Η νέα Mercedes GLC θα διατίθεται με την 4κίνηση στο βασικό εξοπλισμό της και μόνο ως υβριδική, είτε ως plug-in είτε ως ήπιο υβριδικό με τεχνολογία 48 volt και ενσωματωμένη μίζα-δυναμό. Το plug-in υβριδικό μοντέλο προσφέρει αυτονομία άνω των 100 χιλιομέτρων κατά το πρότυπο WLTP που την καθιστά ιδανική για καθημερινή κυρίως ηλεκτρική οδήγηση.
Διαβάστε επίσης: Δοκιμάζουμε το 4κίνητο ηλεκτρικό SUV με 7 θέσεις
Με μήκος 4.716 χλστ. η νέα GLC είναι 60 χλστ. μακρύτερη και 4 χλστ. χαμηλότερη από την προηγούμενη. Το μεγαλύτερο μήκος του οχήματος λειτουργεί προς όφελος του μεταξονίου καθώς και των μπροστινών και πίσω προβόλων, ενώ το πλάτος παρέμεινε στα 1.890 χλστ. Ο χώρος αποσκευών μεγάλωσε σημαντικά στα 620 λίτρα (+70 λίτρα έναντι του προηγούμενου) ενώ στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται το πίσω καπό Easy-Pack, το οποίο ανοίγει και κλείνει άνετα με το πάτημα ενός κουμπιού.
Στη νέα GLC ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει τη γραμμή εξωτερικού Avantgarde με το πακέτο Χρωμίου που περιλαμβάνει πλαίσια παραθύρων χρωμίου και μια νέα προστασία κάτω μέρους με εμφάνιση χρωμίου. Ένα από τα καθοριστικά σχεδιαστικά στοιχεία της GLC είναι το επανασχεδιασμένο μπροστινό τμήμα, με προβολείς που ενσωματώνονται απευθείας στη μάσκα ψυγείου, για να τονίζουν το πλάτος του οχήματος, και η νέα μάσκα ψυγείου της γραμμής εξωτερικού Avantgarde, η οποία διαθέτει πλέον πλαίσιο χρωμίου και σπορτίφ γρίλια σε ματ γκρι χρώμα με διακοσμητικά στοιχεία χρωμίου. Η AMG Line περιλαμβάνει τη μάσκα ψυγείου με μοτίβο Mercedes-Benz.
Διαβάστε επίσης – Mercedes G-Class: Ο πόλεμος των… άστρων!
Οι επενδύσεις των θόλων τροχών στο χρώμα του οχήματος διατίθενται για πρώτη φορά από τη γραμμή εξοπλισμού AMG και επάνω, για να τονίζουν το σπορ χαρακτήρα της AMG Line, προαιρετικά σε συνδυασμό με μικτά ελαστικά. Επίσης προαιρετικά, διατίθενται τα σκαλοπάτια επιβίβασης Easy-Entry και, από τη γραμμή εξοπλισμού AMG και επάνω, το πακέτο Night. Άλλα χαρακτηριστικά που συντελούν στη σπορ, επιβλητική εμφάνιση είναι το φαρδύ μετατρόχιο και οι επίπεδες ζάντες 18 έως 20 ιντσών.
Με βάση την στρατηγική πολυτέλειας της Mercedes, ο βασικός εξοπλισμός της νέας GLC έχει αναβαθμιστεί σημαντικά. Η γραμμή Avantgarde, για παράδειγμα, περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό καθώς και δημοφιλή χαρακτηριστικά όπως οι μεγάλες οθόνες, η ενσωμάτωση smartphone, η ασύρματη φόρτιση και τα θερμαινόμενα μπροστινά καθίσματα.
Επιπλέον, η λογική των πακέτων έχει απλουστευθεί σημαντικά, ώστε να διευκολύνεται η επιλογή μεταξύ των πολυάριθμων μεμονωμένων προαιρετικών στοιχείων. Τα λειτουργικά χαρακτηριστικά που παραγγέλνονται συχνά μαζί έχουν ομαδοποιηθεί πλέον σε πακέτα εξοπλισμού με βάση τις πραγματικές προτιμήσεις των πελατών και απομένουν πολύ λίγα διαθέσιμα λειτουργικά προαιρετικά στοιχεία που δεν περιλαμβάνονται σε πακέτα.
Η γκάμα κινητήρων της νέας GLC περιλαμβάνει αποκλειστικά τετρακύλινδρους κινητήρες από την τρέχουσα οικογένεια αρθρωτών κινητήρων (FAME) της Mercedes. Τέσσερεις από αυτούς τους κινητήρες είναι ήπιες υβριδικές μονάδες και τρεις ακόμη εκδόσεις κινητήρων είναι πλήρως υβριδικές μονάδες με πρόσθετη ηλεκτρική ισχύ 136 ίππων και ηλεκτρική αυτονομία άνω των 100 χιλιομέτρων, με ταχύτητες έως και 140 χλμ./ώρα.
Στη βάση της γκάμας βρίσκεται η GLC 200 4Matic με τον δίλιτρο υπετροφοδοτούμενο κινητήρα των 204 ίππων 320 Nm και το μικρό ηλεκτρικό μοτέρ των 23 ίππων και 200 Nm, με 0-100 χλμ./ώρα σε 7,8 δεύτερα και τελική 221 χλμ./ώρα.
Ακολουθεί η ισχυρότερη GLC 300 4Matic με το ίδιο σύστημα αλλά με την απόδοση του δίλιτρου κινητήρα να φτάνει στους 258 ίππους και τα 400 Nm ροπής. Εδώ τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 6,2 δευτερόλεπτα και η τελική φτάνει στα 240 χλμ./ώρα.
Ως πετρελαιοκίνητη έκδοση διαθέσιμη είναι η GLC 220 d 4Matic με το δίλιτρο μοτέρ να αποδίδει 197 ίππους και 440 Nm ροπής, οχτώ δεύτερα για τα 0-100 χλμ./ώρα και τελική 219 χλμ./ώρα.
Επόμενη είναι η plug-in GLC 300 4Matic e με την μεγάλη συστοιχία μπαταριών των 31,2 kWh. Με τον ισχυρό κινητήρα των 136 ίππων η συνδυαστική απόδοση του συστήματος φτάνει στους 313 ίππους και τα 550 Nm ροπής. Για τα 100 χλμ./ώρα από στάση χρειάζονται εδώ 6,7 δεύτερα και η τελική φτάνει στα 218 χλμ./ώρα.
Η ισχυρότερη PHEV έκδοση ονομάζεται GLC 300 4Matic e και σε αυτή την περίπτωση η συνδυαστική απόδοση είναι 381 ίππους και 650 Nm ροπής, με την τελική ταχύτητα να ανεβαίνει στα 237 χλμ./ώρα και τη διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε 5,6 δευτερόλεπτα.
Τελευταία στη σειρά plug-in υβριδική έκδοση είναι η diesel GLC με το επίσης δίλιτρο μοτέρ. Η απόδοση φτάνει σε αυτή την περίπτωση συνδυαστικά τους 335 ίππους και τα 750 Nm ροπής με τα 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνονται σε 6,4 δεύτερα ενώ η τελική είναι της τάξης των 217 χλμ./ώρα.
Οι τιμές της νέας GLC στην Ελλάδα έχουν ως εξής:
GLC 200 4Matic: 66.500 ευρώ
GLC 220d 4Matic: 71.500 ευρώ
GLC 300 4Matic: 75.500 ευρώ