Nissan: Νέα τεχνολογία βελτιώνει τα φωτοβολταϊκά, μειώνει τις εκπομπές CO2

Έναν νέο τύπο κρυστάλλων αναπτύσσει η Nissan που βελτιώνει την αποτελεσματικότητα της τεχνητής φωτοσύνθεσης, ενώ μειώνει και τις εκπομπές CO2
Nissan Ambition 2030

Συγκεκριμένα, σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Τεχνολογίας του Τόκιο, η Nissan αναπτύσσει νέα στέρεα υλικά μετατροπής φωτονίων (photon upconversion) με εξαιρετική απόδοση, τα οποία μπορούν να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα της τεχνητής φωτοσύνθεσης.

Διαβάστε επίσης: Αυτό είναι το SUV με την καλύτερη επίδοση ασφάλειας για το 2021

Με την τεχνητή φωτοσύνθεση, το νερό χωρίζεται σε οξυγόνο και υδρογόνο. Το παραγόμενο υδρογόνο μπορεί στη συνέχεια να αντιδράσει με το διοξείδιο του άνθρακα που παράγει, για παράδειγμα, ένα εργοστάσιο ώστε να παραχθούν έτσι ακατέργαστες ενώσεις, όπως είναι οι ολεφίνες. Οι τελευταίες μπορούν να αξιοποιηθούν για να δημιουργηθούν ρητίνες.

Η Nissan στοχεύει να επιτύχει ουδετερότητα άνθρακα σε όλο τον κύκλο ζωής των προϊόντων της έως το 2050. Αυτή η νέα τεχνολογία θα συμβάλει στους στόχους της εταιρείας ενισχύοντας τη χρήση του CO2 ως πρώτης ύλης, η οποία μπορεί να μειώσει την εξάρτηση από ορυκτά καύσιμα για την κατασκευή ρητινών και άλλων προϊόντων.

Με μήκος περίπου χιλιοστό, τα προσφάτως αναπτυγμένα οργανικά κρύσταλλα, μετατρέπουν την ηλιακή ακτινοβολία σε πιο χρήσιμα μήκη κύματος, τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε μια ποικιλία εφαρμογών τεχνητής φωτοσύνθεσης.

Οι Ιάπωνες, σε συνεργασία με τους ερευνητές του Ινστιτούτου του Τόκιο, επαναπροσέγγισαν μια τεχνική που είχε αναπτυχθεί προηγουμένως για τα οργανικά LED (ΟLED), η οποία θεωρείτο ότι δεν μπορούσε να προσφέρει κάποιο κέρδος στην τεχνητή φωτοσύνθεση.

Διαβάστε επίσης: Ένα Nissan για το φεγγάρι (+video)

Με τη νέα προσέγγιση κατάφεραν να κατασκευάσουν μικρού μεγέθους διάφανους και ομοιόμορφους οργανικούς κρύσταλλους, οι οποίοι λύνουν πολλά από τα προβλήματα που ακολουθούσαν μέχρι σήμερα την τεχνητή φωτοσύνθεση και μπορούν να αξιοποιηθούν και σε άλλες εφαρμογές, όπως είναι για παράδειγμα τα φωτοβολταϊκά, για την μετατροπή ακόμη περισσότερου ηλιακού φωτός σε ηλεκτρική ενέργεια, σε δεδομένο χρονικό διάστημα.

Σύμφωνα με τους Ιάπωνες η μετατροπή έχει εξαιρετική απόδοση (έως και περίπου 30% του θεωρητικού ορίου UC) ακόμη και σε ασθενή ακτινοβολία ηλιακού φωτός.

Τα συμβατικά υλικά UC είναι συνήθως εύφλεκτα διαλύματα οργανικών διαλυτών που ακόμη και όταν στερεοποιηθούν, η αποτελεσματικότητα και η αντοχή τους στην ακτινοβολία φωτός είναι γενικά φτωχή. Αυτό συνήθως απαιτεί ένα περιβάλλον χωρίς οξυγόνο καθώς και προσπίπτον φως υψηλής έντασης.

Τα νέα υλικά UC μπορούν να συνεχίσουν να λειτουργούν ακόμη και όταν υπάρχει οξυγόνο. Αυξάνουν την ποσότητα της φωτεινής ενέργειας που είναι διαθέσιμη για τεχνητή φωτοσύνθεση, όταν συνδυάζονται με φωτοκαταλύτες.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Σημαντική ήταν η διάκριση στελεχών της Nικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. στην Πανευρωπαϊκή Εκπαίδευση Συμβούλων Πωλήσεων της Nissan που έγινε στην Αγγλία....
Το σκληροτράχηλο pick up αναβαθμίζεται στην plug-in hybrid έκδοσή του με το σύστημα BlueCruise που επιτρέπει οδήγηση χωρίς χέρια στον αυτοκινητόδρομο....
Οι δύο εταιρείες υπέγραψαν συμφωνία συνεργασίας! Δείτε ποια είναι τα σχέδια τους για το μέλλον και τι μοντέλα ετοιμάζουν.......
Η Nissan ανακοίνωσε το πρόγραμμα All Clear Service προσφέροντας δωρεάν χειμερινό έλεγχο για τα μοντέλα της και εκπτώσεις σε ανταλλακτικά και αξεσουάρ....
Η Honda βρίσκει εναλλακτικούς τρόπους και τεχνολογίες για να μειώσει τον αντίκτυπο των δραστηριοτήτων της στα εργοστάσια αλλά και στα ίδια τα μοντέλα της....
Ο ΚΟΚ πρέπει να τηρείται πάντα για την ασφάλεια όλων και με τις ποινές να έχουν γίνει πλέον πιο αυστηρές, αυτό το σύστημα θα σε...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

"έξυπνες" κάμερες

Επίσημο: Οι πρώτες κάμερες της Περιφέρειας Αττικής – Σε ποια σημεία τοποθετήθηκαν

Chery Tiggo 4

Το SUV με 12ετή εγγύηση, 204 ίππους και 22.990 ευρώ – Πώς τα πήγε στις δοκιμές πρόσκρουσης

BYD SEAL 5 DM-i

Στην Ελλάδα η υβριδική “λιμουζίνα” της BYD – Αυτονομία σαν diesel και 34.890 ευρώ