Δοκιμή Audi A3 Allstreet

Με ήπια υβριδικό μοτέρ που εξοικονομεί καύσιμο αλλά και αυτόματο κιβώτιο! Ένα Audi A3 με... crossover φιλοσοφία, δείτε τις εντυπώσεις μας.
Audi A3 allstreet

Η Audi είναι από τις εταιρείες με την πιο “πληθωρική” γκάμα SUV μοντέλων. Πέρα, όμως, από τη γνωστή Q σειρά, υπάρχουν πλέον για συμβατικά μοντέλα με crossover στοιχεία, όπως για παράδειγμα το A1 allstreet και το Audi A3 allstreet. Το τελευταίο βρέθηκε στο γκαράζ του TractioN πρόσφατα και τώρα έφτασε η ώρα να σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας.

Δείτε επίσης: Το πιο δημοφιλές μοντέλο με diesel κινητήρα στην Ελλάδα – “Καίει” 5,0 λτ./100 χλμ

Ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση, το Audi A3 allstreet είναι ουσιαστικά ένα Audi A3 στο οποίο προστέθηκαν όλα εκείνα τα στοιχεία που δίνουν μία SUV “διάσταση” στο αυτοκίνητο. Αισθητικά, διαφοροποιείται από τις ασημί λεπτομέρειες στον εμπρός και πίσω προφυλακτήρα, αλλά και τις πλαστικές επενδύσεις που προσφέρουν επιπλέον προστασία στο κάτω τμήμα του αμαξώματος. Ο crossover προσανατολισμός του μοντέλου ολοκληρώνεται με τις ράγες οροφής, αλλά και την αυξημένη κατά τρία εκατοστά απόσταση από το έδαφος. Στη στάνταρ έκδοση εξοπλισμού, η allstreet έκδοση έρχεται με τροχούς 17 ιντσών, ενώ προαιρετικά υπάρχουν επιλογές μεγέθους έως 19 ίντσες. Αναφορικά τώρα με τις διαστάσεις, το μήκος του Audi A3 allstreet ορίζεται στα 4.180 χλστ., το πλάτος στα 1.775 και το ύψος στα 1.500 χλστ.

Εσωτερικό με έμφαση στην ποιότητα
Περνάμε στο εσωτερικό, εκεί όπου τίποτα δεν διαφοροποιείται από ένα “απλό” Audi A3. To ψηφιακό περιβάλλον του γερμανικού μικρομεσαίου αποτελείται από μία κεντρική οθόνη αφής μεγέθους 10,1 ιντσών, ενώ πίσω από το τιμόνι συναντάμε μία δεύτερη οθόνη μεγέθους 12,3 ιντσών. Μίας και αναφερθήκαμε στην κεντρική οθόνη, αξίζει να αναφέρουμε ότι υπάρχει ασύρματη δυνατότητα σύνδεσης Android Auto / Apple CarPlay, ωστόσο θα θέλαμε να υπάρχει κάμερα οπισθοπορείας και όχι μόνο αισθητήρες. Άλλα χαρακτηριστικά του σχεδιασμού της καμπίνας είναι η αισθητική των αεραγωγών, οι αιχμηρές επιφάνειες, το μαλακό άνω μέρος του ταμπλό και η έλλειψη επιλογέα ταχυτήτων, ο οποίος έχει αντικατασταθεί από joystick. Σε θέματα πρακτικότητας το εσωτερικό ικανοποιεί καθώς διαθέτει αρκετές και ευρύχωρες θήκες, ενώ πίσω εύκολα θα βολευτούν δύο ενήλικες με ανάστημα άνω του μετρίου. Για τρίτο στο πίσω κάθισμα υπάρχει χώρος, αλλά με παραχωρήσεις. Ο χώρος αποσκευών είναι στα 380 λίτρα και με την αναδίπλωση των καθισμάτων φτάνει στα 1.200 λίτρα.

Κινητήρας: Η γνωστή συνταγή των 150 ίππων
To Audi A3 allstreet έρχεται στην ελληνική αγορά σε δύο εκδόσεις, μία με ήπια υβριδικό κινητήρα TFSI και μία με Plug-In υβριδικό σύστημα συνδυαστικής ισχύος 204 ίππων. Στα χέρια μας βρέθηκε η πρώτη, με το Audi A3 allstreet να “κρύβει” κάτω από το καπό τον 1.5 TFSI Hybrid. Είναι ήπια υβριδικός, τετρακύλινδρος, turbo και η χωρητικότητά του αγγίζει τα 1.498 κ.εκ. Αποδίδει 150 ίππους στο εύρος των 5.000 – 6.000 σ.α.λ., ενώ η μέγιστη ροπή των 250 Nm έρχεται από τις 1.500 και διατηρείται αμείωτη έως τις 3.500. Η κίνηση περνά στον εμπρός άξονα μέσω του αυτόματου S tronic με 7 σχέσεις. Κάπως έτσι, το αμάξωμα που ξεπερνά οριακά τα 1.400 κιλά επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 8,4 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 221 χλμ./ώρα. Σε επίπεδο κατανάλωσης, η επίσημη εταιρεία ανακοινώνει 5,4 λτ./100 χλμ. σύμφωνα με τα πρότυπα WLTP. Εμείς στη διάρκεια της δοκιμής σε μεικτές συνθήκες οδήγησης είδαμε την μέση κατανάλωση να διαμορφώνεται στα 6,2 λτ./100 χλμ.

Στην πράξη: Περισσότερο hatchback… παρά SUV!
H allstreet έκδοση του γερμανικού μικρομεσαίου προσφέρει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που έκαναν το Audi A3 να ξεχωρίζει διαχρονικά. Από την οδική συμπεριφορά του Audi A3 έχεις πάντοτε αυξημένες προσδοκίες, καθώς στο παρελθόν έχει παρουσιάσει εξαιρετικά δείγματα γραφής, τουλάχιστον όσον αφορά την άνεσή του και την ποιότητα κύλισης. Και δεν σε απογοητεύει. Ίσα ίσα, που επιβεβαιώνει τις προσδοκίες σου και τις υπερκαλύπτει, ακόμη και στο πακέτο S Line. Είναι στιβαρό, άνετο, ήσυχο και μόνο σε απότομες/κοφτές ανωμαλίες του οδοστρώματος νιώθεις να περνά κραδασμός στην καμπίνα. Το τιμόνι έχει σωστό βάρος, ενώ τα φρένα είναι δυνατά και ακούραστα. Το κιβώτιο από την άλλη ακολουθεί την σκέψη του οδηγού, ενώ ακόμη και σε πολύ γρήγορη οδήγηση δεν απογοητεύει. Πάντως θα θέλαμε λίγο μεγαλύτερα χειριστήρια για την αλλαγή σχέσεων πίσω από το τιμόνι. Τώρα, όσον αφορά στις εκτός δρόμου δυνατότητες, μην περιμένετε ότι το Audi A3 allstreet κατασκευάστηκε για… κυνηγούς. Πρόκειται ουσιαστικά για ένα υπερυψωμένο A3 που θα φτάσει πιο άνετα σε μία ερημική παραλία, θα περάσει πιο ξέγνοιαστα από κάποιο εμπόδιο λόγω της extra απόστασης από το έδαφος, ενώ σε καμία περίπτωση δεν λέει όχι σε ήπιους χωματόδρομους.

Στο ταμείο
Η τιμή του ήπια υβριδικού Audi A3 allstreet με τους 150 ίππους και το στάνταρ αυτόματο κιβώτιο ξεκινά στην ελληνική αγορά από τα 33.980 ευρώ.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Και το όνομα αυτού Audi Q3 Sportback! Διαβάστε τις εντυπώσεις μας από την αυτόματη έκδοση με τους 150 ίππους, πόσο κοστίζει και ασφαλώς πόσο "καίει"......
Πρόσφατα οι Γερμανοί προχώρησαν στην ανανέωση του Audi A3 και τώρα έφτασε η ώρα να δούμε πόσο κοστίζει. Αρχικά θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις......
To περιπετειώδες Audi A3 έφτασε στην χώρα μας και αρχικά προσφέρεται σε μία έκδοση. Δείτε πόσο κοστίζει......
Σημαντική προσθήκη στη γκάμα του γερμανικού μοντέλου! Δείτε που εντοπίζονται οι αλλαγές, αλλά και με ποιους κινητήρες θα προσφέρεται αρχικά......
Κινείται οικονομικά στην πόλη, αλλά όποτε ο οδηγός το επιθυμεί "καταπίνει" τα χιλιόμετρα ταχύτατα. Δοκιμάζουμε το Plug-In υβριδικό Audi Q5 Sportback......
Δοκιμάζουμε το Audi Q2 TFSI με τους 150 ίππους και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Ας διαβάσουμε περισσότερα για αυτό και ας δούμε πως είναι...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Mercedes GLC

Το παγκόσμιο best seller της Mercedes στο 6μηνο – Όφελος από 2.250 ευρώ στην Ελλάδα

Volvo EX90 Abbey Road Studios Mode 2025

Θρυλικός ήχος στούντιο για αυτό το SUV – Η συνεργασία που το κάνει να ξεχωρίζει

Porsche Macan

Η Porsche που “σάρωσε” στο πρώτο εξάμηνο – Best seller με 86.710 ευρώ στην Ελλάδα