Ήταν το 2012 όταν η Opel έγινε η πρώτη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία που εισήθλε στην κατηγορία SUV-B, γνωστή και ως κατηγορία των μικρών SUV, με το Mokka. Σε τέτοια εγχειρήματα από εταιρείες αυτού του διαμετρήματος, οι πιθανότητες λάθους είναι ελάχιστες, με αποτέλεσμα το Mokka να γίνει best seller τόσο για την Opel όσο και για την κατηγορία του.
Το αυτοκίνητο κατασκευάστηκε έχοντας ως αγορές αναφοράς, μεγάλες χώρες η Γερμανία, η Ιταλία, η Αγγλίας και η Ρωσία, των οποίων η μορφολογία του εδάφους και οι ανάγκες του ευκατάστατου αγοραστικού κοινού στο οποίο αποτείνεται απαιτούν άνεση κατά τη μετακίνηση, πολλούς χώρους στο εσωτερικό, καλή ποιότητα κύλισης στον δρόμο, ευελιξία κατά τις αστικές μετακινήσεις αλλά και δυνατότητα για εξορμήσεις εκτός του αστικού ιστού σε ένα κοκτέιλ λεπτών ισορροπιών, αφού το αυτοκίνητο πρέπει να έχει συνδυάζει επαρκώς στοιχεία από τα πιο μεγάλα SUV και από τα αυτοκίνητα μικρότερων κατηγοριών. Η επιτυχημένη συνταγή δεν αλλάζει, αλλά επιδέχεται βελτιώσεων και σε αυτό το πλαίσιο η Opel, παρουσίασε το Mokka σε έκδοση με το νέο πετρελαιοκίνητο σύνολο των 1.6 λίτρων, που αποδίδει 136 ίππους. Η επιστημονική υπηρεσία diplomarbeit schreiben lassen διεξήγαγε ειδική μελέτη των δρόμων στη Ρωσία, τη Γερμανία, την Ιταλία και την Αγγλία, έτσι ώστε οι προγραμματιστές να μπορέσουν να δημιουργήσουν ένα αυτοκίνητο ειδικά για τις οδικές προδιαγραφές.
Εξωτερικά, το υπερυψωμένο αμάξωμα δίνει έναν πιο… εκτός δρόμου τόνο, τη στιγμή όμως που το μέγεθος εν γένει, θυμίζει και αυτοκίνητο μικρότερης κατηγορίας. Αντίστοιχη η γεύση και στο εσωτερικό, με τη γνωστή ποιότητα υλικών της Opel, αλλά και τις πολλές πρακτικές θήκες, να είναι εργονομικά τοποθετημένες. Η κεντρική κονσόλα προσφέρει πλειάδα επιλογών στον οδηγό, ενώ χαρακτηριστική είναι η κάμερα που είναι τοποθετημένη στο πίσω μέρος του Mokka και ενεργοποιείται μόλις στο κιβώτιο επιλεχθεί η όπισθεν, για διευκόλυνση κατά το παρκάρισμα. Σε επίπεδο κύλισης, η καλή απόδοση του πετρελαιοκινητήρα των 136 ίππων γίνεται φανερή αμέσως, αφού είναι ζωντανός από τις 2000 προσφέροντας ανά περίπτωση δύναμη ή άνεση κατά το ταξίδι. Το Mokka διαθέτει πολλά ηλεκτρονικά “καλούδια” όπως Cornering Brake Control, Cruise Control, Electric Power Steering κ.α. που διευκολύνουν τη ζωή του οδηγού.
Διατίθεται σε τετρακίνητες και σε προσθιοκίνητες εκδόσεις, όπως αυτή που οδηγήσαμε και ήταν εφοδιασμένη με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων, το οποίο διαθέτει αυτόματη ή χειροκίνητη επιλογή, με την δεύτερη να πραγματώνεται με το πάτημα ενός κουμπιού που βρίσκεται στο πάνω μέρος του λεβιέ, λειτουργία που θα μπορούσε να προσφέρει ακόμη πιο γρήγορες αλλαγές.
Η τιμή της έκδοσης με το αυτόματο κιβώτιο, είναι 24.170 ευρώ με όφελος απόσυρσης.