Opel Crossland X: Το «στρώσαμε» και… ευπειθώς αναφέρουμε (+video)

Η δοκιμή μακράς διαρκείας του Opel Crossland X συνεχίζεται. Πλέον, ο... μήνας του μέλιτος πέρασε και το αυτοκίνητο "στρώθηκε". Ας δούμε πως είναι η ζωή μαζί του.





Το Opel Crossland X το παραλάβαμε στα μέσα του περασμένου Φεβρουαρίου και όταν το «βάλαμε στο χέρι» είχε μόλις 11 χιλιόμετρα στο οδόμετρό του. Πλέον, τρεις μήνες και 2.500 χιλιόμετρα μετά, μπορούμε να πούμε πως το γερμανικό SUV έχει γίνει αχώριστος σύντροφός μας τόσο σε μετακινήσεις εντός πόλης όσο και στις εξορμήσεις μας.

Η ιδέα της δοκιμής μακράς διάρκειας έπεσε στο τραπέζι από τον Μάνο Στεφανή και ήρθε ταυτόχρονα με την έναρξη της λειτουργίας του διαδικτυακού TractioN. Βέβαια το να πάρεις αυτοκίνητο για τέτοια δοκιμή, δεν είναι εύκολο, καθώς η εκάστοτε εταιρεία που στο παραχωρεί πρέπει αν μη τι άλλο να έχει απόλυτη εμπιστοσύνη στο προϊόν της, πόσο μάλλον όταν αυτό είναι «του κουτιού». Και η Opel ήταν μία από τις εταιρείες αυτές καθώς προθύμως μας έδωσε το Crossland X και μάλιστα σε κατάσταση καινούργιου.

Κάτω από το καπό του, το αυτοκίνητό μας (γιατί πλέον αυτοκίνητό μας έχει γίνει και «τσακωνόμαστε» για το ποιος θα το πάρει) έχει τον 1.2 Turbo βενζινοκινητήρα των 110 ίππων, ο οποίος συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων. Και αυτό ακριβώς το τελευταίο είναι που κάνει την οδήγησή του σε αστικό περιβάλλον παιχνιδάκι χάρη στις ομαλές αλλαγές του και δεν σε κουράζει, ακόμη και όταν οι δρόμοι της Αθήνας είναι ένα απέραντο, υπαίθριο πάρκινγκ. Από την άλλη, όταν βγεις από την πόλη και μπεις σε αυτοκινητόδρομο, το Crossland X αποδεικνύεται στιβαρό και ήσυχο και σου εμπνέει ασφάλεια. Όσον αφορά την κατανάλωσή του, αυτή αν είσαι προσεκτικός τότε βλέπεις μέση τιμή στα 7,0 λίτρα/100 χλμ. Πλέον, μετά από 2.500 χιλιόμετρα θα αρχίσουμε να το πιέζουμε και λίγο παραπάνω, επομένως την επόμενη φορά θα αναφερθούμε και στις επιδόσεις του αλλά και στα δυναμικά του χαρακτηριστικά, ενώ επιφυλασσόμαστε και για εκτός δρόμου περιηγήσεις.

Όσον αφορά τον εξοπλισμό του, στην έκδοση X-plore που έχουμε στην διάθεσή μας περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, δερμάτινο τριάκτινο τιμόνι με χειριστήρια, σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 8,0 ιντσών και πλοήγηση, δύο θύρες USB, αισθητήρες βροχής και φώτων,διζωνικό κλιματισμό,τέσσερα ηλεκτρικά παράθυρα, φώτα ημέρας LED, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών και αεροτομή οροφής. Επειδή όμως εδώ στην ομάδα του TractioN κάποιοι έχουν καλομάθει… θα θέλαμε και αισθητήρες παρκαρίσματος ή ακόμη καλύτερα μία κάμερα οπισθοπορείας για να αποφύγουμε τις ελάχιστες γκρίνιες…

mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόλησή με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε. Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos.

E-mail: mdiveris@traction.gr