Νέο Toyota Aygo προ των πυλών. Επίσημο

Μπορεί να μην λέγεται έτσι αλλά το νέο μικρό και προσιτό αυτοκίνητο πόλης για τις ευρωπαϊκές αγορές ετοιμάζεται ήδη από την ιαπωνική εταιρία.

Βρείτε μας στο
Νέο Toyota Aygo 2021

Τα νέα Toyota Yaris και Yaris Cross θα αποκτήσουν έναν ακόμη συγγενή που θα αξιοποιεί τη νέα πλατφόρμα GA-B, πάνω στην οποία βασίζονται. Μόνο που το νέο μοντέλο της ιαπωνικής εταιρίας δεν θα ανήκει στην κατηγορία των μικρών αλλά σε εκείνη που βρίσκεται ακριβώς από κάτω, στα αυτοκίνητα πόλης δηλαδή.

Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Toyota Yaris 1.5 125 PS

Από ό,τι καταλαβαίνουμε το νέο μοντέλο των Ιαπώνων θα αποτελέσει την entry level πρόταση της Toyota και θα διαδεχθεί στην γκάμα της το Aygo, προσφέροντας παράλληλα την πιο προσιτή από πλευράς κόστους λύση από όλα τα μοντέλα της ιαπωνικής εταιρίας επί ευρωπαϊκού εδάφους.

Η νέα πλατφόρμα, που έχει δείξει ήδη τα στιβαρά “διαπιστευτήρια” της στο νέο Yaris χαρίζοντας του ενδιαφέρουσα οδηγική συμπεριφορά, αναμένεται να κάνει το ίδιο και στο νέο αυτοκίνητο πόλης της Toyota ανεβάζοντας σημαντικά τα επίπεδα “δυναμισμού” του. Καλύτερη αναμένεται παράλληλα και η εκμετάλλευση των εσωτερικών χώρων, ενώ δεν αποκλείεται οι διαστάσεις να μεγαλώσουν ελαφρώς.

Διαβάστε επίσης – Μπαταρίες solid state: Έρχονται από την Toyota για να αλλάξουν τα… πάντα;

Ο διάδοχος του Aygo αναμένεται να κάνει την εμφάνιση του εντός του 2021 και σε συνδυασμό με τα Yaris και Yaris Cross οι Ιάπωνες ευελπιστούν σε πωλήσεις που θα φτάσουν στην Ευρώπη στις 500.000 μονάδες ετησίως. Η Toyota αναφέρει πως με αυτό τον τρόπο θα δημιουργηθούν και οι απαραίτητες οικονομίες κλίμακας που θα οδηγήσουν σε μια ιδιαίτερα προσιτή τιμή.

Αυτός είναι και ο λόγος που το νέο αυτοκίνητο πόλης της ιαπωνικής εταιρίας θα διατίθεται, τουλάχιστον αρχικά, μόνο με κινητήρες εσωτερικής καύσης και δεν θα ακολουθεί τον δρόμο του εξηλεκτρισμού της υπόλοιπης γκάμας. Βέβαια αυτό δεν αποκλείει την παρουσίαση τουλάχιστον μιας ήπιας υβριδικής έκδοσης, έστω αργότερα.

Όπως και να έχει οι Ιάπωνες, με τον διάδοχο του Aygo που θα κατασκευάζεται επί ευρωπαϊκού εδάφους, στοχεύουν ξεκάθαρα σε εκείνη τη μερίδα του κοινού που ψωνίζει με “σφιχτό” μπάτζετ.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr