Στην προσπάθειά της να καλύψει όλες τις ανάγκες, η Seat αποφάσισε να επεκτείνει τη γκάμα της. Πιο συγκεκριμένα, διατίθεται πλέον έκδοση του Seat Tarraco με κίνηση στον εμπρός άξονα και κιβώτιο DSG.
Διαβάστε επίσης: Οι τιμές του Seat Tarraco στην Ελλάδα (+εκδόσεις/εξοπλισμός)
Αρχικά να υπενθυμίσουμε ότι μέχρι πρότινος το συγκεκριμένο μοντέλο προσφερόταν με το αυτόματο DSG αποκλειστικά στην τετρακίνητη έκδοση. Τα Seat Tarraco με κίνηση στον εμπρός άξονα ήταν διαθέσιμα μόνο με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων με μοτέρ TDI. Έτσι, η νέα έκδοση “παντρεύει” κίνηση στον εμπρός άξονα και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις και πετρελαιοκίνηση.
Κάτω από το καπό της εν λόγω έκδοσης βρίσκεται ένας TDI κινητήρας πετρελαίου χωρητικότητας 2,0 λτ. Η ισχύς του τετρακύλινδρου αγγίζει τους 150 ίππους στο φάσμα 3.000 – 4.000 σ.α.λ. και η μέγιστη ροπή φτάνει τα 360 Nm. Η Seat αναφέρει πως η κατανάλωση καυσίμου κυμαίνεται στα 5,4-6,0 λίτρα / 100 χλμ. και οι εκπομπές ρύπων στα 140-157 γραμ./χλμ. σύμφωνα με το πρότυπο WLTP.
Διαβάστε επίσης: Το ισχυρότερο Seat Tarraco είναι plug-in, FR και αποδίδει 245 ίππους
Το νέο Tarraco κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Wolfsburg στη Γερμανία. Τέλος, είναι ήδη γνωστό ότι στο άμεσο μέλλον θα προστεθεί στη γκάμα και μία plug-in υβριδική έκδοση.