Ο “βασιλιάς” της Ευρώπης για τον Απρίλιο – Υποχώρησε στη 2η θέση το Dacia Sandero

Το Dacia Sandero δεν κατάφερε να βρεθεί στην πρώτη θέση της Ευρώπης τον Απρίλιο! Δείτε ποιο μοντέλο το προσπέρασε, είναι διαθέσιμο και με diesel κινητήρα...
Renault Clio

Το Dacia Sandero έχει αποδειχθεί πολύ “σκληρός” αντίπαλος στην ευρωπαϊκή αγορά και τους περισσότερους μήνες “φιγουράρει” στην πρώτη θέση. Τον περασμένο Απρίλιο, όμως, κάτι τέτοιο δεν έγινε. Πάμε να δούμε ποιο μοντέλο κατάφερε να το προσπεράσει, αλλά και πόσο κοστίζει στην Ελλάδα.

Δείτε επίσης: Δοκιμάζουμε το Audi A3 στην crossover έκδοσή του – Ήπια υβριδικό με 150 ίππους

Στην πρώτη θέση, λοιπόν, συναντάμε το Renault Clio, το οποίο κατάφερε να πετύχει μέσα σε έναν μήνα 18.997 ταξινομήσεις. Πίσω του βρέθηκε το Dacia Sandero με 18.590 ταξινομήσεις καταγράφοντας μία πτώση της τάξης του 28% συγκριτικά με τον ίδιο μήνα του 2024. Η πρώτη τριάδα ολοκληρώθηκε με το Peugeot 208 τω 16.529 ταξινομήσεων. Βλέπουμε συνεπώς ότι το Top 3 αποτελείται από αυτοκίνητα της supermini κατηγορίας.

Renault Clio

Renault Clio: To μοναδικό με diesel και υγραέριο στη γκάμα 
Το Renault Clio είναι το μοναδικό μοντέλο αυτή τη στιγμή στην ελληνική αγορά που προσφέρει την δυνατότητα επιλογής κινητήρα είτε με πετρέλαιο, είτε με υγραέριο. Ξεκινάμε από την έκδοση με κινητήρα διπλού καυσίμου (βενζίνη/LPG). Κάτω από τον καπό βρίσκεται ο γνωστός κινητήρας TCe 100 LPG. Η χωρητικότητα του τρικύλινδρου μοτέρ αγγίζει τα 999 κ.εκ., με την ισχύ να αγγίζει τους 100 ίππους (90 με κατανάλωση βενζίνης). Η δε ροπή φτάνει στα 170 Nm και παραμένει σταθερή σε αυτή την τιμή από τις 2.000 έως τις 3.500 σ.α.λ. (160 Nm με χρήση βενζίνης). Η κίνηση περνά στους εμπρός τροχούς αποκλειστικά μέσω χειροκίνητου κιβωτίου με έξι σχέσεις.

Renault Clio

Το Renaul Clio με τον Blue dCi 100 συνοδεύεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων. Κάτω από το καπό υπάρχει turbo κινητήρας πετρελαίου που έχει χωρητικότητα 1.461 κ.εκ. Πρόκειται για τετρακύλινδρο μοτέρ που αποδίδει 100 ίππους στις 3.750 σ.α.λ., ενώ εντυπωσιακή είναι η ροπή των 260 Nm που έρχεται από τις μόλις 1.750 σ.α.λ. και διατηρείται έως τις 2.500. Το “δυνατό” χαρτί αυτής της έκδοσης είναι η κατανάλωση. Βάσει του WLTP, το πετρελαιοκίνητο Renault Clio “καίει” 4,2 λτ./100 χλμ. σε μεικτές συνθήκες.

Εννοείται από πέρα από τον κινητήρα διπλού καυσίμου και τον diesel, το Renault Clio προσφέρεται και με άλλες εκδόσεις, όπως η αμιγώς βενζινοκίνητη, αλλά και η πλήρως υβριδική με τους 145 ίππους. Στον πίνακα που ακολουθεί μπορείτε να δείτε όλες τις διαθέσιμες εκδόσεις, αλλά και τις τιμές του στην Ελλάδα.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Με διάρκεια χρημ/σης έως 84 μήνες, καθώς και 8 χρόνια εγγύηση! Γνωρίστε το αμιγώς ηλεκτρικό SUV της Ford με την μεγάλη αυτονομία......
Με 900.000 ταξινομήσεις παγκοσμίως ολοκληρώθηκε το πρώτο εξάμηνο για τη Mercedes! Δείτε ποιο ήταν το best seller της......
Με 45.137 παραδόσεις παγκοσμίως, ήταν το best seller της Porsche στο πρώτο εξάμηνο! Οι διαθέσιμες εκδόσεις και οι τιμές στην Ελλάδα......
Το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα για την αγορά του μεγαλύτερου Dacia! Με ποιον τρόπο επιτυγχάνεται μηνιαία δόση ύψους 199 ευρώ......
Αυτά είναι τα πιο εμπορικά C-SUV της ελληνικής αγοράς στο 5μηνο! Δείτε το πιο δημοφιλές... αλλά και το πιο προσιτό!...
Η νέα μάρκα κάνει το ντεμπούτο της στην Ελλάδα με μία εγγύηση... που ξεχωρίζει! Πάμε να δούμε τι ακριβώς ισχύει....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

xania_krani

Χανιά – Μοίρασε κράνη η τροχαία στους δικυκλιστές

κράνος

Νέος Κ.Ο.Κ. – Μηδενική ανοχή στη μη χρήση κράνους: Πάνω από 3.000 παραβάσεις τη δεύτερη εβδομάδα

Peugeot-E-5008(3)

Δοκιμάζουμε το μεγαλύτερο SUV της Peugeot – Υβριδικό, με 7 θέσεις