Το Dacia Sandero έχει αποδειχθεί πολύ “σκληρός” αντίπαλος στην ευρωπαϊκή αγορά και τους περισσότερους μήνες “φιγουράρει” στην πρώτη θέση. Τον περασμένο Απρίλιο, όμως, κάτι τέτοιο δεν έγινε. Πάμε να δούμε ποιο μοντέλο κατάφερε να το προσπεράσει, αλλά και πόσο κοστίζει στην Ελλάδα.
Δείτε επίσης: Δοκιμάζουμε το Audi A3 στην crossover έκδοσή του – Ήπια υβριδικό με 150 ίππους
Στην πρώτη θέση, λοιπόν, συναντάμε το Renault Clio, το οποίο κατάφερε να πετύχει μέσα σε έναν μήνα 18.997 ταξινομήσεις. Πίσω του βρέθηκε το Dacia Sandero με 18.590 ταξινομήσεις καταγράφοντας μία πτώση της τάξης του 28% συγκριτικά με τον ίδιο μήνα του 2024. Η πρώτη τριάδα ολοκληρώθηκε με το Peugeot 208 τω 16.529 ταξινομήσεων. Βλέπουμε συνεπώς ότι το Top 3 αποτελείται από αυτοκίνητα της supermini κατηγορίας.
Renault Clio: To μοναδικό με diesel και υγραέριο στη γκάμα
Το Renault Clio είναι το μοναδικό μοντέλο αυτή τη στιγμή στην ελληνική αγορά που προσφέρει την δυνατότητα επιλογής κινητήρα είτε με πετρέλαιο, είτε με υγραέριο. Ξεκινάμε από την έκδοση με κινητήρα διπλού καυσίμου (βενζίνη/LPG). Κάτω από τον καπό βρίσκεται ο γνωστός κινητήρας TCe 100 LPG. Η χωρητικότητα του τρικύλινδρου μοτέρ αγγίζει τα 999 κ.εκ., με την ισχύ να αγγίζει τους 100 ίππους (90 με κατανάλωση βενζίνης). Η δε ροπή φτάνει στα 170 Nm και παραμένει σταθερή σε αυτή την τιμή από τις 2.000 έως τις 3.500 σ.α.λ. (160 Nm με χρήση βενζίνης). Η κίνηση περνά στους εμπρός τροχούς αποκλειστικά μέσω χειροκίνητου κιβωτίου με έξι σχέσεις.
Το Renaul Clio με τον Blue dCi 100 συνοδεύεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων. Κάτω από το καπό υπάρχει turbo κινητήρας πετρελαίου που έχει χωρητικότητα 1.461 κ.εκ. Πρόκειται για τετρακύλινδρο μοτέρ που αποδίδει 100 ίππους στις 3.750 σ.α.λ., ενώ εντυπωσιακή είναι η ροπή των 260 Nm που έρχεται από τις μόλις 1.750 σ.α.λ. και διατηρείται έως τις 2.500. Το “δυνατό” χαρτί αυτής της έκδοσης είναι η κατανάλωση. Βάσει του WLTP, το πετρελαιοκίνητο Renault Clio “καίει” 4,2 λτ./100 χλμ. σε μεικτές συνθήκες.
Εννοείται από πέρα από τον κινητήρα διπλού καυσίμου και τον diesel, το Renault Clio προσφέρεται και με άλλες εκδόσεις, όπως η αμιγώς βενζινοκίνητη, αλλά και η πλήρως υβριδική με τους 145 ίππους. Στον πίνακα που ακολουθεί μπορείτε να δείτε όλες τις διαθέσιμες εκδόσεις, αλλά και τις τιμές του στην Ελλάδα.