Συμπληρώθηκαν αισίως 20 χρόνια από την παρουσίαση του Mazda RX-8, ενός αυτοκινήτου που αγαπήθηκε πολύ στην χώρα μας και όχι μόνο. Αυτό που λίγοι γνωρίζουν, όμως, είναι το γεγονός ότι η ιαπωνική εταιρεία είχε δημιουργήσει και cabrio έκδοση, η οποία ωστόσο ποτέ δεν “είδε” το πράσινο φως για να περάσει σε μαζική παραγωγή.
Στα πλαίσια του εορτασμού αυτής της επετείου, η ιαπωνική εταιρεία δίνει την ευκαιρία στο κοινό να γνωρίσει από κοντά την συγκεκριμένη έκδοση. Το πρωτότυπο εκτίθεται αυτή τη στιγμή στο μουσείο “Mazda Brand Space Osaka”, μαζί με άλλα εκθέματα και όπως ήταν λογικό τραβά όλα τα βλέμματα.
Σε αντίθεση με το Mazda RX-8 παραγωγής, βλέπουμε ότι δεν υπάρχουν οι πίσω πόρτες, ενώ στο επάνω τμήμα έχει τοποθετηθεί ένα roll bar, ακριβώς πάνω από τα καθίσματα. Κατά τα άλλα, στην καμπίνα, αλλά και γενικότερα στην σχεδίαση του αυτοκινήτου δεν υπάρχουν άλλες, αξιοσημείωτες αλλαγές.
Πληροφορίες σχετικά με τον κινητήρα δεν υπάρχουν, αξίζει όμως να υπενθυμίσουμε ότι στην χώρα μας ο wankel είχε έρθει σε δύο εκδόσεις. Στην βασική η ισχύς άγγιζε τους 192 ίππους, ενώ στην κορυφαία (Cosmo) τους 231. Επίσης, μπορεί να βλέπετε αυτόματο κιβώτιο, αλλά στην Ελλάδα το είδαμε αποκλειστικά με δύο επιλογές, χειροκίνητο 5 σχέσεων στην βασική και χειροκίνητο 6 σχέσεων στην ισχυρότερη.