Ο αρχιμηχανικός κινητήρων της Nissan μιλά για τον εξηλεκτρισμό των αυτοκινήτων

Ο Naoki Nakada, ένας από τους αρχιμηχανικούς κινητήρων της Nissan, μοιράζεται μαζί μας τις σκέψεις του για την ηλεκτροκίνηση.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Ο Naoki Nakada, ένας από τους αρχιμηχανικούς κινητήρων της Nissan, ήταν υπεύθυνος για την ανάπτυξη ορισμένων από τους πιο εμβληματικούς κινητήρες της μάρκας, συμπεριλαμβανομένου του κινητήρα VR38DETT που προσφέρει “απλόχερα” τις επιδόσεις του στο R35 GT-R.

Ωστόσο, δεν είναι μόνο ο βρυχηθμός των κινητήρων εσωτερικής καύσης με πατημένο το γκάζι που συναρπάζει τον Nakada. Είναι ο ίδιος μηχανικός που ανέπτυξε και τον ήσυχο κινητήρα για το ηλεκτρικό LEAF της Nissan, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό όχημα μαζικής παραγωγής στον κόσμο.

Έχοντας εργαστεί και στα δύο άκρα του φάσματος, το επόμενο έργο του ήταν να συνδυάσει τα καλύτερα στοιχεία από τους δύο κινητήρες: την ταχύτητα και τη δύναμη ενός σπορ αυτοκινήτου και την στιγμιαία ροπή ενός EV, καλωσορίζοντας με αυτό τον τρόπο την τεχνολογία e-POWER της Nissan.


Ο ίδιος λέει “όταν αναπτύξαμε το R35 GT-R, δεν επιδιώξαμε απλώς την ταχύτητα, αλλά και την ικανοποίηση της αίσθησης της επιτάχυνσης. Για τους οδηγούς GT-R, υπάρχουν λίγα που συγκρίνονται με την εκπληκτική αίσθηση που απορρέει όταν μπαίνεις στους ρυθμούς του”.

Μετά την ανάπτυξη του ηλεκτρικού κινητήρα για το Nissan LEAF, Ο Nakada ήταν αποφασισμένος να φέρει την εμπειρία του GT-R στην επόμενη γενιά ηλεκτροκίνητων οχημάτων. “Ένα ηλεκτρικό όχημα από την Nissan δεν πρέπει να είναι μόνο φιλικό προς το περιβάλλον, αλλά να είναι απολαυστικό και συναρπαστικό στην οδήγηση” συμπλήρωσε και πρόσθεσε “αν θέλουμε να δημιουργήσουμε μια ουδέτερη από άνθρακα κοινωνία, πρέπει να προωθήσουμε τα ηλεκτρικά οχήματα”.

“Το e-POWER μοιάζει με ένα απλό σύστημα που είναι εύκολο να αναπτυχθεί. Στην πραγματικότητα, είναι ακριβώς το αντίθετο”, εξηγεί ο Nakada. “Πρέπει να έχετε τη σωστή ισορροπία μεταξύ της χρήσης και της παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας, διασφαλίζοντας τον τέλειο χρόνο για το πότε ο βενζινοκινητήρας λειτουργεί και ταιριάζει τη χωρητικότητα της μπαταρίας με τον τύπο του αυτοκινήτου.”

Παρουσιάζοντας την τεχνολογία e-POWER στον κόσμο
Η Nissan λάνσαρε για πρώτη το e-POWER με το μοντέλο Note για την αγορά της Ιαπωνίας το 2016, ακολουθώντας στη συνέχεια το Serena e-POWER. Η επιτυχία των οχημάτων e-POWER δεν έχει προηγούμενο, με τις πωλήσεις στην Ιαπωνία να πλησιάζουν τις 500.000 αυτοκίνητα. Το 2020 παρουσιάστηκε στην Ιαπωνία και σε ορισμένες ασιατικές αγορές το crossover Kicks e-POWER, επεκτείνοντας τις διαθέσιμες επιλογές της τεχνολογίας e-POWER.
Με την επέκταση του e-POWER σε άλλες αγορές, συμπεριλαμβανομένης της Ευρωπαϊκής με το ολοκαίνουργιο QASHQAI να διατίθεται και με e-POWER, ο Nakada είναι αποφασισμένος να συνεχίσει τις εργασίες έρευνας και ανάπτυξης για να διασφαλίσει ότι το σύστημα μετάδοσης κίνησης είναι βελτιστοποιημένο για τις οδηγικές συνήθειες και τις συνθήκες κυκλοφορίας κάθε περιοχής: “Θέλουμε να προσφέρουμε το e-POWER σε όσο το δυνατόν περισσότερους οδηγούς, το συντομότερο δυνατόν. Με το e-POWER, τους προσφέρουμε μια πλήρη εμπειρία ηλεκτροκίνησης, η οποία με τη σειρά της μπορεί να συμβάλει στην επιτάχυνση προς έναν κόσμο κινητικότητας με ουδέτερο άνθρακα.”

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: [email protected]