Όταν η Mazda συνεργάστηκε με τη Haribo

Στις αρχές της δεκαετίας του 1990, η Mazda ένα μια συνεργασία με την Haribo που θα έφερνε στη ζωή κάτι μοναδικό - την περιορισμένη έκδοση Mazda 121 "Goldy".
Mazda 121 Goldy -Haribo

Έχοντας πολλά και σημαντικά ορόσημα στην ιστορία της η Mazda είναι γνωστή σε ολόκληρο τον κόσμο. Λίγοι, όμως, γνωρίζουν, τη συνεργασία μεταξύ των Ιαπώνων και της γερμανικής εταιρείας ζαχαρωτών Haribo, που παράγει τα γνωστά gummy bears, συνεργασία οδήγησε στη δημιουργία του Mazda 121 “Goldy”.

Διαβάστε επίσης: Ακόμη πιο εύκολη η απόκτηση ενός Mazda SUV. Δείτε πώς

Η περιορισμένη έκδοση “Goldy” του Mazda 121, δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τη Haribo και η παραγωγή της περιορίστηκε σε μόλις 1.000 μονάδες. Σχεδιασμένα αποκλειστικά για τις αγορές της Γερμανίας, της Αυστρίας και της Ελβετίας, τα 121 Goldy είχαν θέμα τα διάσημα ζελεδάκια Haribo Gold Bears και έτσι πήραν το φωτεινό “χρυσαφί” χρώμα της συσκευασίας τους.

Σχεδιασμένο από τη Hofele Design – μια εταιρεία γνωστή για τη βελτίωση πολυτελών γερμανικών αυτοκινήτων – το “Goldy” είχε ειδικό εξοπλισμό. Αυτός περιλάμβανε ένα δερμάτινο τιμόνι Momo με κίτρινες ραφές και ένα χρυσό αρκουδάκι Haribo στο κέντρο, σκίαστρο πίσω παρμπρίζ με πολύχρωμο σχέδιο gummy bear και ένα σετ τροχοκαλύμματα με αρκουδάκια Haribo.

Διαβάστε επίσης – Mazda 787B: Η πρώτη νίκη των Ιαπώνων στο Le Mans έγινε με Wankel!

Η αγορά καθενός από τα 1.000 121 Goldy συνοδευόταν από 100 σακούλες ζελεδάκια Haribo Gold Bears και ένα μεγάλο λούτρινο αρκουδάκι κίτρινου χρώματος.

Για την καλύτερη επικοινωνία του αυτοκινήτου, το Mazda 121 “Goldy” προωθήθηκε ως έπαθλο σε λαχειοφόρο που διοργανώθηκε από τη Haribo στα πλαίσια του διαγωνισμού, “Win gold with Haribo: Mazda 121. The Haribo Gold Bear goes for the Mazda 121”.

Το 121 “Goldy” έφερε τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,3 λίτρων, ο οποίος απέδιδε 72 ίππους, με τη μέγιστη ταχύτητα να φτάνει τα 155 χλμ/ώρα και τα 0-100 χλμ/ώρα να επιτυγάχοντα σε 11,4 δευτερόλεπτα, ενώ το βάρος μόλις που ξεπερνούσε τα 800 κιλά.

Σήμερα, η ιαπωνική εταιρεία διατηρεί ένα από τα αυτοκίνητα “Goldy” στο Μουσείο Κλασικών Αυτοκινήτων Mazda Frey στο Augsburg της Γερμανίας, το μοναδικό μουσείο της Mazda που βρίσκεται εκτός Ιαπωνίας.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Πριν από 35 χρόνια, το θρυλικό roadster έκανε το ντεμπούτο του στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Σικάγο. Το απόλυτο "success story" ξεκινούσε......
Ένα SUV που κινείται "κόντρα" στο ρεύμα της εποχής! Δείτε τις εντυπώσεις μας από την τετρακίνητη έκδοση του ιαπωνικού μοντέλου......
Ωδή στο αυτοκίνητο που μας έμαθε τι σημαίνει wankel κινητήρας. Ας θυμηθούμε το Mazda RX-7, τον περιστροφικό «δαίμονα» με ιαπωνικό διαβατήριο......
Πλήρως υβριδικός κινητήρας και στάνταρ αυτόματο κιβώτιο! Γνωρίστε το μοντέλο της Mazda που διακρίνεται για την χαμηλή του κατανάλωση......
Ο Όμιλος Συγγελίδη ανακοίνωσε την έναρξη στρατηγικής συνεργασίας με το Ινστιτούτο Διαρκούς Επιμόρφωσης Αυτοκινήτων "ΙΔΕΕΑ", στον τομέα της εκπαίδευσης....
Το Mazda CX-30 είναι το compact SUV που εγκαινιάζει μία νέα κατηγορία για την ιαπωνική μάρκα και τοποθετείται ανάμεσα στο CX-3 και στο CX-5. Ο...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

xania_krani

Χανιά – Μοίρασε κράνη η τροχαία στους δικυκλιστές

κράνος

Νέος Κ.Ο.Κ. – Μηδενική ανοχή στη μη χρήση κράνους: Πάνω από 3.000 παραβάσεις τη δεύτερη εβδομάδα

Peugeot-E-5008(3)

Δοκιμάζουμε το μεγαλύτερο SUV της Peugeot – Υβριδικό, με 7 θέσεις