Ο Hamilton ξεπέρασε τον Scumacher σε νίκες! Εσείς ποιον από τους δύο αναδείξατε κορυφαίο;

Όπως είχαμε γράψει πριν από μερικές εβδομάδες, ήταν θέμα χρόνου να σπάσει το ρεκόρ του Schumi από τον Hamilton. Εσείς όμως ποιον θεωρείτε καλύτερο πιλότο;

Η νίκη που πέτυχε στο Eifel GP ο Lewis Hamilton πριν από μερικές εβδομάδες, ισοφάρισε το ρεκόρ του μεγάλου Michael Schumacher. Mάλιστα ο Mick, ο γιος του Γερμανού πιλότου, του έκανε δώρο ένα κράνος του πατέρα του. Κίνηση που συγκίνησε τον Lewis ο οποίος δήλωσε πως “είναι απίστευτη τιμή για εμένα. Τον επέλεγα στα videogames και δεν πίστευα πως κάποιος θα τον ξεπεράσει”.

Πλέον, μετά και τη νίκη του στον αγώνα της Πορτογαλίας, ο Lewis κατάφερε να ξεπεράσει το ρεκόρ νικών του Schumi, ενώ εκτός συγκλονιστικού απροόπτου θα κατακτήσει και το φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα, ισοφαρίζοντας και αυτό το ρεκόρ του Γερμανού πολυπρωταθλητή της F1. Κατορθώματα, που όπως είναι λογικό έφεραν στην επιφάνεια τη μεγάλη κουβέντα… με τίτλο “ποιος είναι ο καλύτερος πιλότος από τους δύο”.

Πάμε να δούμε όμως τους δύο πιλότους με την αμείλικτη γλώσσα των αριθμών: Ο Lewis Hamilton λοιπόν έφτασε τις 92 νίκες σε 262 εκκινήσεις, ενώ ο Michael Schumacher για να πετύχει το δικό του ρεκόρ εκκίνησε σε 246 αγώνες. Από την άλλη και οι δύο πέτυχαν το ίδιο ρεκόρ σε ηλικία 35 ετών. Για να αντιληφθούμε τι σημαίνει να έχεις 92 νίκες στην F1 φτάνει να πούμε πως Senna και Prost μαζί έχουν 92 νίκες. Στη σχετική λίστα με τις περισσότερες νίκες, πριν από τους δύο θρύλους που προαναφέραμε και μετά τους Schumacher και Hamilton, βρίσκεται ο Vettel με 53 νίκες.

Ο Schumacher έχει κερδίσει συνολικά 22 διαφορετικά Grand Prix, ενώ ο Hamilton 27. Ακόμη ένα ενδιαφέρον στοιχείο είναι πως ο Hamilton στο 62% των νικών του έχει ξεκινήσει από την πρώτη θέση, ενώ για τον Schumacher το ποσοστό αυτό είναι στο 44%. Επίσης ο Schumacher κέρδισε το 30% των αγώνων του εκκινώντας δεύτερος (25% το ποσοστό του Hamilton) και 19% των αγώνων του εκκινώντας τρίτος (8% το ποσοστό για τον Hamilton). Επίσης, να πούμε πως ο Lewis Hamilton είναι ο μόνος πιλότος της F1 που έχει κερδίσει τουλάχιστον έναν αγώνα σε κάθε σεζόν που αγωνίστηκε. Για την ιστορία η χειρότερη επίδοσή του ήταν το 2013 με μόλις μία νίκη.

Φυσικά εμείς δεν θα μπορούσαμε να μείνουμε απλώς στην παράθεση της στατιστικής. Έτσι, σας ζητήσαμε να πάρετε μέρος στον σχολιασμό του θέματος στο facebook μας εδώ αλλά και να ψηφίσετε τον οδηγό που θεωρείτε κορυφαίο στο debate. Μία ψηφοφορία που έβγαλε θριαμβευτή τον Schumi, όπως μπορείτε να δείτε και στην πιο κάτω φωτογραφία, στο αποτέλεσμα.

Πιο κάτω ακολουθεί το video αφιέρωμα στους δύο πιλότους της F1. Για να το δείτε πατήστε το “play” και μετά πατήστε το “παρακολουθήστε το βίντεο στο youtube”.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Mercedes δημιουργεί την ψηφιακή εμπειρία αγοράς, προσφέροντας διαφάνεια, ταχύτητα και πραγματικό οικονομικό όφελος σε όσους κάνουν το επόμενο βήμα με ένα κλικ!...
Η θρυλική Ferrari 250 GTO είναι το αυτοκίνητο με την μεγαλύτερη αξία στον κόσμο. Ας δούμε 12+1 πράγματα που την έφεραν στην κορυφή των τεσσάρων...
Διαθέσιμη στην Ελλάδα είναι η νέα Mercedes GLC με το αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης αρχικά σε τρεις εκδόσεις με κορυφαίο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας....
Ένα SUV που δίνει έμφαση στην πρακτικότητα προσφέροντας 7θέσια διάταξη στο εσωτερικό! Δείτε τη νέα γενιά της Mercedes GLB......
Είναι ήδη διαθέσιμη ως ηλεκτρική και σύντομα θα προσφέρεται και ως "ανοιχτή"! Δείτε τις πρώτες εικόνες της Mercedes G-Class Cabriolet......
Η νέα γενιά της Mercedes CLA είναι πλέον διαθέσιμη και στο ελληνικό κοινό, σε υβριδικές και αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις. Δείτε τις τιμές της....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Download contains Social Image crop 4742x2500. With Talent.
Cars outlined below:
P1: GLC X253 (Hero)
P2: A-Class Hatchback W177
P3: GLA H247
P4: GLB X247
P5: E-Class Estate S213
P6: E-Class Saloon W213
P7: C-Class Estate S205
P8: C-Class Saloon W205

Ετοιμοπαράδοτες Mercedes-Benz με ένα κλικ και με όφελος τιμής

υβριδικά αυτοκίνητα

“Σάρωσαν” τα υβριδικά αυτοκίνητα στο 11μηνο του 2025 – Τα επιλέγει ένας στους δύο

test_dongfeng_box11

Δοκιμάζουμε το πρώτο μοντέλο της Dongfeng στην Ελληνική αγορά