Οδηγούμε το Seat Leon Cupra στη Βαρκελώνη

Το Seat Leon Cupra ανανεώθηκε και δυνάμωσε, καθώς πλέον αποδίδει 300 ίππους, ενώ για πρώτη φορά διατίθεται και σε τετρακίνητη έκδοση

Βρείτε μας στο

Λίγα χιλιόμετρα έξω από τη Βαρκελώνη, στην πίστα του Castelloli, η Seat διοργάνωσε μια μοναδική εκδήλωση για την παρουσίαση του γρηγορότερου μοντέλου που κατασκευάστηκε ποτέ από τους Ισπανούς. Η ισχύς τού ανανεωμένου Leon Cupra με τον δίλιτρο κινητήρα έχει εκτοξευτεί πλέον στους 300 ίππους, προσφέροντας μοναδικές επιδόσεις. Τα πρώτα 100 χιλιόμετρα έρχονται σε μόλις 5,7 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 250 χιλιόμετρα. Σε σχέση με το απερχόμενο Cupra, η ισχύς έχει αυξηθεί κατά 10 ίππους, ενώ η ροπή κατά 30 Nm, φτάνοντας πλέον τα 380 Nm.

Πέρα όμως από τα απόλυτα νούμερα, αυτό που εντυπωσιάζει περισσότερο είναι το στήσιμο του νέου Cupra, ειδικά μέσα στην πίστα. Ευκολοδήγητο, με ουδέτερη συμπεριφορά, που δύσκολα θα τρομάξει ακόμα και τον μέσο οδηγό, επιτρέποντάς του να κινηθεί γρήγορα χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία. Παράλληλα τα πέντε διαφορετικά προφίλ οδήγησης διαμορφώνουν αρκετές παραμέτρους του αυτοκινήτου, καθιστώντας το Leon Cupra πρακτικό ακόμα και σε συνθήκες καθημερινής οδήγησης. Comfort, Eco, Sport, Individual και Cupra, με το τελευταίο να αποτελεί την επιλογή μας για κίνηση μέσα στην πίστα.

Οι τροχοί των 19 ιντσών σε συνδυασμό με τους θηριώδεις αεριζόμενους δίσκους της Brembo εμπνέουν εμπιστοσύνη, ενώ το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό βελτιώνει τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου στις στροφές. Το Leon Cupra είναι διαθέσιμο με τρία διαφορετικά αμαξώματα. Τρίπορτο (SC), πεντάπορτο και wagon (ST). Η έκδοση ST διατίθεται και με τετρακίνηση, διευρύνοντας έτσι ακόμα περισσότερο την γκάμα Cupra. Υπάρχει επιλογή ανάμεσα σε χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων και σε αυτόματο κιβώτιο, διπλού συμπλέκτη DSG έξι σχέσεων με δυνατότητα χειροκίνητων αλλαγών από τα puddles που βρίσκονται πίσω από το τιμόνι.

Στο εσωτερικό τοποθετείται πλέον μια οθόνη αφής οκτώ ιντσών, που βελτιώνει ακόμα περισσότερο τις λειτουργίες του συστήματος infotainment, προσφέροντας αυξημένες δυνατότητες συνδεσιμότητας. Τα bucket καθίσματα εξασφαλίζουν κορυφαία στήριξη για τους εμπρός επιβάτες, ενώ το συμβατικό χειρόφρενο έχει δώσει τη θέση του σε ηλεκτρονικό, το οποίο λειτουργεί με το πάτημα ενός διακόπτη.

Mε συνεχείς παρουσιάσεις νέων μοντέλων, τα τελευταία δύο χρόνια η Seat διευρύνει διαρκώς την γκάμα της, καθώς μέχρι τα τέλη του 2017 θα διαθέτει παρουσία στις περισσότερες κατηγορίες, αυξάνοντας το ποσοστό αυτό στο 72% από το 53% που βρισκόταν το 2015.

mm
Γεννήθηκε λίγες ώρες πριν την εκκίνηση του 29ου Ράλι Ακρόπολις. Μεγάλωσε ανάμεσα σε αγωνιστικά αυτοκίνητα και σημειώσεις ειδικών διαδρομών. Σε ηλικία 11 ετών συμμετείχε στον 1ο του αγώνα καρτ ενώ το 2004 ανακηρύχτηκε κυπελλούχος στον θεσμό “Peugeot 206 Junior Cup”. Το 2007 συμμετείχε στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλι τερματίζοντας στην 3η θέση του Mitsubishi Cup. Κορυφαία στιγμή θεωρεί την συμμετοχή του στο Ράλι Ακρόπολις του 2006 με Ford Focus WRC και συνοδηγό τον πατέρα του, Κώστα. Αν και σπούδασε Marketing στο Αμερικάνικο Κολέγιο Deree, η αγάπη του για τα αυτοκίνητα τον κέρδισε. Από το 2006 συμμετέχει στην εκπομπή TractioN, ενώ από το 2014 έχει αναλάβει την αρχισυνταξία της εκπομπής. Παράλληλα είναι μέλος της συντακτικής ομάδας του TractioN Magazine ενώ στο παρελθόν έχει συνεργαστεί με περιοδικά και εφημερίδες.

E-mail: mstefanis@traction.gr