piaggio Beverly είναι από τα βαριά χαρτιά της ιταλικής εταιρίας με την εμπορική επιτυχία του να διαγράφεται λαμπρή από την πρώτη κιόλας γενιά που έκανε το ντεμπούτο της πριν από δύο δεκαετίες. Τώρα η ιταλική εταιρία μας παρουσιάζει το ολοκαίνουριο διάδοχο μοντέλο με το βαρύ όνομα στα πλαστικά του, με στόχο να παραμείνει επικαιρό αλλά και δημοφιλές στο κοινό της κατηγορίας.

Αν και το νέο Beverly είναι άμεσα αναγνωρίσιμο, η Piaggio ανασχεδίασε πλήρως το κοστούμι του προσθέτοντας περισσότερες δυναμικές “πινελιές” τόσο στο εμπρός μέρος όσο και στο πίσω. Τα φώτα είναι πλέον full LED και στα δύο άκρα, ενώ ο αναβάτης έχει μπροστά του έναν LCD πίνακα πληροφοριών με διαγώνιο στις 5,5 ίντσες. Ο πίνακας δίνει τη δυνατότητα σύνδεσης και με το έξυπνο κινητό σας μέσω της Piaggio MIA εφαρμογής, με τη συνδεσιμότητα να ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό του scooter με τον ισχυρότερο κινητήρα.

Διαβάστε επίσης: Piaggio Vespa Elettrica – Αθόρυβη και μεγαλύτερη

Το ντεμπούτο τους στη νέα γενιά Piaggio Beverly κάνουν δύο νέοι μονοκύλινδροι κινητήρες της σειράς HPE (High Performance Engine) στα 300 και 400 κυβικά αντίστοιχα. Και οι δύο είναι τετράχρονοι, υγρόψυκτοι και φέρουν 4βάλβιδη κεφαλή, ενώ πληρούν τις προδιαγραφές Euro 5.

Σε σχέση με την προηγούμενη έκδοση των 300 κυβικών, το νέο μοτέρ έχει αυξήσει την ισχύ του κατά 23% στους 25,8 ίππους στις 8.000 σ.α.λ., ενώ αυξημένη παρουσιάζεται και η ροπή, κατά 15% στα 26 Nm. Η κορύφωση της πραγματοποιείται στις 6.250 σ.α.λ.

Ο 400άρης κινητήρας έρχεται να αντικαταστήσει τον μονοκύλινδρο των 330 κ.εκ. του Beverly 350. Βασίζεται πάνω σε αυτόν με την αύξηση της χωρητικότητας να δίνει συνολικά 35,4 ίππους και 37,7 Nm ροπής στις 7.500 και 5.500 σ.α.λ. αντίστοιχα.

Διαβάστε επίσης: Νέο Moto Guzzi V7, με νέο, ισχυρότερο κινητήρα!

Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο έχει ανασχεδιαστεί, ενώ νέες είναι και οι αναρτήσεις του Beverly. Τόσο το πιρούνι με διάμετρο καλαμιών στα 35 χλστ. όσο και τα ρυθμιζόμενα ως προς την προφόρτιση τους αμορτισέρ προέρχονται από τη Showa. Οι αλουμινένιες ζάντες παραμένουν σε διάμετρο στις 16 και 14 ίντσες εμπρός και πίσω αντίστοιχα και τα ελαστικά είναι ελαφρώς φαρδύτερα στο Beverly 400 – 120/70 έναντι 110 και 150/70 έναντι 144/70 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.

Αυτές είναι προς το παρόν οι πρώτες διαθέσιμες πληροφορίες για το νέο Beverly, το οποίο θα είναι επίσης διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις, τη στάνταρ και την “S”. Περισσότερα για το νέο scooter των Ιταλών σύντομα.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr