Σε ένα από τα πολλά ταξίδια μου στο Maranello για την παρουσίαση-οδήγηση Ferrari κάπου στις αρχές του 2000, είχα την τύχη την ημέρα της αναχώρησης προς το αεροδρόμιο της Bologna για το ταξίδι της επιστροφής μου στην Ελλάδα, να με μεταφέρει ένας πολύ ενδιαφέρον κύριος (autista) με το ταξί του.
Η λέξη ενδιαφέρον κύριος αφορά τις γνώσεις του για την Ελλάδα, όπου δούλευε σαν επιθεωρητής πωλήσεων σε εταιρία που κατασκεύαζε πλακάκια και είχε επισκεφτεί την χώρα μας πολλές φορές, και την αγάπη του για τη μοτοσυκλέτα. Στη συζήτηση μας αναφέρθηκα στην πρώτη μου επίσκεψη στην Ιταλία το Μάιο του 1974 με σκοπό να επισκεφτώ το Pesaro και τις εγκαταστάσεις της Benelli, αλλά και το Breganze έδρα της Laverda. Όταν μίλησα για την 3κύλινδρη 750 SF με ρώτησε αν θυμόμουν την έννοια των αρχικών SF. Του απάντησα ότι δεν θυμάμαι και μου έδωσε την ερμηνεία τους με χιουμοριστική διάθεση. Sensa Freni χωρίς φρένα μου απάντησε!
Η κουβέντα μας πήγε στην ιστορική BSA που τα αρχικά της σήμαιναν Birmingham Small Arms όπου και πάλι είχε κάτι χιουμοριστικό να μου πει σχετικά με τα αρχικά της τα οποία είχαν καρκινική ανάγνωση. Δηλαδή ήταν συμμετρική φράση η οποία μπορούσε να διαβαστεί είτε από την αρχή είτε από το τέλος. Bisogno Sempre Andare Anche Sensa Benzina είναι τα αρχικά της BSA σε Ιταλική απόδοση που σε ελεύθερη μετάφραση σημαίνει: Πως εξακολουθεί να πηγαίνει ακόμη και χωρίς βενζίνη!
Παρατήρησα ότι με μετέφερε με ένα Mercedes Vito και όταν τον ρώτησα γιατί δεν προτίμησε ένα αντίστοιχο Fiat Ducato η απάντηση του δεν μου άφησε περιθώρια για οποιαδήποτε απορία. “Αγαπητέ μου τι έχει κάνει η Fiat για εμένα. Αν και είναι αυτοκίνητο που παράγεται στην Ιταλία είναι ακριβότερο από το αντίστοιχο της Mercedes, ενώ παράλληλα στη συμφωνία αγοράς έχει συμφωνηθεί η επαναγορά του από τον ντίλερ με συγκεκριμένη τιμή στα 5 χρόνια υπό τον όρο ότι δεν θα έχει γίνει κάποια μεγάλη ζημιά από τρακάρισμα”.
Εν τω μεταξύ είχαμε φτάσει στο αεροδρόμιο της Bologna Guglielmo Marconi και δεν υπήρχε χρόνος για άλλες απορίες και συζητήσεις!