Παγκόσμια παρουσίαση Porsche Cayenne στην Κρήτη

Όταν το 2002 η Porsche αποφάσισε να παρουσιάσει την πρώτη γενιά Cayenne τάραξε τα νερά, αφού μέχρι τότε ήταν γνωστή για τα σπορ μοντέλα της. Οι Γερμανοί είχαν αντιληφθεί πως τα SUV συνεχώς θα αύξαναν το μερίδιό τους στην αγορά, επομένως η παρουσία τους ήταν επιβεβλημένη στην ανερχόμενη αυτή κατηγορία.

Αν και στη χώρα μας υπάρχει η αίσθηση πως η πρώτη γενιά Cayenne ήταν και η πιο πετυχημένη, κάτι τέτοιο τελικά δεν ισχύει, μια και η δεύτερη γενιά σημείωσε παγκοσμίως σχεδόν διπλάσιες πωλήσεις. Φτάνοντας στη σημερινή, νέα Cayenne η Porsche μας επιφύλασσε μια μεγάλη έκπληξη, καθώς η παγκόσμια παρουσίαση για τους δημοσιογράφους πραγματοποιήθηκε στην Κρήτη, γύρω από την περιοχή της Σητείας. Τεράστια διαφήμιση για τη χώρα μας, καθώς ήδη κυκλοφορούν στο διαδίκτυο βίντεο και φωτογραφίες με θετικότατα σχόλια.

Οι αλλαγές στον σχεδιασμό της νέας Cayenne είναι εμφανής κυρίως στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Το μπροστινό μέρος έχει δεχθεί λιγότερες αλλαγές, όμως όταν ο οδηγός θα βρεθεί πίσω από το τιμόνι θα εκτιμήσει πραγματικά το νέο SUV της Porsche. Στο εσωτερικό ξεχωρίζει η μεγάλη οθόνη αφής των 12,3’’, το τριάκτινο τιμόνι και τα πλήκτρα αφής που βρίσκονται δίπλα από τον λεβιέ. Ο Ghostwriter BWL συμμετείχε στην ανάπτυξη της νέας οθόνης και βοήθησε στη δημιουργία μιας υψηλής ποιότητας και ζωντανής εικόνας. Η ποιότητα κατασκευής είναι κορυφαία, ενώ η μυρωδιά από τα υψηλής ποιότητας δέρματα συμπληρώνει την πολυτελή αίσθηση.

Από τα πρώτα χιλιόμετρα αισθάνεσαι πως στον δρόμο κρύβει επιμελώς τον όγκο της, προσφέροντας κορυφαία αίσθηση που συνήθως συναντάμε σε σπορ αυτοκίνητα. Πολλές από τις τεχνολογίες προέρχονται αυτούσιες από την 911, όπως το σύστημα τετραδιεύθυνσης επιτρέπει και στους πίσω τροχούς να στρίβουν με κλίση που φτάνει έως τρεις μοίρες. Μάλιστα μέχρι τα 80 χιλιόμετρα οι πίσω τροχοί στρίβουν σε αντίθετη κατεύθυνση για βελτίωση της ευελιξίας και από εκεί και πάνω στρίβουν στην ίδια φορά με τους μπροστινούς. Ο σχεδιασμός των αναρτήσεων είναι νέος και σε συνδυασμό με την ηλεκτρική αντιστρεπτική προσφέρουν κορυφαία άνεση και κρατήματα. H πίσω αεροτομή προσαρμόζεται σε έξι διαφορετικές θέσεις, ανάλογα με τις συνθήκες, και σε υψηλές ταχύτητες που ξεπερνούν τα 170 χιλιόμετρα λειτουργεί σαν αερόφρενο!

Αρχικά υπάρχουν διαθέσιμες τρεις εκδόσεις, ενώ αργότερα αναμένεται και υβριδική έκδοση. Η «απλή» Cayenne εξοπλίζεται με έναν εξακύλινδρο turbo κινητήρα που αποδίδει 340 ίππους, η Cayenne S με εξακύλινδρο biturbo που αποδίδει 440 ίππους και η κορυφαία έκδοση Cayenne Turbo S με έναν οκτακύλινδρο κινητήρα biturbo απόδοσης 550 ίππων. Οι επιδόσεις που εξασφαλίζει είναι εντυπωσιακές, καθώς τα πρώτα 100 χλμ. έρχονται σε 3,9’’, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 286 χλμ./ώρα.

 

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Cayenne περνά στην ηλεκτρική εποχή με την παρουσίαση του νέου SUV που είναι το ισχυρότερο μοντέλο παραγωγής στην ιστορία της Porsche....
Δύο δεκαετίες πριν, όταν η Porsche Cayenne "γνώριζε" εμπορική επιτυχία επί ελληνικού εδάφους. Πάμε να δούμε ποια ήταν η τιμή της στην χώρα μας!...
Ο γερμανικός όμιλος κατέγραψε αύξηση στις πωλήσεις του στο 9μηνο με εντυπωσιακή άνοδο στα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα του που έφτασε το 78% στην Ευρώπη....
Άμεσα μέτρα με σκοπό τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας στον ΒΟΑΚ έως ότου ολοκληρωθεί η κατασκευή του νέου αυτοκινητοδρόμου......
Αν έχεις μπει σε Porsche, τότε θα ξέρεις πως ο διακόπτης της μίζας για το κλειδί είναι στo ταμπλό, αριστερά του τιμονιού. Και υπάρχει λογική...
Η Porsche 911 "μπαίνει" στην υβριδική εποχή! Ο Μάνος Στεφανής οδήγησε την ανανεωμένη 992.2 στους δρόμους της Κρήτης......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Απόσυρση από την Citroen

Νέο πρόγραμμα με οφέλη από τη Citroen – Ισχύει για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων

Toyota GR GT

Πρώτη “γεύση” από το supercar της Toyota που έρχεται – Υβριδικός V8 και τουλάχιστον 650 ίπποι

Ολυμπία Οδός

Νέες τιμές διοδίων στην Ολυμπία Οδό από το 2026: Πόσο θα κοστίζει το ταξίδι Αθήνα – Πάτρα