Nissan GT-R R34: Η γενιά που αγαπήθηκε περισσότερο

Όλες οι γενιές είχαν το δικό τους ενδιαφέρον καμία όμως δεν αγαπήθηκε όσο το Nissan GT-R R34. Ας το ξανά θυμηθούμε μέσα από τις διάφορες εκδόσεις του...

Η ιστορία του Nissan GT-R είναι τεράστια, με την κάθε γενιά να έχει τα δικά της ξεχωριστά στοιχεία. Το αυτοκίνητο, όμως, που αγαπήθηκε περισσότερο από κάθε άλλο είναι αναμφισβήτητα το Nissan GT-R R34.

Διαβάστε επίσης: BMW M5 εναντίον Nissan GT-R. Ποιο θα επικρατήσει; (+video) 

Παρουσιάστηκε το 1999 και είναι από τις λίγες περιπτώσεις όπου ένα αυτοκίνητο μικραίνει σε διαστάσεις συγκριτικά με την γενιά που αντικαθιστά. Το Nissan GT-R R34 διατήρησε τα παραδοσιακά του σχεδιαστικά στοιχεία, όπως η αεροτομή και τα διπλά φωτιστικά σώματα πίσω, αλλά η σχεδίαση του έγινε πιο «αιχμηρή».

Ταυτόχρονα, η καμπίνα εκσυγχρονίστηκε και σε αυτήν συναντάμε μία οθόνη LCD 5,8 ιντσών. Μέσα από αυτήν ο οδηγός μπορεί να παρακολουθεί ζωντανά χρήσιμα στοιχεία όπως η πίεση υπερπλήρωσης ή η θερμοκρασία λαδιού. Κάτω από το καπό του Nissan GT-R R34 δε θα μπορούσε να βρεθεί κάτι διαφορετικό πέραν του γνωστού RB26DETT. Πρόκειται για ένα υπερτροφοδοτούμενο εξακύλινδρο μοτέρ χωρητικότητας 2,6 λίτρων που στην «απλή» έκδοση του GT-R R34 απέδιδε επίσημα 276 ίππους.

Εννοείται πως με το καλημέρα η Nissan παρουσίασε ειδικές εκδόσεις σε περιορισμένη παραγωγή. Οι πρώτες ονομάστηκαν V-Spec I και II, με τον κινητήρα να γίνεται πιο ισχυρός. Επιπλέον, προστέθηκαν νέες ενδείξεις στην οθόνη, ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, ενώ έγινε και αναβάθμιση του συστήματος τετρακίνησης. Στην περίπτωση του V-Spec II, η ιαπωνική φίρμα τοποθέτησε πιο σκληρή ανάρτηση και ισχυρότερα φρένα.

Ακολούθησαν οι εκδόσεις «Nür», με την ονομασία να προέρχεται από την θρυλική πίστα του Nurburgring. Σε αυτή την περίπτωση, δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στην βελτιστοποίηση του συστήματος υπερπλήρωσης. Υπήρξαν κι άλλες εκδόσεις του Nissan GT-R R34, αλλά η κορυφαία ήταν και η τελευταία. Ονομάστηκε Z-tune και αποτελεί σπάνιο προϊόν συνεργασίας με το τμήμα Nismo. Ο κινητήρας υπερκυβίστηκε στα 2,8 λίτρα και, έπειτα από διάφορες τροποποιήσεις, η ισχύς εκτοξεύθηκε στους 500 ίππους. Περισσότερες πληροφορίες για το απόλυτο Nissan GT-R Z-tune μπορείτε να διαβάσετε στο σχετικό μας κείμενο.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Σημαντική ήταν η διάκριση στελεχών της Nικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. στην Πανευρωπαϊκή Εκπαίδευση Συμβούλων Πωλήσεων της Nissan που έγινε στην Αγγλία....
Οι δύο εταιρείες υπέγραψαν συμφωνία συνεργασίας! Δείτε ποια είναι τα σχέδια τους για το μέλλον και τι μοντέλα ετοιμάζουν.......
Η Nissan ανακοίνωσε το πρόγραμμα All Clear Service προσφέροντας δωρεάν χειμερινό έλεγχο για τα μοντέλα της και εκπτώσεις σε ανταλλακτικά και αξεσουάρ....
Το Nissan Juke Hybrid διανύει έως και το 80% των αστικών διαδρομών με το θερμικό μοτέρ απενεργοποιημένο! Δείτε τη νέα τιμή του......
Ένα από τα πιο δημοφιλή B-SUV της ελληνικής αγοράς προσφέρεται πλέον σε μειωμένη τιμή! Δείτε με ποιον κινητήρα εξοπλίζεται......
Η τεχνητή νοημοσύνη εφαρμόζεται και στην εξέλιξη των αυτοκινήτων και αυτός ο κατασκευαστής ανακοίνωσε ευρύτερη χρήση της μειώνοντας τις φυσικές δοκιμές....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

"έξυπνες" κάμερες

Επίσημο: Οι πρώτες κάμερες της Περιφέρειας Αττικής – Σε ποια σημεία τοποθετήθηκαν

Chery Tiggo 4

Το SUV με 12ετή εγγύηση, 204 ίππους και 22.990 ευρώ – Πώς τα πήγε στις δοκιμές πρόσκρουσης

BYD SEAL 5 DM-i

Στην Ελλάδα η υβριδική “λιμουζίνα” της BYD – Αυτονομία σαν diesel και 34.890 ευρώ