Με την αποκάλυψη του νέου Golf Variant, η εν λόγω έκδοση του VW Golf μπαίνει και επίσημα στην πέμπτη γενιά της αποτελώντας αναπόσπαστο μέλος της γκάμας του γερμανικού μικρομεσαίου από το 1993 που παρουσιάστηκε το πρώτο Variant. Η διεύρυνση της γκάμας του Golf με ένα σαφώς πιο ευρύχωρο και πρακτικό μοντέλο μόνο έκπληξη δεν προκαλεί καθώς το Variant θεωρείται επιτυχημένο και εμπορικά έχοντας πουλήσει περί τα τρία εκατ. μονάδες μέχρι σήμερα.
Σε σχέση με το Golf Variant που έρχεται να αντικαταστήσει, το νέο μοντέλο παρουσιάζεται σαφώς πιο σύγχρονο και δυναμικό αισθητικά ακολουθώντας πιστά τις γραμμές του νέου Golf στο εμπρός μέρος. Το μήκος του φτάνει στα 4.633 χσλτ. και το μεταξόνιο του στα 2.686, με τα συγκεκριμένα νούμερα να παρουσιάζονται και στις δύο περιπτώσεις αυξημένα κατά 66 χλστ. Η αύξηση του μεταξόνιο έχει λειτουργήσει ευεργετικά στους προσφερόμενους χώρους ειδικά για τους πίσω επιβάτες που έχουν 48 χλστ. έξτρα για τα γόνατα τους έναντι του 5θυρου Golf. Τεράστιος είναι και ο χώρος αποσκευών. Με τα πίσω καθίσματα στη θέση τους και φόρτωμα μέχρι και κάτω από τα προσκέφαλα φτάνει στα 611 λίτρα, μόλις 7 λίτρα περισσότερα έναντι της προηγούμενης γενιάς. Η διαθέσιμη χωρητικότητα αυξάνεται στα 1.642 λίτρα, αν το φορτώσετε μέχρι την οροφή (+22 λίτρα).
Διαβάστε επίσης: Ο Κώστας Στεφανής γράφει για το VW Golf 8ης γενιάς (+Traction Videos)
Το eTSI σύστημα κίνησης του Golf Variant είναι ήπια υβριδικό και συνδυάζει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης με έναν μικρό ηλεκτρικό κινητήρα/γεννήτρια 48V και μια μικρή μπαταρία ιόντων-λιθίου. Το κιβώτιο είναι διπλού συμπλέκτη DSG 7 σχέσεων. Το station wagon Golf θα είναι διαθέσιμο και με κινητήρες πετρελαίου.
Από τη βασική του κιόλας εξοπλιστική έκδοση “Golf” -Life και Style οι δύο επόμενες με κορυφαία την R-Line των φωτογραφιών- το Variant φέρει στον στάνταρ εξοπλισμό του σύστημα υπόβοήθησης λωρίδας, σύστημα αποφυγής εμπρόσθιας σύγκρουσης Front Assist with City Emergency Braking με αναγνώριση πεζών και ποδηλατών, τη νέα λειτουργία “Oncoming vehicle braking when turning”. Αυτή η λειτουργία του συστήματος επιτρέπει την ανίχνευση και προειδοποίηση για όχημα που έρχεται από το αντίθετο ρεύμα και προτίθεται να στρίψει αριστερά και μπορεί ακόμη και να σταματήσει το golf Variant στην περίπτωση που δεν το αντιληφθεί ο οδηγός. Το νέο μοντέλο της Volkswagen φέρει παράλληλα μεταξύ άλλων στάνταρ ηλεκτρονικό διαφορικό XDS, keyless σύστημα εισόδου και ενεργοποίησης/απενεργοποίησης και αυτόματο φωτισμό. Στάνταρ είναι και το Digital Cockpit Pro με τη βασική οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων να έχει διαγώνιο στις 8,25 ίντσες.
Διαβάστε επίσης: To Volkswagen Golf GTI μέσα από τα μάτια του σχεδιαστή του
Μαζί με τη station wagon έκδοση του νέου VW Golf η γερμανική εταιρία λανσάρει και την πιο περιπετειώδη του έκδοση που ακούει στο όνομα Alltrack. Το Golf Alltrack φέρει τη μόνιμη 4κίνηση των Γερμανών 4Motion, αυξημένη απόσταση από το έδαφος που το βοηθά να αντιμετωπίσει με μεγαλύτερη ευκολία τους κακοτράχαλους χωματόδρομους και ελαφρώς διαφορετικούς προφυλακτήρες που τονίζουν τις διευρυμένες δυνατότητες κίνησης. Μικρές αλλαγές παρατηρούνται στον διάκοσμο και στις επενδύσεις της καμπίνας οι οποίες έχουν επιλεχθεί αποκλειστικά γι αυτή την έκδοση. Να σημειωθεί πως σύμφωνα με την Volkswagen η ελκτική ικανότητα του Alltrack φτάνει στους δύο τόνους.