Νέο VW Golf Variant και σε 4κίνητη έκδοση Alltrack

Το νέο VW Golf Variant έκανε το ντεμπούτο του προσφέροντας αυξημένη ευρυχωρία. Και έκδοση Alltrack για "ανήσυχους" οικογενειάρχες.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
2020 VW Golf Variant

Με την  αποκάλυψη του νέου Golf Variant, η εν λόγω έκδοση του VW Golf μπαίνει και επίσημα στην πέμπτη γενιά της αποτελώντας αναπόσπαστο μέλος της γκάμας του γερμανικού μικρομεσαίου από το 1993 που παρουσιάστηκε το πρώτο Variant. Η διεύρυνση της γκάμας του Golf με ένα σαφώς πιο ευρύχωρο και πρακτικό μοντέλο μόνο έκπληξη δεν προκαλεί καθώς το Variant θεωρείται επιτυχημένο και εμπορικά έχοντας πουλήσει περί τα τρία εκατ. μονάδες μέχρι σήμερα.

Σε σχέση με το Golf Variant που έρχεται να αντικαταστήσει, το νέο μοντέλο παρουσιάζεται σαφώς πιο σύγχρονο και δυναμικό αισθητικά ακολουθώντας πιστά τις γραμμές του νέου Golf στο εμπρός μέρος. Το μήκος του φτάνει στα 4.633 χσλτ. και το μεταξόνιο του στα 2.686, με τα συγκεκριμένα νούμερα να παρουσιάζονται και στις δύο περιπτώσεις αυξημένα κατά 66 χλστ. Η αύξηση του μεταξόνιο έχει λειτουργήσει ευεργετικά στους προσφερόμενους χώρους ειδικά για τους πίσω επιβάτες που έχουν 48 χλστ. έξτρα για τα γόνατα τους έναντι του 5θυρου Golf. Τεράστιος είναι και ο χώρος αποσκευών. Με τα πίσω καθίσματα στη θέση τους και φόρτωμα μέχρι και κάτω από τα προσκέφαλα φτάνει στα 611 λίτρα, μόλις 7 λίτρα περισσότερα έναντι της προηγούμενης γενιάς. Η διαθέσιμη χωρητικότητα αυξάνεται στα 1.642 λίτρα, αν το φορτώσετε μέχρι την οροφή (+22 λίτρα).

Διαβάστε επίσης: Ο Κώστας Στεφανής γράφει για το VW Golf 8ης γενιάς (+Traction Videos)


Το eTSI σύστημα κίνησης του Golf Variant είναι ήπια υβριδικό και συνδυάζει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης με έναν μικρό ηλεκτρικό κινητήρα/γεννήτρια 48V και μια μικρή μπαταρία ιόντων-λιθίου. Το κιβώτιο είναι διπλού συμπλέκτη DSG 7 σχέσεων. Το station wagon Golf θα είναι διαθέσιμο και με κινητήρες πετρελαίου.

Από τη βασική του κιόλας εξοπλιστική έκδοση “Golf” -Life και Style οι δύο επόμενες με κορυφαία την R-Line των φωτογραφιών- το Variant φέρει στον στάνταρ εξοπλισμό του σύστημα υπόβοήθησης λωρίδας, σύστημα αποφυγής εμπρόσθιας σύγκρουσης Front Assist with City Emergency Braking με αναγνώριση πεζών και ποδηλατών, τη νέα λειτουργία “Oncoming vehicle braking when turning”. Αυτή η λειτουργία του συστήματος επιτρέπει την ανίχνευση και προειδοποίηση για όχημα που έρχεται από το αντίθετο ρεύμα και προτίθεται να στρίψει αριστερά και μπορεί ακόμη και να σταματήσει το golf Variant στην περίπτωση που δεν το αντιληφθεί ο οδηγός. Το νέο μοντέλο της Volkswagen φέρει παράλληλα μεταξύ άλλων στάνταρ ηλεκτρονικό διαφορικό XDS, keyless σύστημα εισόδου και ενεργοποίησης/απενεργοποίησης και αυτόματο φωτισμό. Στάνταρ είναι και το Digital Cockpit Pro με τη βασική οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων να έχει διαγώνιο στις 8,25 ίντσες.

Διαβάστε επίσης: To Volkswagen Golf GTI μέσα από τα μάτια του σχεδιαστή του

Μαζί με τη station wagon έκδοση του νέου VW Golf η γερμανική εταιρία λανσάρει και την πιο περιπετειώδη του έκδοση που ακούει στο όνομα Alltrack. Το Golf Alltrack φέρει τη μόνιμη 4κίνηση των Γερμανών 4Motion, αυξημένη απόσταση από το έδαφος που το βοηθά να αντιμετωπίσει με μεγαλύτερη ευκολία τους κακοτράχαλους χωματόδρομους και ελαφρώς διαφορετικούς προφυλακτήρες που τονίζουν τις διευρυμένες δυνατότητες κίνησης. Μικρές αλλαγές παρατηρούνται στον διάκοσμο και στις επενδύσεις της καμπίνας οι οποίες έχουν επιλεχθεί αποκλειστικά γι αυτή την έκδοση. Να σημειωθεί πως σύμφωνα με την Volkswagen η ελκτική ικανότητα του Alltrack φτάνει στους δύο τόνους.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]