Οι Θεοχαρόπουλος-Κότσαλης και φέτος στο Ράλι Ακρόπολις με Ford Fiesta Rally4

Στέφανος Θεοχαρόπουλος και Γιώργος Κότσαλης θα συμμετέχουν και φέτος στο Ράλι Ακρόπολις!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Σε συνέχεια της επιτυχημένης πορείας και την κατάκτηση της πρώτης θέσης στην κατηγορία Ράλι 4 του περσινού αγώνα, το δίδυμο Στέφανος Θεοχαρόπουλος – Γιώργος Κότσαλης θα συμμετέχει και φέτος στο Ράλι Ακρόπολις που ξεκινάει στις 8 Σεπτεμβρίου, με ένα Ford Fiesta Rally4, το οποίο παρουσιάστηκε την Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου στο Iaveris Park, στη Μαλακάσα.

Πρόκειται για την έκτη συμμετοχή του πληρώματος στον εθνικό μας αγώνα. Ο Στέφανος Θεοχαρόπουλος ως οδηγός, με τον Γιώργο Κότσαλη ως συνοδηγό, έχουν συμμετάσχει στο Ράλι Ακρόπολις του 2015 με MG ZR 105, το 2016-2018 με Mitsubishi Lancer EVO IX και πέρυσι με Ford Fiesta R2. H φετινή είναι η δεύτερη συνεχόμενη σε αγώνα παγκοσμίου πρωταθλήματος με ένα Ford Fiesta Rally4 MSport της SV Motorsport και τον αριθμό «65» στο καπό.

«Για εμάς η συμμετοχή στον εθνικό μας αγώνα και ταυτόχρονα ενός αγώνα παγκοσμίου πρωταθλήματος είναι μια πολύ μεγάλη πρόκληση. Ελπίζουμε να επαναλάβουμε την επιτυχημένη εμφάνιση του περσινού αγώνα, αλλά σε ένα «Ακρόπολις» ο πρώτος στόχος είναι πάντα ο ίδιος, ο τερματισμός. Πρόκειται για έναν από τους πιο απαιτητικούς αγώνες του WRC, για οδηγούς και αυτοκίνητα, στον οποίο φέτος ξεχωρίζει η υπερ-ειδική του Ολυμπιακού σταδίου, δήλωσε ο Στέφανος Θεοχαρόπουλος.


TO EKO Ράλι Ακρόπολις, το φετινό «Ράλι των Θεών» με Μεγάλο Χορηγό την COSMOTE, θα διεξαχθεί μεταξύ 8 και 11 Σεπτεμβρίου, σε 300 χιλιόμετρα ειδικών διαδρομών στα βουνά της Πελοποννήσου και της Στερεάς Ελλάδας. Η COSMOTE TV, ως αποκλειστικός Broadcaster του FIA World Rally Championship (WRC) και μέσα από το ειδικό pop-up κανάλι COSMOTE SPORT ACROPOLIS RALLY, θα μεταφέρει ζωντανά όλη τη δράση του αγωνιστικού τετραημέρου με τις 16 ειδικές διαδρομές, από το Λουτράκι έως την Ιτέα και την υπερ-ειδική στο ΟΑΚΑ.

Την προετοιμασία του Ford Fiesta Rally 4 ανέλαβε και για την φετινή συμμετοχή η SV Motorsport. Το πλήρωμα ευχαρίστησε την εταιρεία, και προσωπικά τον επικεφαλής, κ. Σπύρο Βασιλείου, για την άρτια προετοιμασία του αυτοκινήτου.

Την προσπάθεια των Στέφανου Θεοχαρόπουλου – Γιώργου Κότσαλη στηρίζουν το φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ, η Xiaomi και η COSMOTE. «Για να φτάσουμε στην εκκίνηση, χρειάστηκε η πολύτιμη συμβολή των χορηγών μας, χωρίς τους οποίους δεν θα μπορούσαμε να πορευτούμε. Θα ήθελα να ευχαριστήσω την Χήτος Α.Β.Ε.Ε. και το φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ, όπως και την Xiaomi, που για ακόμα μία χρονιά βρίσκεται στο πλευρό μας. Και βέβαια ευχαριστώ την COSMOTE, η οποία από την πρώτη χρονιά της ενασχόλησής μας με τους χωμάτινους αγώνες ράλι αποτελεί πολύτιμο αρωγό της προσπάθειάς μας» ανέφερε χαρακτηριστικά ο Στέφανος Θεοχαρόπουλος.

«Ευχόμαστε καλή επιτυχία σε όλα τα πληρώματα, καθώς και στην Motorsport Greece.. Ραντεβού στα… βουνά!» συμπλήρωσε ο Στέφανος Θεοχαρόπουλος.

Το αυτοκίνητο

Μοντέλο: Ford Fiesta Rally 4

Κινητήρας: Ford EcoBoost 999cc, 12 βαλβίδες, 3 κύλινδροι εν σειρά, κυλινδροκεφαλή από κράμα και μπλοκ από σίδηρο

Ισχύς: 180 PS στις 6.200 σ.α.λ.

Ροπή: 250Nm στις 4.000 σ.α.λ.

Κιβώτιο ταχυτήτων: Σειριακό πέντε σχέσεων της Sadev με επιμεταλλωμένο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και αναβαθμισμένους άξονες μετάδοσης.

Ανάρτηση: Ρυθμιζόμενα αμορτισέρ Reiger με ελατήρια Eibach, εμπρός και πίσω με πίσω αντιστρεπτική δοκό

Φρένα εμπρός: Αεριζόμενοι δίσκοι Alcon διαμέτρου 285mm με τετραπίστονες δαγκάνες

Φρένα πίσω: Δίσκοι Alcon διαμέτρου 280mm συμπαγείς δίσκοι Alcon με δαγκάνες δύο εμβόλων.

Σύστημα διεύθυνσης: Ηλεκτρικό τιμόνι με υποβοήθηση

Τροχοί: 6″x15″

Αμάξωμα: Κλωβός πολλαπλών σημείων από συγκολλημένο χάλυβα T45.

Διαστάσεις: Μήκος: 3982mm. Πλάτος: 1695mm. Ύψος: 1481mm. Μεταξόνιο: 2490mm.

Βάρος: 1030kg

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: [email protected]