Opel Crossland X: Το “στρώσαμε” και… ευπειθώς αναφέρουμε (+video)

Η δοκιμή μακράς διαρκείας του Opel Crossland X συνεχίζεται. Πλέον, ο... μήνας του μέλιτος πέρασε και το αυτοκίνητο "στρώθηκε". Ας δούμε πως είναι η ζωή μαζί του.

Το Opel Crossland X το παραλάβαμε στα μέσα του περασμένου Φεβρουαρίου και όταν το “βάλαμε στο χέρι” είχε μόλις 11 χιλιόμετρα στο οδόμετρό του. Πλέον, τρεις μήνες και 2.500 χιλιόμετρα μετά, μπορούμε να πούμε πως το γερμανικό SUV έχει γίνει αχώριστος σύντροφός μας τόσο σε μετακινήσεις εντός πόλης όσο και στις εξορμήσεις μας.

Η ιδέα της δοκιμής μακράς διάρκειας έπεσε στο τραπέζι από τον Μάνο Στεφανή και ήρθε ταυτόχρονα με την έναρξη της λειτουργίας του διαδικτυακού TractioN. Βέβαια το να πάρεις αυτοκίνητο για τέτοια δοκιμή, δεν είναι εύκολο, καθώς η εκάστοτε εταιρεία που στο παραχωρεί πρέπει αν μη τι άλλο να έχει απόλυτη εμπιστοσύνη στο προϊόν της, πόσο μάλλον όταν αυτό είναι “του κουτιού”. Και η Opel ήταν μία από τις εταιρείες αυτές καθώς προθύμως μας έδωσε το Crossland X και μάλιστα σε κατάσταση καινούργιου.

Κάτω από το καπό του, το αυτοκίνητό μας (γιατί πλέον αυτοκίνητό μας έχει γίνει και “τσακωνόμαστε” για το ποιος θα το πάρει) έχει τον 1.2 Turbo βενζινοκινητήρα των 110 ίππων, ο οποίος συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων. Και αυτό ακριβώς το τελευταίο είναι που κάνει την οδήγησή του σε αστικό περιβάλλον παιχνιδάκι χάρη στις ομαλές αλλαγές του και δεν σε κουράζει, ακόμη και όταν οι δρόμοι της Αθήνας είναι ένα απέραντο, υπαίθριο πάρκινγκ. Από την άλλη, όταν βγεις από την πόλη και μπεις σε αυτοκινητόδρομο, το Crossland X αποδεικνύεται στιβαρό και ήσυχο και σου εμπνέει ασφάλεια. Όσον αφορά την κατανάλωσή του, αυτή αν είσαι προσεκτικός τότε βλέπεις μέση τιμή στα 7,0 λίτρα/100 χλμ. Πλέον, μετά από 2.500 χιλιόμετρα θα αρχίσουμε να το πιέζουμε και λίγο παραπάνω, επομένως την επόμενη φορά θα αναφερθούμε και στις επιδόσεις του αλλά και στα δυναμικά του χαρακτηριστικά, ενώ επιφυλασσόμαστε και για εκτός δρόμου περιηγήσεις.

Όσον αφορά τον εξοπλισμό του, στην έκδοση X-plore που έχουμε στην διάθεσή μας περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, δερμάτινο τριάκτινο τιμόνι με χειριστήρια, σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 8,0 ιντσών και πλοήγηση, δύο θύρες USB, αισθητήρες βροχής και φώτων,διζωνικό κλιματισμό,τέσσερα ηλεκτρικά παράθυρα, φώτα ημέρας LED, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών και αεροτομή οροφής. Επειδή όμως εδώ στην ομάδα του TractioN κάποιοι έχουν καλομάθει… θα θέλαμε και αισθητήρες παρκαρίσματος ή ακόμη καλύτερα μία κάμερα οπισθοπορείας για να αποφύγουμε τις ελάχιστες γκρίνιες…

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

To B-SUV των Γερμανών κερδίζει γρήγορα την εμπιστοσύνη του ελληνικού κοινού και μέσα σε λίγους μήνες από τη αρχική του διάθεση έφτασε σε ορόσημο....
Η Opel και η ADAC ανακοίνωσαν αλλαγές για τη σεζόν 2026 για το 1ο στον κόσμο Κύπελλο rally ηλεκτρικών ενιαίου τύπου με την αρχή να...
Το ταχύτερο ηλεκτρικό Opel έρχεται με 281 ίππους με την γκάμα του SUV της γερμανικής εταιρείας να έχει παράλληλα εκδόσεις που καλύπτουν κάθε ανάγκη....
Ονομάζεται Opel Mokka GSE, επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,9 δλ., και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 200 χλμ./ώρα......
Το δεύτερο πιο δημοφιλές supermini στην Ελλάδα, μετά το Toyota Yaris! Δείτε την έκδοση που ξεχωρίζει για τη χαμηλή κατανάλωση......
Το Λιμενικό Σώμα παρέλαβε τα 51 από τα συνολικά 215 αυτοκίνητα! Δείτε ποιο μοντέλο επιλέχθηκε, αλλά και τον συνολικό προϋπολογισμό....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

Renault 5

“Made in France” θρίαμβος για το Car of the Year 2025 – 100.000 μονάδες σε 15 μήνες παραγωγής