Τα αυτοκίνητα στην εποχή μας είναι φορτωμένα με τεχνολογία, η οποία τα έχει κάνει πραγματικά απίστευτα ικανά, καθώς μπορούν να κυκλοφορούν ακόμη και μόνα τους (αναλόγως με το επίπεδο αυτόνομης τεχνολογίας).
Παρόλα αυτά ακόμη και σήμερα, σε νέα μοντέλα συναντάμε λύσεις που είναι απλές, λειτουργικές και σε καμία περίπτωση δεν χαρακτηρίζονται hitech. Μία από αυτές είναι και η λύση που προσφέρει η συγκεκριμένη εγκοπή.
Αυτή βρίσκεται στην εξωτερική πλευρά του πίσω καθίσματος (προς την πλευρά που βρίσκεται η πόρτα δηλαδή) και είναι εκεί για πολύ συγκεκριμένο σκοπό. Αυτός είναι να στερεώνεται η ζώνη ασφάλειας εκεί, όταν δεν υπάρχει επιβάτης στο πίσω κάθισμα για να την χρησιμοποιήσει (κάποιες φορές αντί για εγκοπή έχουμε ένα “μανταλάκι” το οποίο μαγκώνει την ζώνη ασφάλειας).
Έτσι, αποφεύγονται οι ανεπιθύμητη ήχοι από την επαφή της με το πλαστικό κάλυμμα, κατά την διάρκεια της κύλισης του αυτοκινήτου και των κραδασμών που αυτό παράγει, ειδικά σε τραχιές επιφάνειες.
Ακόμη μία χρήση της εγκοπής είναι να τοποθετείται σε αυτή την θέση η ζώνη ασφάλειας, προκειμένου να μην εμποδίζει όταν αναδιπλώνεται η πλάτη των πίσω καθισμάτων είτε στο κατέβασμα, είτε στο ανέβασμά της. Και αυτό γιατί όταν αναδιπλώνουμε την πλάτη, η ζώνη αν δεν μπει στην ειδική εγκοπή, βρίσκεται στην διαδρομή της πλάτης και εμποδίζει την αναδίπλωση, ενώ στο ανέβασμα μπορεί να κλειδωθεί πίσω από την πλάτη του καθίσματος.
Αν λοιπόν και το αυτοκίνητό σας έχει τέτοιες εγκοπές (προφανώς και δεν υπάρχει σε όλα τα αυτοκίνητα), τότε καλό θα είναι να στερεώσετε εκεί τις πίσω ζώνες ασφάλειας, έτσι ώστε να μην γίνονται… ενοχλητικές, όταν δεν υπάρχει κάποιος επιβάτης να τις χρησιμοποιήσει και ειδικά όταν έχετε σκοπό να αναδιπλώσετε το πίσω κάθισμα.