Opel Corsa: Ένα ταξίδι 32 ετών και 2.700 χιλιομέτρων!

Ένα ενδιαφέρον εγχείρημα έφερε εις πέρας η Opel η οποία έψαξε, βρήκε και αναπαλαίωσε ένα Corsa GΤ πρώτης γενιάς, το οποίο... πόζαρε δίπλα στο νέο Corsa!




Όπως φαίνεται και στην πιο πάνω εικόνα η διαφορά είναι χαοτική με τα δύο αυτοκίνητα πλάι πλάι να αποδεικνύουν με τον πιο εμφατικό τρόπο, πόσο έχει αλλάξει ένα μοντέλο μέσα σε τρεις δεκαετίες.

Το τμήμα Opel Classic χρειάστηκε να ψάξει αρκετά μέχρι να εντοπίσει το σπάνιο αυτό Corsa GT πρώτης γενιάς. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, αρχικά είχε ταξινομηθεί στην Ισπανία και βρέθηκε στην Πορτογαλία.

Σκοπός της Opel ήταν το αυτοκίνητο να γίνει ακριβώς όπως ήταν καινούργιο και να ταξιδέψει μέχρι και την Φρανκφούρτη για να σταθεί δίπλα στο νέο Corsa, στο περίπτερο της μάρκας στην διεθνή έκθεση.

Και έτσι και έγινε. Το ταξίδι προς την Φρανκφούρτη για το Corsa GT ξεκίνησε από ένα πάρκο αυτοκινήτων στο λιμάνι του Porto. Στο road trip του από την Πορτογαλία στο Rüsselsheim, το GT έκανε στάση στη Zaragoza, όπου κατασκευάστηκε το 1987. Συνεχίζοντας το ταξίδι του ανατολικά, το αυτοκίνητο πέρασε από τη Βαρκελώνη και διέσχισε τη Γαλλία και τη Βασιλεία κατά μήκος του Ρήνου. Συνολικά 2.700 χλμ. για ένα… 32χρονο Corsa δεν είναι και λίγα!

Τελικά έφτασε στα χέρια των ειδικών του Opel Classic. Αυτοί το εξέτασαν διεξοδικά και ανακάλυψαν μικρές ή και λίγο μεγαλύτερες ατέλειες (μικρές λακκούβες στην οροφή, μη αυθεντικά σήματα, γρατσουνιές στα κρύσταλλα, φθαρμένα μαξιλάρια καθισμάτων και κόρνα που ηχεί λανθασμένα).

Η ομάδα Classic συναντήθηκε με τους συναδέλφους της από το Service Workshop και έτσι δημιούργησε το “Project IAA 2019”, με επικεφαλής τους Thorsten Götz και Dieter Eder. Κομμάτι-κομμάτι συνέθεσαν εκ νέου το παζλ Corsa GT και πλέον αυτό είναι έτοιμο για τη δεύτερη νιότη του που θα ξεκινήσει μεγαλοπρεπώς στο 68ό Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (IAA).

Για την ιστορία να πούμε πως η Opel προσέφερε το GT από τον Απρίλιο του 1985 μέχρι το φθινόπωρο του 1987. Ήταν ο διάδοχος του Corsa SR, με κινητήρα 1.3 λτ. 70 ίππων με σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου μέσω καρμπιρατέρ και πεντάρι, χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Η πρόσθετη ισχύς και οι διακριτικές αεροτομές έδωσαν ένα σπορ χαρακτήρα στο Corsa 1ης γενιάς. Το απόβαρο των 750 κιλών προσέφερε στο αυτοκίνητο λόγο ισχύος 10,71 kg/PS τιμή που ευνοούσε τις επιδόσεις αλλά και την κατανάλωση.

mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου. Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos.

E-mail: mdiveris@traction.gr