Όταν τα Toyota Starlet ήταν πισωκίνητα!

Το Toyota Starlet έμεινε στην ιστορία για τις ισχυρές υπερτροφοδοτούμενες εκδόσεις του. Γνωρίζετε, όμως, ότι οι πρώτες γενιές ήταν πισωκίνητες;

Πρόσφατα σας είχαμε ενημερώσει σχετικά με την μεγάλη επιστροφή του Toyota Starlet στη γκάμα της ιαπωνικής φίρμας. Είναι η πιο κατάλληλη στιγμή, λοιπόν, να θυμηθούμε τις πρώτες γενιές του μικρού μοντέλου. Αυτές είχαν ένα σημαντικό χαρακτηριστικό, την κίνηση στον πίσω άξονα.

Διαβάστε επίσης: Suzuki Swift GTi – Ο “σαμουράι” των δρόμων! (+video)

Η πρώτη γενιά του Toyota Starlet παρουσιάστηκε το 1973 και αρχικά διατέθηκε σε coupe αμάξωμα με δύο πόρτες. Λίγο αργότερα ήρθε και η τετράπορτη έκδοση. Ως προς τα μηχανικά σύνολα υπήρχαν δύο επιλογές, ένας 993 κ.εκ. και ένας 1.166 κ.εκ. Και στις δύο περιπτώσεις, ο κινητήρας βρισκόταν στο εμπρός μέρος και η μετάδοση της κίνησης περνούσε στον πίσω άξονα μέσω χειροκίνητου σασμάν 4 ή 5 σχέσεων.

Η πρώτη γενιά Toyota Starlet (P40/P50) δεν απέκτησε ιδιαίτερη δημοφιλία, μιας και η παραγωγή περιορίστηκε στην αγορά της Ιαπωνίας. Κάτι τέτοιο, όμως, δεν ισχύει για τη δεύτερη γενιά με την κωδική ονομασία P60. Το συγκεκριμένο μοντέλο έφτασε στην Ευρώπη το 1978 και στη γκάμα των κινητήρων προστέθηκε ένα ατμοσφαιρικό μοτέρ 1.290 κ.εκ με ηλεκτρονική διαχείριση καυσίμου και κάτι παραπάνω από 60 ίππους.

Μπορεί να μην υπήρξε κάποιος ισχυρός κινητήρας στη γκάμα των δύο πρώτων εκδόσεων του Starlet, αλλά έμειναν στην ιστορία για την κίνηση στον πίσω άξονα. Η έλευση της τρίτης γενιάς ήρθε το 1984 και έφερε οριστικό τέλος στην πίσω κίνηση. Βέβαια, οι μετέπειτα γενιές του Toyota Starlet κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον του κοινού λόγω των ισχυρών υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων, όπως το “Glanza”.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το νέο μοντέλο της Toyota είναι ήδη διαθέσιμο και συνοδεύεται από εγγύηση 11 ετών ή 1.000.000 χλμ. Δείτε που θα βρίσκεται μέχρι τις 28/12......
Είναι με διαφορά η best seller μάρκα της Ελλάδας για το 2025! Στα 100 νέα αυτοκίνητα, σχεδόν τα 16 είναι δικά της......
Το Toyota C-HR+ βρίσκεται στην Ελλάδα, πριν κυκλοφορήσει επίσημα και το κοινό μπορεί να το δει από κοντά χωρίς να χρειάζεται να επισκεφτεί κάποια έκθεση....
Ήταν το αυτοκίνητο που έκανε ευρέως γνωστή την τεχνολογία VTEC. Ας θυμηθούμε το Honda CR-X που παραμένει μέχρι σήμερα ποθητό......
Συνδυαστική ισχύς που θα ξεπερνά τους 650 ίππους! Δείτε τις πρώτες επίσημες εικόνες από το supercar της Toyota......
Τα pop-up φωτιστικά σώματα ήταν μια μόδα που "άνθισε" στη δεκαετία του '90 και κέρδισε φανατικό κοινό. Για ποιον λόγο, όμως, σταδιακά εξαφανίστηκαν;...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

"έξυπνες" κάμερες

Επίσημο: Οι πρώτες κάμερες της Περιφέρειας Αττικής – Σε ποια σημεία τοποθετήθηκαν

Chery Tiggo 4

Το SUV με 12ετή εγγύηση, 204 ίππους και 22.990 ευρώ – Πώς τα πήγε στις δοκιμές πρόσκρουσης

BYD SEAL 5 DM-i

Στην Ελλάδα η υβριδική “λιμουζίνα” της BYD – Αυτονομία σαν diesel και 34.890 ευρώ