Νέο Renault Twingo Electric, πρώτη φορά ηλεκτρικό!

Το Renault Twingo Electric, το μικρό αυτοκίνητο πόλης της γαλλικής εταιρίας αποκτά για πρώτη φορά στην ιστορία του αμιγώς ηλεκτρική έκδοση.

Βρείτε μας στο
2020 Renault Twingo Electric

Τρεις γενιές και σχεδόν τέσσερα εκατ. πωλήσεις μετά το Renault Twingo περνά στην ηλεκτρική εποχή με μια έκδοση που κινείται μόνο με ρεύμα.

Σχεδιαστικά δεν παρατηρούνται αλλαγές έναντι του μοντέλου που γνωρίζουμε, ενώ στο πρακτικό κομμάτι δεν υπάρχουν επίσης τροποποιήσεις καθώς το Twingo είχε σχεδιαστεί από την αρχή για να φέρει και ηλεκτρικό κινητήρα και μπαταρίες. Με το μοτέρ και την κίνηση πίσω ο χώρος αποσκευών εξακολουθεί να φιλοξενεί 240 λίτρα με τα πίσω καθίσματα όρθια και να φτάνει έως και τα 980 με την αναδίπλωση τους.

Στο εσωτερικό η εικόνα παραμένει επίσης ίδια. Ωστόσο το σύστημα πολυμέσων/συνδεσιμότητας της Renault έχει αποκτήσει νέες λειτουργίες προσαρμοσμένες στις ηλεκτρικές απαιτήσεις των καιρών. Ο οδηγός έχει παράλληλα απομακρυσμένη πρόσβαση σε διάφορες πληροφορίες και λειτουργίες του Twingo όπως είναι τα επίπεδα φόρτισης της μπαταρίας του. Το Easy Link σύστημα πολυμέσων είναι συμβατό με Apple CarPlay και Android Auto, ενώ η οθόνη αφής του έχει διαγώνιο επτά ίντσες.

Το Twingo Electric εταιρίας φέρει στην ηλεκτρική του έκδοση κινητήρα απόδοσης 81 ίππων και 160 Nm ροπής με τη μέγιστη ισχύ να αποδίδεται από τις 3.590 έως και τις 11.450 σ.α.λ. ενώ η ροπή παραμένει σταθερό από της 500 έως και τις 3.590 σ.α.λ. Με αυτό τον κινητήρα το Twingo χρειάζεται 12,9 δευτερόλεπτα για τα 0-100 χλμ./ώρα με την τελική του να ανέρχεται στα 135 χλμ./ώρα. Το βάρος του παράλληλα φτάνει στα 1.111 κιλά και έως και τα 1.168 κιλά με όλα τα έξτρα στοιχεία εξοπλισμού.

Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Renault Twingo 0.9 TCe Intens 95 PS

Κατά το πρότυπο WLTP το Twingo Electric έχει αυτονομία 190 χιλιόμετρα με τους Γάλλους να δίνουν στη δημοσιότητα και ένα πολύ ενδιαφέρον στοιχείο. “Σε πραγματικές συνθήκες” όπως αναφέρουν οι αυτονομία του ηλεκτρικού τους μοντέλου φτάνει έως και τα 180 χλμ. το καλοκαίρι, ενώ το χειμώνα η εν λόγω αυτονομία, με τις μπαταρίες πλήρως φορτισμένες, περιορίζεται στα 110 χλμ. Το σύστημα ανάκτησης ενέργειας που ενεργοποιείται κατά την επιβράδυνση μπορεί να ρυθμιστεί σε τρία διαφορετικά επίπεδα το υψηλότερο να μειώνει παράλληλα σημαντικά και την “ποδοκίνητη” ενεργοποίηση των φρένων.

Η συστοιχία μπαταριών που τροφοδοτεί το ηλεκτρικό μοτέρ είναι 22 kWh και ζυγίζει 165 κιλά. Για τη φόρτιση της από οικιακή πρίζα απαιτούνται περίπου 15 ώρες, με Wallbox 3,7kW 8 ώρες, ενώ με Wallbox 7,4 kW ο χρόνος φόρτισης πέφτει στις τέσσερις ώρες και μπορεί να μειωθεί έως και τα 90 λεπτά με ταχυφορτιστή 22 kW που είναι και το μέγιστο επιτρεπτό επίπεδο σε ταχύτητα φόρτισης.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr