Ο Μάνος Στεφανής οδηγεί το νέο Renault Clio επί ελληνικού εδάφους

Το νέο Renault Clio βρίσκεται πλέον στην χώρα μας και ο Μάνος Στεφανής μας μεταφέρει τις εντυπώσεις του από την πρώτη γνωριμία μαζί του.

Βρείτε μας στο


Όπως σας πληροφορήσαμε και την περασμένη Παρασκευή το Renault Clio βρίσκεται πλέον στην χώρα μας και η ελληνική αντιπροσωπεία της γαλλικής μάρκας, ανακοίνωσε τις τιμές και τις εκδόσεις του (διαβάστε εδώ το σχετικό άρθρο).

Εμείς στο www.traction.gr βρεθήκαμε στην δημοσιογραφική παρουσίαση που διοργανώθηκε στην χώρα μας και είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το νέο Renault Clio και να πάρουμε μια πρώτη γεύση από αυτό, μέσα από την σύντομη επαφή μαζί του.

Στην 5η γενιά πλέον το γαλλικό μοντέλο είναι από τη μία ολοκαίνουργιο, καθώς πατάει στη νέα πλατφόρμα CMF-B του ομίλου, αλλά από την άλλη δεν ξεχνά τις ρίζες του, έχοντας διατηρήσει χαρακτηριστικά από όλους τους προκατόχους του. Οι αλλαγές στην εμφάνισή του είναι αισθητές, ειδικά στο εμπρός και στο πίσω μέρος, όπου έχουμε νέα φώτα και ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες. Ειδικά τα φώτα εμπρός σε σχήμα C χαρίζουν μία ξεχωριστή εμφάνιση στο Clio ακόμη και τη νύχτα.

Το μήκος του ανασχεδιασμένου αμαξώματος του νέου Renault Clio είναι στα 4.050 χλστ. ενώ πλάτος και ύψος είναι στα 1.798 χλστ. και 1.440 χλστ. αντίστοιχα. Το μεταξόνιό της νέας πλατφόρμας είναι στα 2.583 χλστ.

Πλήρως ανασχεδιασμένο είναι και το εσωτερικό του νέου Renault Clio με ποιοτικότερα και πιο μαλακά υλικά, χαρακτηριστικά που γίνονται πιο αισθητά στις πλουσιότερες εξοπλιστικές εκδόσεις του μοντέλου. Μάλιστα, η εκμετάλλευση χώρου που προσφέρει η νέα πλατφόρμα το καθιστά, σύμφωνα με τη Renault, πιο ευρύχωρο από τον προκάτοχό του, κάτι που είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε και εμείς στην πράξη. Όσον αφορά τη χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ, αυτή είναι στα 391λίτρα/ 366 στην έκδοση diesel και με την αναδίπλωση της πλάτης των πίσω καθισμάτων φτάνει στα 1.069 λίτρα.

Στην διάθεσή μας και για σύντομο χρονικό διάστημα, κατά την διάρκεια της παρουσίασης επί ελληνικού εδάφους, είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε την έκδοση με τον τρικύλινδρο, τούρμπο βενζινοκινητήρα 1.0 TCe με τους 100 ίππους και τα 160 Nm ροπής, ο οποίος συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο πέντε ταχυτήτων (μελλοντικά θα είναι διαθέσιμος και με αυτόματο κιβώτιο X-TRONIC). Κατά την οδήγηση αντιληφθήκαμε πως η νέα πλατφόρμα και η αναθεωρημένη ανάρτηση έχουν βελτιώσει αισθητά την ποιότητα κύλισης του νέου Renault Clio, ενώ βελτιωμένη είναι και η ηχομόνωση του αυτοκινήτου. Το αυτοκίνητο είναι εμφανώς πιο καλοστημένο από ότι στο παρελθόν, πιο στιβαρό και με καλύτερη άνεση.

Περισσότερα για το νέο Renault Clio θα έχουμε την ευκαιρία να πούμε όταν το πάρουμε στα χέρια μας για δοκιμή. Μέχρι τότε, εδώ μπορείτε να δείτε αναλυτικά τις εκδόσεις κινητήρων και εξοπλισμού με τις τιμές τους φυσικά και εδώ να δείτε πως τα πήγε στις δοκιμές πρόσκρουσης του EuroNCAP.

mm
Γεννήθηκε λίγες ώρες πριν την εκκίνηση του 29ου Ράλι Ακρόπολις. Μεγάλωσε ανάμεσα σε αγωνιστικά αυτοκίνητα και σημειώσεις ειδικών διαδρομών. Σε ηλικία 11 ετών συμμετείχε στον 1ο του αγώνα καρτ ενώ το 2004 ανακηρύχτηκε κυπελλούχος στον θεσμό “Peugeot 206 Junior Cup”. Το 2007 συμμετείχε στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλι τερματίζοντας στην 3η θέση του Mitsubishi Cup. Κορυφαία στιγμή θεωρεί την συμμετοχή του στο Ράλι Ακρόπολις του 2006 με Ford Focus WRC και συνοδηγό τον πατέρα του, Κώστα. Αν και σπούδασε Marketing στο Αμερικάνικο Κολέγιο Deree, η αγάπη του για τα αυτοκίνητα τον κέρδισε. Από το 2006 συμμετέχει στην εκπομπή TractioN, ενώ από το 2014 έχει αναλάβει την αρχισυνταξία της εκπομπής. Παράλληλα είναι μέλος της συντακτικής ομάδας του TractioN Magazine ενώ στο παρελθόν έχει συνεργαστεί με περιοδικά και εφημερίδες.

E-mail: mstefanis@traction.gr