Ο Θωμάς Ευθυμίου στο Koni Active Experience Tour (+video)

Μία οδοιπορική εμπειρία με κορυφαία αυτοκίνητα που γίνονται καλύτερα στον δρόμο μέσα από την τεχνολογία της Koni

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Τι είναι το Koni Active Experience Tour; Είναι ένα μεγάλο ταξίδι διαρκείας που άρχισε από την έδρα της μάρκας, την ιστορική έδρα στο OudBeijerland έξω από το Άμστερνταμ, με την έννοια ότι εκεί δημιουργήθηκαν από τον Dr A. Koning οι πρώτες εγκαταστάσεις το 1857, με που όταν ολοκληρώθηκε κάλυψε 42.000 χιλιόμετρα, πέρασε από οκτώ χώρες της Ευρώπης, ενώ τα έξι συνολικά αυτοκίνητα οδήγησαν 150 οδηγοί (δημοσιογράφοι, τεχνικοί αναλυτές και άνθρωποι των media γενικότερα). Τα αυτοκίνητα που είχαμε στην διάθεσή μας για οδήγηση ήταν τα, and Ford Μustang 5.0 V8, Mercedes X Class και Audi A4 Avant.

Σχετικά με την Koni
Η Koni είναι εκ των κορυφαίων κατασκευαστών αμορτισέρ στον κόσμο και η πρώτη που εφηύρε το ρυθμιζόμενο αμορτισέρ. Τα αμορτισέρ της κατασκευάζονται από πρώτες ύλες της υψηλότερης ποιότητας και επεξεργάζονται κάτω από τις πιο αυστηρές ανοχές. Έχοντας στην φαρέτρα της, την κατοχυρωμένη με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας τεχνολογία Frequency Selective Damping (Επιλεκτική Συχνότητα Απόσβεσης) που εφαρμόζει στα αμορτισέρ της κοιτάει στο μέλλον επεκτείνοντας παράλληλα τις δραστηριότητές της σε μία μεγάλη σειρά προϊόντων για καταναλωτικά, σιδηροδρομικά, αμυντικά, ψυχαγωγικά οχήματα, λεωφορεία, φορτηγά και ρυμουλκούμενα, καθώς και για αγωνιστικά αυτοκίνητα. Η επιχείρηση δεν ξεκίνησε με την κατασκευή αμορτισέρ, αλλά με την κατασκευή δερμάτινου εξοπλισμού για άλογα. Λίγο πριν από τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, η εταιρεία άρχισε να εργάζεται σε πρωτόλεια είδη αμορτισέρ, πού ήταν απορροφητές κραδασμών τύπου τριβής.
Μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο άρχισε η παραγωγή των τηλεσκοπικών αμορτισέρ.
Στις αρχές της δεκαετίας του ’50, η Koni αποφάσισε να διαδραματίσει σημαντικότερο ρόλο στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, προκειμένου να διευρύνει τη φήμη της εταιρείας.

Μία ενδιαφέρουσα ιστορία
Αυτό που δεν είναι ευρέως γνωστό, είναι πως «γεννήθηκαν» τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ. Ήταν λοιπόν η εποχή μετά την λήξη του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, όταν οι αμερικανικές συμμαχικές δυνάμεις είχαν εγκαταλείψει την Ευρώπη και άφησαν πίσω τους χιλιάδες στρατιωτικά οχήματα.


Αυτά άρχισαν σχεδόν αμέσως να κάνουν εργασίες και να διεκπεραιώνουν σημαντικότατο μεταφορικό έργο, αφού υπήρχε τεράστια έλλειψη οχημάτων.

Όμως, με τον καιρό, τα αμορτισέρ που ήταν εξοπλισμένα, κάποια στιγμή «παρέδιδαν το πνεύμα» και το αντικατασταθούν την εποχή εκείνη από συμβατικά ή υδραυλικά αμορτισέρ, σήμαινε τεράστιο οικονομικό κόστος.

Κάπως έτσι λοιπόν ο Dr Koning συνέλαβε την ιδέα του ρυθμιζόμενου αμορτισέρ, έτσι ώστε οι απώλειες λαδιού να είναι ελεγχόμενες και φυσικά να μπορεί τα ίδια τα αμορτισέρ να επαναχρησιμοποιούνται!

Η δική μας εμπειρία
Το Traction.gr συμμετείχε στην εναρκτήρια διαδρομή, από το OudBeijerland της Ολλανδίας, και μετά μέσω Βελγίου, Γαλλίας φθάσαμε στο πορθμείο CalaisDover για να βγούμε στην Αγγλία.

Είχαμε λοιπόν την ευκαιρία, οδηγώντας σε διάφορα είδη δρόμων (μας έλειψαν οι «ελληνικές στροφές») να διαπιστώσουμε την δραστική συνεισφορά των αμορτισέρ Koni Special Active, αφού οδηγήσαμε τρία αυτοκίνητα, με απλά αμορτισέρ πρώτης τοποθέτησης και στην συνέχεια τα ίδια μοντέλα, εξοπλισμένα με αμορτισέρ Koni Special Active.

Στο τέλος, όλοι, χωρίς εξαίρεση, διαπίστωσαν την σημαντική αύξηση της άνεσης και των κρατημάτων, αλλά και τον καλύτερο χειρισμό όλων των τύπων των διαθέσιμων αυτοκινήτων, που ήταν εξοπλισμένα με Koni Special Active αν και είναι τόσο διαφορετικά μεταξύ τους.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θωμάς «μύρισε» τον κόσμο του αυτοκινήτου στα μέσα της δεκαετίας του ’70 ζωγραφίζοντάς τα και στο τέλος της, τα άγγιξε στις Ειδικές Διαδρομές του Ράλλυ Ακρόπολις. Μετά, όλα μπήκαν στην σωστή σειρά… Σπούδασε υπολογιστές, αλλά τους «πάρκαρε» για την δημοσιογραφική πένα, αρχίζοντας το 1986. Έχει εργαστεί σε περιοδικά, εφημερίδες, τηλεοπτικές εκπομπές, ραδιόφωνο και ιστοσελίδες, έχει διατελέσει υπεύθυνος Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις και Χαλκιδικής, αλλά και αγωνιστικών ομάδων. Μέλος της δημοσιογραφικής ομάδας Traction από το 2007, έχει διαχρονικό του μότο, ότι «αγώνες αυτοκινήτου θα υπάρχουν, όσο υπάρχουν άνθρωποι». Μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ. και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων.

E-mail: [email protected]