Ο “βασιλιάς” της Ευρώπης για τον Απρίλιο – Υποχώρησε στη 2η θέση το Dacia Sandero

Το Dacia Sandero δεν κατάφερε να βρεθεί στην πρώτη θέση της Ευρώπης τον Απρίλιο! Δείτε ποιο μοντέλο το προσπέρασε, είναι διαθέσιμο και με diesel κινητήρα...
Renault Clio

Το Dacia Sandero έχει αποδειχθεί πολύ “σκληρός” αντίπαλος στην ευρωπαϊκή αγορά και τους περισσότερους μήνες “φιγουράρει” στην πρώτη θέση. Τον περασμένο Απρίλιο, όμως, κάτι τέτοιο δεν έγινε. Πάμε να δούμε ποιο μοντέλο κατάφερε να το προσπεράσει, αλλά και πόσο κοστίζει στην Ελλάδα.

Δείτε επίσης: Δοκιμάζουμε το Audi A3 στην crossover έκδοσή του – Ήπια υβριδικό με 150 ίππους

Στην πρώτη θέση, λοιπόν, συναντάμε το Renault Clio, το οποίο κατάφερε να πετύχει μέσα σε έναν μήνα 18.997 ταξινομήσεις. Πίσω του βρέθηκε το Dacia Sandero με 18.590 ταξινομήσεις καταγράφοντας μία πτώση της τάξης του 28% συγκριτικά με τον ίδιο μήνα του 2024. Η πρώτη τριάδα ολοκληρώθηκε με το Peugeot 208 τω 16.529 ταξινομήσεων. Βλέπουμε συνεπώς ότι το Top 3 αποτελείται από αυτοκίνητα της supermini κατηγορίας.

Renault Clio

Renault Clio: To μοναδικό με diesel και υγραέριο στη γκάμα 
Το Renault Clio είναι το μοναδικό μοντέλο αυτή τη στιγμή στην ελληνική αγορά που προσφέρει την δυνατότητα επιλογής κινητήρα είτε με πετρέλαιο, είτε με υγραέριο. Ξεκινάμε από την έκδοση με κινητήρα διπλού καυσίμου (βενζίνη/LPG). Κάτω από τον καπό βρίσκεται ο γνωστός κινητήρας TCe 100 LPG. Η χωρητικότητα του τρικύλινδρου μοτέρ αγγίζει τα 999 κ.εκ., με την ισχύ να αγγίζει τους 100 ίππους (90 με κατανάλωση βενζίνης). Η δε ροπή φτάνει στα 170 Nm και παραμένει σταθερή σε αυτή την τιμή από τις 2.000 έως τις 3.500 σ.α.λ. (160 Nm με χρήση βενζίνης). Η κίνηση περνά στους εμπρός τροχούς αποκλειστικά μέσω χειροκίνητου κιβωτίου με έξι σχέσεις.

Renault Clio

Το Renaul Clio με τον Blue dCi 100 συνοδεύεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων. Κάτω από το καπό υπάρχει turbo κινητήρας πετρελαίου που έχει χωρητικότητα 1.461 κ.εκ. Πρόκειται για τετρακύλινδρο μοτέρ που αποδίδει 100 ίππους στις 3.750 σ.α.λ., ενώ εντυπωσιακή είναι η ροπή των 260 Nm που έρχεται από τις μόλις 1.750 σ.α.λ. και διατηρείται έως τις 2.500. Το “δυνατό” χαρτί αυτής της έκδοσης είναι η κατανάλωση. Βάσει του WLTP, το πετρελαιοκίνητο Renault Clio “καίει” 4,2 λτ./100 χλμ. σε μεικτές συνθήκες.

Εννοείται από πέρα από τον κινητήρα διπλού καυσίμου και τον diesel, το Renault Clio προσφέρεται και με άλλες εκδόσεις, όπως η αμιγώς βενζινοκίνητη, αλλά και η πλήρως υβριδική με τους 145 ίππους. Στον πίνακα που ακολουθεί μπορείτε να δείτε όλες τις διαθέσιμες εκδόσεις, αλλά και τις τιμές του στην Ελλάδα.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Μέχρι το τέλος της χρονιάς, η γερμανική εταιρεία προσφέρει για τα θερμικά και ηλεκτρικά της μοντέλα όφελος έως και 4.000 ευρώ......
Με εξαίρεση τη Γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου, αυτός που θα δείτε είναι ο σταθμός με τα ακριβότερα διόδια. Δείτε σε ποιον αυτοκινητόδρομο βρίσκεται!...
Μεγάλος νικητής τα υβριδικά αυτοκίνητα, μεγάλος χαμένος τα diesel και σχεδόν στάσιμα τα ηλεκτρικά! Δείτε τις ταξινομήσεις του 11μήνου......
Διαθέσιμο με 8ετή εγγύηση, αλλά και επιτόκιο 0,9%! Γνωρίστε το ηλεκτρικό SUV που διακρίνεται για την μεγάλη αυτονομία......
Smart Deals και στα αμιγώς ηλεκτρικά ID.! Δείτε το όφελος για κάθε ένα από τα ηλεκτρικά της VW μέχρι το τέλος της χρονιάς......
Είναι με διαφορά η best seller μάρκα της Ελλάδας για το 2025! Στα 100 νέα αυτοκίνητα, σχεδόν τα 16 είναι δικά της......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Αυτοκίνητο της Χρονιάς

Αυτό είναι το “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2026” για την Ελλάδα – Ξεκινά από 16.990 ευρώ

υβριδικά Opel

Ένα στα δύο νέα μοντέλα είναι υβριδικό – Ποια εταιρεία δίνει όφελος έως 4.000 ευρώ

ακριβότερα διόδια

Τα ακριβότερα διόδια στην Ελλάδα για το 2026 – Από τα 3,80 αυξάνονται στα 4,70 ευρώ