Οι αστικές αερομεταφορές με eVTOL έρχονται στην Ελλάδα

Σε τροχιά υλοποίησης φαίνεται πως μπαίνει η ανάπτυξη στην Ελλάδα υποδομών κατάλληλων για τη λειτουργία των ιπτάμενων "αυτοκινήτων" eVTOL έως το 2026.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
eVTOL αθήνα orama nexus 2022

Ειδικότερα, η επενδυτική εταιρεία Orama Ventures LLC ανακοίνωσε την πρόθεσή της για δημιουργία εθνικού δικτύου στην Ευρώπη για την παροχή υπηρεσιών προηγμένης αεροκινητικότητας έχοντας ως αφετηρία της την Ελλάδα.

Διαβάστε επίσης: To “Γρήγορο Σκάφος του Μέλλοντος” με υδρογόνο!

Στη χώρα μας και σύμφωνα με την σχετική ανακοίνωση την ανάπτυξη του δικτύου που θα εξυπηρετεί τις ανάγκες για κάθετη προσγείωση και απογείωση των eVTOL ηλεκτρικών αεροσκαφών στα αστικά κέντρα αναλαμβάνει η Orama Nexus.

Τα eVTOL είναι αεροσκάφη με ηλεκτρικά συστήματα πρόωσης, με δυνατότητα κάθετης απογείωσης και προσγείωσης, χωρίς να απαιτείται η ύπαρξη διαδρόμου προσγείωσης. Μπορούν να μεταφέρουν μέχρι έξι (6) επιβάτες με μηδενικές εκπομπές ρύπων, ελάχιστα επίπεδα θορύβου, και με κόστος ανά χιλιόμετρο, απολύτως συγκρίσιμο με αυτό ενός συμβατικού ταξί. Πρόκειται για αεροσκάφη που έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε να επιχειρούν στα αστικά κέντρα (έως τώρα απροσπέλαστα για τα παραδοσιακά μέσα εναέριων μεταφορών), επιτρέποντας την απρόσκοπτη, αποδοτική και ταχύτατη μεταφορά των επιβατών, με τρόπο βιώσιμο, περιβαλλοντικά και οικονομικά βέλτιστο.

Ήδη μεγάλοι και παραδοσιακοί κατασκευαστές αυτοκινήτων επενδύουν μεγάλα ποσά στον συγκεκριμένο τρόπο αστικών μεταφορών με πιο χαρακτηριστικό ίσως παράδειγμα εκείνο της Hyundai.

Διαβάστε επίσης: Το απίθανο κιβώτιο της Toyota (+video)

Η εξυπηρέτηση των eVTOL θα γίνεται από σταθμούς κάθετης προσγείωσης και απογείωσης, που ονομάζονται Vertiport. Οι σταθμοί Vertiport είναι σχεδιασμένοι για να βρίσκονται σε αστικά κέντρα, είτε σε διαθέσιμους ανοιχτούς χώρους, είτε σε κατάλληλα διαμορφωμένα δώματα κτιρίων. Καθώς επίσης και σε περιφερειακούς προορισμούς, στην ηπειρωτική και τη νησιωτική επικράτεια.

Η πλατφόρμα της Orama Nexus θα ξεκινήσει με την κατασκευή σταθμών Vertiport σε κεντρικά σημεία και προάστια της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, καθώς και σε περισσότερα από είκοσι (20) περιφερειακά αστικά κέντρα και νησιά. Ενώ θα συνεχίσει την ανάπτυξη του δικτύου της, με την εγκατάσταση περισσότερων από εκατό μικρών σταθμών επιβίβασης – αποβίβασης επιβατών (Vertistops), σε περιοχές σε όλη την Ελλάδα. Η πλατφόρμα ΟΝ έχει σα στόχο να επεκτείνει το δίκτυό της, έτσι ώστε να δημιουργήσει εναέρια διασύνδεση μέσω προγραμματισμένων ή on demand δρομολογίων, με κάθε γωνιά της Ελληνικής επικράτειας.

“Μετά από ενδελεχή έρευνα στην παγκόσμια αγορά, είμαστε περήφανοι που επιλέξαμε την Ελλάδα για την εφαρμογή του καινοτόμου αυτού συστήματος αερομεταφοράς, που θα επιτρέψει στους κατοίκους της Αθήνας να διασχίζουν την πόλη τους σε λιγότερο από 10 λεπτά και με κόστος αντίστοιχο ενός ταξί, παράλληλα θα προσφέρει άνετη πρόσβαση σε μέχρι πρότινος δυσπρόσιτους, κυρίως νησιωτικούς προορισμούς, ενώ ταυτόχρονα θα δώσει τη δυνατότητα άμεσης και προσιτής αερομεταφοράς σε κάθε ξενοδοχειακή μονάδα και επιχείρηση στην Ελλάδα”, δηλώνει σχετικά ο Alain Grangé, πρόεδρος της Orama Ventures LLC.

Η πλατφόρμα ΟΝ θα συνδέσει όλες τις κύριες διεθνείς πύλες εισόδου επισκεπτών στη χώρα, όπως για παράδειγμα το Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών “Ελ. Βενιζέλος”, με το κέντρο της πόλης καθώς και με ένα πλήθος δημοφιλών προορισμών, επιτρέποντας πολλές φορές την απευθείας μετάβαση των τουριστών στον προορισμό διαμονής που έχουν επιλέξει.

Επί του παρόντος η εκτιμώμενη εμβέλεια λειτουργίας των eVTOL υπολογίζεται σε 150 μίλια (περίπου 240 χιλιόμετρα), ενώ ο σχεδιασμός των σταθμών Vertiport και Vertistop έχει γίνει με τέτοιο τρόπο, ώστε η απόσταση των διασυνδεδεμένων προορισμών, συνδυαστικά να ξεπερνά κατά πολύ την ονομαστική εμβέλεια των αεροσκαφών.

Η Orama Nexus θέλει να αντλήσει κεφάλαια άνω των 500 εκατ. ευρώ για το πρώτο μέρος της επένδυσης, ενώ το συνολικό ύψος αυτής προβλέπεται να ξεπεράσει τα 2 δισ. ευρώ, για τα πρώτα δέκα (10) έτη λειτουργίας της πλατφόρμας, συμπεριλαμβανομένης της ανάπτυξης του δικτύου και την προμήθεια των απαιτούμενων αεροσκαφών.

Οι διαβουλεύσεις με διάφορους κρατικούς φορείς και εν δυνάμει συνεργάτες από συναφείς τομείς δραστηριότητας στην Ελλάδα, θα συνεχιστούν από την πλευρά τη Orama Nexus καθ’ όλη τη διάρκεια του 2022. Η εταιρεία έχει ως πρόθεση την απόκτηση των απαιτούμενων ακινήτων και στις διαδικασίες αδειοδότησης για την κατασκευή των πρώτων σταθμών Vertiport, εντός του 2023, αν και δεν υπάρχει το νομικό πλαίσιο στην Ελλάδα που να επιτρέπει την εκκίνηση αυτών των διαδικασιών.

“Είμαστε πολύ περήφανοι που επιλεγήκαμε ως ο αποκλειστικός συνεργάτης της Orama Nexus για την κατασκευή και ανάπτυξη αυτού του καινοτόμου εγχειρήματος, και πρόκειται να διαθέσουμε όλους τους διαθέσιμους πόρους για την πραγματοποίηση συμβατικών κατασκευαστικών έργων και νέων συστημάτων παροχής πράσινης ενέργειας, έτσι ώστε να διασφαλίσουμε ότι η υλοποίηση της πλατφόρμας ΟΝ σε όλα τα σημεία της, θα χαρακτηρίζεται από τις υψηλότερες προδιαγραφές τεχνικής αρτιότητας”, δήλωσε ο Χρήστος Παναγιωτόπουλος, πρόεδρος της κατασκευαστικής εταιρείας ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε.

Η Ευρωπαϊκή Ένωση διενεργεί επί του παρόντος νομοθετική διαδικασία μαζί με τον EASA (Οργανισμός της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την Αεροπορική Ασφάλεια) για τη θέσπιση ενός νομοθετικού πλαισίου εναέριας κυκλοφορίας, για την ομαλή ενσωμάτωση του νέου αυτού κλάδου που αναμένεται να παίξει μεγάλο ρόλο στις αστικές αερομεταφορές στο μέλλον. Σύμφωνα και με την ανακοίνωση της Orama Nexus οι νομοθετικές ρυθμίσεις και τα προβλεπόμενα χρονοδιαγράμματα παράδοσης των κατασκευαστών eVTOL, θα της επιτρέψουν να ξεκινήσει την παροχή υπηρεσιών στην Ελλάδα, έως το 2026.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.